Hoe redelijk is deze prijs?

Karzzeh

MF'er
14 apr 2003
107
0
Ridderkerk
CBR 600 uit 96
31000 km

BIJZONDERHEDEN :

- Net Grote beurt gehad !!!

- NW Banden !!

- NW Ketting / tandwielen !!!

- Lazer Uitlaat + Originele uitlaat aanwezig !!!

- In Zeer goede staat

Vaste prijs is 4450 eurootjes...

45243.jpg


Zoals de titel al zegt, hoe redelijk is deze prijs, waar moet ik eventueel op letten bij aankoop behalve de normale dingen (ofwel, zijn er vaste cbr kwaaltjes?) Reacties worden gewaardeerd...
 
Nette prijs voor zo'n "jonkie"
natuurlijk als alles wel is gedaan wat je zegt.


Je moet wel op lettten of het 30d NETTE km zijn of AFGEJAKKERDE km's
 
Grappig, naar diezelfde cbr op marktplaats.nl heb ik in mijn zoektocht ook zitten kijken. Kwam uit utrecht niet ? ALS het die was .. het was geen 25kw op kenteken
 
Hmmmm, dan gaat het sowieso al over... Zal die gast nog een keer mailen dan, vond het al zo vreemd dat hij toevallig die vraag van mij oversloeg... Bedankt iig...
 
ik vind het nogal een prijs! kom regelmatig cbr-eretjes tegen voor iets van 3500 ex bpm... TIP: kijk eens op mobile.de en importeer een uit duitsland!!!! SCHEEEEEEEEEELT! :P
Maar cbr600f zijn goeie bakken! kunnen rustig 45d lopen,... of meer zonder ook maar iets van onderhoud... :Z
koppelingen van cbr600f maken veel geluid kwam ik laatst achter maar dit hebben ze bijna allemaal. :r
 
Als het waar is wat daar staat, dus goede staat en niet afgejakkerd (proefrit!). Dan is het een redelijke prijs.
 
Beetje vreemd dat je een foto plaats die in half donker is genomen(flits kan je zien in frame). Dan heb je volgens mij iets te verbergen.
 
ik vind het nogal een prijs! kom regelmatig cbr-eretjes tegen voor iets van 3500 ex bpm... TIP: kijk eens op mobile.de en importeer een uit duitsland!!!! SCHEEEEEEEEEELT! :P
Maar cbr600f zijn goeie bakken! kunnen rustig 45d lopen,... of meer zonder ook maar iets van onderhoud... :Z
koppelingen van cbr600f maken veel geluid kwam ik laatst achter maar dit hebben ze bijna allemaal. :r
3500 ex BPM. Tel er nog 250-300 euro bpm bij plus kosten van invoer, keuring, etc. Dan kom je al een heel eind in de richting van, zo niet voorbij 4000 euro.

Als er dan idd 2 dempers en nieuwe banden bij zitten en hij is in goede staat, dan is de vraagprijs helemaal niet gek, met een hoop minder gedoe.
 
ik vind het nogal een prijs! kom regelmatig cbr-eretjes tegen voor iets van 3500 ex bpm... TIP: kijk eens op mobile.de en importeer een uit duitsland!!!! SCHEEEEEEEEEELT! :P
Maar cbr600f zijn goeie bakken! kunnen rustig 45d lopen,... of meer zonder ook maar iets van onderhoud... :Z
koppelingen van cbr600f maken veel geluid kwam ik laatst achter maar dit hebben ze bijna allemaal. :r

Probleem is met geïmporteerde fietsen dat ik ze afgevoerd zou moeten importeren en als ik dan zwaar mag gaan rijden, ze niet meer (helemaal) legaal open kan krijgen voor zover ik geïnformeerd ben door Honda Nederland...
 
Probleem is met geïmporteerde fietsen dat ik ze afgevoerd zou moeten importeren en als ik dan zwaar mag gaan rijden, ze niet meer (helemaal) legaal open kan krijgen voor zover ik geïnformeerd ben door Honda Nederland...

Mooie fiets hoor Karsten!! Zou dat echt niet te regelen zijn, legaal open rijden?

cya
smitjr
 
Hmmmm, als Honda Nederland moeilijk doet, dan zullen de Honda dealers ook wel moeilijk doen, en heb ik dus pech |(
 
Heb precies dezelfde. Nette prijs zou ik zeggen. Ik heb voor die van mij ('96 en 13d km) 5300 betaald. Effe goed kijken of hij op tijd het onderhoud heeft gehad. Kijk ook even goed naar slijtage onderdelen. Deze vertellen vaak de rijstijl van de eigenaar. Een paar simpele testjes voor particulier (2de hands) staan op internet. Deze zou ik meenemen en effe uitvoeren. Als hij dan bevalt, zou ik hem kopen...
 
Probleem is met geïmporteerde fietsen dat ik ze afgevoerd zou moeten importeren en als ik dan zwaar mag gaan rijden, ze niet meer (helemaal) legaal open kan krijgen voor zover ik geïnformeerd ben door Honda Nederland...

Honda Nederland wil natuurlijk niet meehelpen aan geimporteerde fietsen, dan verdienen ze zelf niets. Maar je kan 'm toch terug laten tunen naar volvermogen? Jammer dat er dan 25kW op kenteken staat, maar voor zover ik weet is er geen kW-beperking voor wat betreft het >25kW rijbewijs.


En wat betreft de motor, vraag eens of die uit Duitsland komt en wanneer ie in Nederland op kenteken is gezet. Dat kan de prijs verklaren (ofwel, grote kans dat ie voor doorverkoop is gekocht)
 
Als je hem open zet zonder dat het van je kenteken afgehaald wordt, en je krijgt een ongeluk, dan ben je zeker de sjors... Of je nou een groot rijbewijs hebt of niet...

En het is een Nederlandse fiets, hij heeft de prijs al 1000 euro laten zakken, hij heeft al een Duc gekocht, dus hij moet hem kwijt... Als ik ga kijken wil ik iig iemand mee hebben met redelijk verstand van motoren, ben voorzichtig met mn eerste aankoop...

Iig bedankt voor alle reacties en tips jongens, top!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem dus gemaild, hij heeft het af laten voeren bij motoport laten doen, en volgens hem wast allemaal officieel. Ik ga waarschijnlijk dus even kijken, moet nu alleen nog iemand vinden met verstand van motoren die ff mee gaat, en een proefrit voor me gaat maken, mag zelf pas over een maandje rijden |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan