Hoe rijd jij je 25KW periode

Hoe rijd jij je 25KW periode

  • Ik rijd Officieel op kenteken 25KW (motor is 25KW).

    Stemmen: 68 52,3%
  • Ik rijd Officieel op kenteken 25KW (motor is sterker).

    Stemmen: 17 13,1%
  • Ik rijd met een 25KW uitdraai (motor is 25KW).

    Stemmen: 37 28,5%
  • Ik rijd met een 25KW uitdraai (motor is sterker).

    Stemmen: 8 6,2%

  • Totaal aantal stemmers
    130
en nu weer even on-topic,
de meeste van jullie ouwehoeren rijden niet eens 25 KW en gaan dan ouwehoere over zinsbouw enzo

wtf...
het is een forum,
geen sollicitatiebrief

maarre
S1000spit,
heb je dan een testbankuitdraai van een andere motor?
en je verzekeringspapieren dan??
 
en nu weer even on-topic,
de meeste van jullie ouwehoeren rijden niet eens 25 KW en gaan dan ouwehoere over zinsbouw enzo

wtf...
het is een forum,
geen sollicitatiebrief

maarre
S1000spit,
heb je dan een testbankuitdraai van een andere motor?
en je verzekeringspapieren dan??
Hij heeft gewoon een volvermogen 1000 hoor (en ook een rbw die daar bij past! )
 
:W :W riggard ben je ook weer uit je hok gekropen :r :+ ;)

M3cury worst kan niet rijden heeft geeen leven en doet alleen maar stoer :Y

maar maak hem niet boos als hij in ze leren pak loopt want dan is die best groot hoor *O* en dan ga je stotteren enso en dan gaat het verkeerd dan wordt je door hem gepakt dan ben je niet zo blij meer en vullen de praatjes de gaatjes niet meer.

en M3cury is billyR6 ze bitch en andersom ook :Y :Y
komt de boardbitch ook weer.

stil maar meissie.
 
ik heb me wezenlijk vermaakt door dit topic door te lezen... _O-

weer eens wat anders dan achmed: the dead terrorist ! *O* hi ha hoe ha :P



















25kw ! or the government kills you!!
 
Laatst bewerkt:
mercury probeert hier gewoon cool te doen om te verbergen dat ie een kleine piemol heeft. het wachten is op billyR6 die als troostmeisje mercury komt helpen in dit topic en alles tot een sprookjesachtig einde brengt.
Jij bent verliefd op mij he ouwe pikkentrekker.
 
:W :W riggard ben je ook weer uit je hok gekropen :r :+ ;)

M3cury worst kan niet rijden heeft geeen leven en doet alleen maar stoer :Y

maar maak hem niet boos als hij in ze leren pak loopt want dan is die best groot hoor *O* en dan ga je stotteren enso en dan gaat het verkeerd dan wordt je door hem gepakt dan ben je niet zo blij meer en vullen de praatjes de gaatjes niet meer.

en M3cury is billyR6 ze bitch en andersom ook :Y :Y
Jij bent ook verliefd op mij he
 
dan moet ZIJ er maar achter zetten dat ze de mensen bedoelt die niet kunnen rijden. En niet de supersports in het algemeen :')


Dat heb ik ook gezegd... lees men posts dan volledig !!! Ik zei ; op treffens hier in Belgie, daarvoor niet de mensen van hier.... hier op mf azo?

Ondertussen rij ik ook veel treffen en krij en rem veel van die achterlijke supersports uit. Kzeg ni van hier, maar op treffens kom je er heel veel tegen die rijden met hun mond en dan weigeren om aan de kant te gaan terwijl ik in hun kont zit te duwen met men '70pk' terwijl ze dan de bocht uitkomen wel volle gas kunnen geven en ik dan natuurlijk ni kan inhalen :( (rotte ss)


En ook, gij hebt mij nog ni zien rijden, en ik u nie, hoe kun je dan weten da je rapper bent, het enige dat ik zeker van ben dat is, dat jij rapper bent op het recht stuk, en dat heb ik ook gezegd niet?
 
Laatst bewerkt:
:W

Ik kan met mijn supersport ook alleen maar hard recht uit :Y

[afbeelding]


Mooi, maar nog eens, de mentaliteit in Belgie **oh dierbaar Belgie** is : ik heb een ss dus ik kan rijden en dus ben ik stoer, daar kan ik niet tegen...


en dat mijn raptor lelijk is, ben ik mij 100% van bewust _O-
had ik meer geld gehad ging ik wel voor een Tuono gegaan zijn...
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik ook gezegd... lees men posts dan volledig !!! Ik zei ; op treffens hier in Belgie, daarvoor niet de mensen van hier.... hier op mf azo?En ook, gij hebt mij nog ni zien rijden, en ik u nie, hoe kun je dan weten da je rapper bent, het enige dat ik zeker van ben dat is, dat jij rapper bent op het recht stuk, en dat heb ik ook gezegd niet?

Ik zei in eerste instantie ook niet dat ik JOU zoekreed. Maar dat ik sneller ben op een suzuki v-strom dan de meeste mensen op een naked ;)

Omdat jij niet zo heel erg goed ben in nederlands, had ik er maar even van gemaakt dat ik sneller dan jou was, zodat je niet door al de Nederlandse begrippen heen moest lezen :W
 
Ik zei in eerste instantie ook niet dat ik JOU zoekreed. Maar dat ik sneller ben op een suzuki v-strom dan de meeste mensen op een naked ;)

Omdat jij niet zo heel erg goed ben _O- in nederlands, had ik er maar even van gemaakt dat ik sneller dan jou was, zodat je niet door al de Nederlandse begrippen heen moest lezen :W


je moet zeker niet zo bijdehand doen omdat ik je "hollands" niet goed begrijp...
jij verstaat immers ook mijn taaltje geen honderd procent, als je dat wel had gedaan zou deze discussie niet begonnen zijn omdat je ging gelezen hebben dat ik niet alle "racers" bedoelde....

we begrijpen elkaars taal niet hoewel het allebei nederlands is B|

om tot ons grootste punt over te komen ; I don't like you and you don't like me, so cut the crap and separate our ways... :W
 
Laatst bewerkt:
je moet zeker niet zo bijdehand doen omdat ik je "hollands" niet goed begrijp...
jij verstaat immers ook mijn taaltje geen honderd procent, als je dat wel had gedaan zou deze discussie niet begonnen zijn omdat je ging gelezen hebben dat ik niet alle "racers" bedoelde....

we begrijpen elkaars taal niet hoewel het allebei nederlands is B|

om tot ons grootste punt over te komen ; I don't like you and you don't like me, so cut the crap and separate our ways... :W

Nou doe ik bijdehand. Volgens mij was degene die bijdehand probeerde te doen, door mij niet te begrijpen :')
 
Wat ben jij een zeurkous

:?

171472_1.jpg
 
Mooi, maar nog eens, de mentaliteit in Belgie **oh dierbaar Belgie** is : ik heb een ss dus ik kan rijden en dus ben ik stoer, daar kan ik niet tegen...

Huuh..? :? Dat is toch ook zo.....had je maar een SS moeten kopen, had je ook kunnen rijden en was je ook nog is stoer geweest :Y :z
 
wat wel erg krom is dat je als bv 23 jarige zonder ervaring op een motor vrolijk een 1200 mag gaan uitzoeken bij motoport.
tuurlijk is er een leeftijd verschil maar beter zouden ze zeggen dat iedereen die net start 1 jaar beperking heeft.
echter ben ik zelf alleen maar blij dat ik dat gelul niet heb
 
hallooooooo ik baal dr ontzettend van dat ik 25 kw heb, maar het is niet anders '( maar beter wel goed verzekerd :P

@Fast Frank: ik kom uit barendrecht. haal je papiertje en dan kunnen we gaan rijden :]
 
Diversion kocht ik met 25kw op papier maar was volvermogen. Meteen ringen besteld voor 35eu en binnen een week ofzo begrensd (dat weekje ff vol gereden, ik kan me best beheersen en een Divje is nou niet bepaald een snelheidsmonster).
XV750 was ook onbegrensd toen ik hem kocht en heb ik een enkele weekjes vol mee gereden terwijl ik wachte op me begrenzing uit Duitsland. Met deze heb ik wel een uitdraai laten maken waarmee ik rond rijd.
Tja me Dax, als die 25kw heb ben ik al uitermate blij :P Dan ga ik als een kanon, maar helaas dan is het al lang en en dik een zware motor gezien die maar 76KG weegt :P Me Dax heeft nu iets van 12PK met me 140cc blok.

Doordat ik nu braaf begrensd heb gereden wordt het 11 december een leuke dag gezien ik dan vol mag rijden. Kben toch zeer benieuwd hoe me motoren volvermogen ook al weer rijden.

Ik vind 25kw opzich een beetje onzin, de mensen voor wie het meeste zin heeft kunnen zich net zo doodrijden op een 25kw. Met me Diversion en me XV rij ik ook bij lange na niet op top (in Duitsland een keer speciaal me Diversion getopt op 162KMp/uur op de teller waar het is toegestaan), die snelheid boeit me echt geen hol (ik koop tenslotte ook een Dax die 110KM p/uur haalt) alleen mis ik wel de koppel en vind het ene hoop gedoe met dat 25kw op je kenteken hoort te staan.

Kmoet stiekum wel bekenen dat ik wel eens op een vol vermogen heb gereden in de tussnetijd... naja op een paar (Fazer 600, Thundercat, XV1900, FJR1300 en nog een paar O-) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan