Hoe papieren meenemen

str8pilot

Die hard MF'er
29 mrt 2006
383
0
Haren (Groningen)
Hallo allemaal,

Misschien best een saaie vraag maar wat doen jullie eigenlijk met al die papieren die je eigenlijk bij je moeten hebben? Toch een hoop voor in je zak iedere keer :/

- Kentekenbewijs
- Schadeformulier
- Groene Kaart
- Rijbewijs

Ik zie de reacties wel komen.

Rij ze he :]
 
Gewoon in een portefuille in m'n binnenzak. 3x kentekenbewijs zelfs (hoef ik niet na te denken als ik een andere motor pak).
 
Hallo allemaal,

Misschien best een saaie vraag maar wat doen jullie eigenlijk met al die papieren die je eigenlijk bij je moeten hebben? Toch een hoop voor in je zak iedere keer :/

- Kentekenbewijs
- Schadeformulier
- Groene Kaart
- Rijbewijs

Ik zie de reacties wel komen.

Rij ze he :]

kentekenbewijs en groenekaart in een waterdicht zakje in m'n binnenzak van m'n lerenjas
rijbewijs in m'n portemonnee in m'n jaszak of heuptasje
 
Laatst bewerkt:
Heb er een mooi plastic mapje bij gehad, en die zit gewoon standaard in mijn binnenzak.
Rijbewijs is zo'n mooi pasje en dus tussen de andere pasjes in mijn portemonee te vinden, ga nooit zonder op stap dus ook die kan ik niet vergeten :)

Lijkt me toch dat 99,9% van de mensen het zo doet?
We zullen zien, maar eigenlijk verwacht ik dat het een nutteloos topic wordt met allemaal dezelfde antwoorden ;)
 
Wat ik met die papieren doe? Wegflikkeren in de vuilnisbak!


Nee gewoon in mn binnenzak, zo dik zijn die papiertjes niet hoor.
En rijbewijs zit gewoon in mn portomonee,dus altijd bij me.
 
Heb er een mooi plastic mapje bij gehad, en die zit gewoon standaard in mijn binnenzak.
Rijbewijs is zo'n mooi pasje en dus tussen de andere pasjes in mijn portemonee te vinden, ga nooit zonder op stap dus ook die kan ik niet vergeten :)

Lijkt me toch dat 99,9% van de mensen het zo doet?
We zullen zien, maar eigenlijk verwacht ik dat het een nutteloos topic wordt met allemaal dezelfde antwoorden ;)


Ja ik denk ook dat er niet veel exotische antwoorden komen. Ik stond er zonet alleen even bij stil toen ik m'n papieren netjes wou ordenen. ;)
 
Met de rest hierboven, papieren in een mapje in mijn binnenzak, en rijbewijs in de portemonnee ook ergens in een jaszak of tas als ik die mee heb. Schadeformulier heb ik eigenlijk alleen bij me als ik mijn tas mee heb (sowieso bij alle woonwerk ritjes).
 
Kenteken, uidraai en verzekeringpapieren in een waterdicht zakje in het opbergvakje achter de buddy (Motor: XTZ750 Super Tenere)

Moet er ff aan denke zon schade formulier bij me te steken :+
 
er zitten een hoop zakken in mn motorjas, in eentje daarvan zitten de papieren.

rijbewijs in portemonnee
 
Papierkes in een mapje in de binnenzak, rijbewijs (pasje) in de knip, onder de buddy samen met een gsm en een baal shag ;)
 
Nooit bij me op de motor*, nog nooit nodig gehad.
Die ene prent die ik vast wel eens zal oplopen beschouw ik dan maar als verzekeringspremie


* In het buitenland wel!
 
kentekenpapieren + verzekering niet bij me, rijbewijs (pasje gelukkig) in mn portemonee.
ben pas 1x aangehouden waar ik me papieren moest laten zien, en die had ik toen niet bij me (zaten in de handtas van mn moeder, auto van moeder) maar dat is bij een waarschuwing gebleven.
ik neem de gok, alleen in het buitenland gaat alles mee
 
Ik wist dat eer een paar waaghalzen op dit forum zaten.
280 rijden enzo :]

Maar jongens, jongens (en de snelle dames).

Papieren niet bij je hebben.

Dat zijn de echte waaghalzen :P
 
Rijbewijs zit altijd in mn portemonnee, de rest onder de buddy.. Bij Louis hebben ze ook een handig iets daarvoor als je er geen raad mee weet:

Kan m zo snel niet vinden.. :P
 
Dr zit tussen mn benen zo'n soort van opbergvak...
Een rondje opening, maar als je de papieren oprolt kun je ze daar prima in doen.
Ook met slot, dus perfect tegen diefstal *D

Telefoon doe ik er ook altijd in *O*








*En dr is nog ruimte voor benzine
 
Laatst bewerkt:
Dr zit tussen mn benen zo'n soort van opbergvak...
Een rondje opening, maar als je de papieren oprolt kun je ze daar prima in doen.
Ook met slot, dus perfect tegen diefstal *D

Telefoon doe ik er ook altijd in *O*








*En dr is nog ruimte voor benzine

daar gooi ik meestal 95 in..

maar papieren mik ik in m'n pak.. rijbewijs in mn portomonne en die weer weer in mn buddy :)
 
Dr zit tussen mn benen zo'n soort van opbergvak...
Een rondje opening, maar als je de papieren oprolt kun je ze daar prima in doen.
Ook met slot, dus perfect tegen diefstal *D

Telefoon doe ik er ook altijd in *O*








*En dr is nog ruimte voor benzine

aha , een vrouw

:+

gewoon de hele mikmak in m'n binnenzak

de groene kaart ligt nog voor me, die moet ik nog ff tekenen |(
 
Dr zit tussen mn benen zo'n soort van opbergvak...
Een rondje opening, maar als je de papieren oprolt kun je ze daar prima in doen.
Ook met slot, dus perfect tegen diefstal *D

Telefoon doe ik er ook altijd in *O*






*En dr is nog ruimte voor benzine


Dus..... als je het d'r uit wil halen. Doe je dat dan door de linker of de rechter uitlaat ? :P
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Misschien best een saaie vraag maar wat doen jullie eigenlijk met al die papieren die je eigenlijk bij je moeten hebben? Toch een hoop voor in je zak iedere keer :/

- Kentekenbewijs
- Schadeformulier
- Groene Kaart
- Rijbewijs

Ik zie de reacties wel komen.

Rij ze he :]
kenteken bewijs zit in me portemonee, net als rijbewijs en groenekaart, schade form heb ik nooit bij me..
 
groene kaart in mijn binnenzak.. schadeformulier niet bij me.. bankpasje, wat papiergeld en mijn rijbewijs (pas) in een ini-miniportemonneetje in de ene zak en mijn foon in de andere.. dan zit ik 'vol' als ik in leer rij..

met mijn textiele pak heb ik meer zakken en kan er dus meer mee... kauwgom, zakdoekjes, lippenspul, sleutels etc etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan