Hoe rijd jij je 25KW periode

Hoe rijd jij je 25KW periode

  • Ik rijd Officieel op kenteken 25KW (motor is 25KW).

    Stemmen: 68 52,3%
  • Ik rijd Officieel op kenteken 25KW (motor is sterker).

    Stemmen: 17 13,1%
  • Ik rijd met een 25KW uitdraai (motor is 25KW).

    Stemmen: 37 28,5%
  • Ik rijd met een 25KW uitdraai (motor is sterker).

    Stemmen: 8 6,2%

  • Totaal aantal stemmers
    130
Heb gister bij de RDW geïnformeerd, en het is mogelijk om je motor zelf af te knijpen, en vervolgens daar op een testbank te laten zien dat ie 25 kw is. Iedere motor heeft zo z'n eigen manier, ik laat het doen door de gas hendel z'n slag korter te maken. Lkkr op nummerbord 25kw laten zetten en de slag weer vergroten :D
 
Heb gister bij de RDW geïnformeerd, en het is mogelijk om je motor zelf af te knijpen, en vervolgens daar op een testbank te laten zien dat ie 25 kw is. Iedere motor heeft zo z'n eigen manier, ik laat het doen door de gas hendel z'n slag korter te maken. Lkkr op nummerbord 25kw laten zetten en de slag weer vergroten :D
:N

Dat KAN niet.
 
Heb gister bij de RDW geïnformeerd, en het is mogelijk om je motor zelf af te knijpen, en vervolgens daar op een testbank te laten zien dat ie 25 kw is. Iedere motor heeft zo z'n eigen manier, ik laat het doen door de gas hendel z'n slag korter te maken. Lkkr op nummerbord 25kw laten zetten en de slag weer vergroten :D

Kerel jij bent GENIAAL..!!!!!!!!! dat ik daar zelf nooit aangedacht heb.... :} :}
 
Deze topics worden bekeken door agenten, beter voten jullie allemaal gewoon braaf eerlijk 25kw op papier en in het echt, anders gaan we straks grootschalige rollenbank controles krijgen of iets dergelijks.
 
als er agenten zijn die dit doorlezen, eerst twee keer nadenken voor dat je iemand bekeurt voor niet 25kW rijden. redenen genoeg op bladzijde 1 :+!
 
Ik heb zo het gevoel dat deze discussie al eerder is gevoerd :+ Rijd zelf overigens geen 25 kw, bij mijn winterbeurt laat ik de gashendel begrenzen... eind volgend jaar (van het seizoen dan..) mag ik vol vermogen...
 
De regel... ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.

Ik heb nu ongeveer 10 maande mn rijbewijs en rij op eeen r6 uit 99 met uitdraai.
Mijn r6 is ook echt 25kw. In het begin had ik er nooit zo'n probleem mee.

Maar na dat ik met een vriend op vakantie ben geweest naar luxemburg/duitsland/zwitserland/italie/oosterijk.
Mis ik het vermogen wel een beetje.
Voor al als ik in een bocht rij/reed en die loopt toch iets flauwer als je dacht en je moet gaan korigeren. Als je dan vermogen hebt zet je gewoon iets meer gas er op.

ik heb nu ongeveer 11.000km gereden en ben wel van mening dat het er wel af kan.
Alleen ik haal het er niet af want onverzekerd rond rijden vind ik iets te link.
ik heb er al lang over getwijfeld om er een motor te kopen op kenteken of op uitdraai.
En dat risico neem ik al en heb geen zin om nog meer risico te nemen.
 
Rijd op het moment af en toe, want de fiets is nog volvermogen, alhoewel ik nog niet boven de 100km/h ben uitgeweest( even doortrekken en je zit daar al op) denk ik niet dat een 25kw erg veel zal uitmaken op de SV650, hooguit op top dan. Ik zal later wel mijn echte bevindingen erover posten, want op het moment rij ik nog vol vermogen, en dat vind ik eigenlijk best goed te doen :P
 
yep, nog niet hoger dan 8.5k toeren doorgetrokken, vond die hele acceleratie waas wel geweldig :+

maar gas los en dat ding remt hard af op de motor zeg :X

:P
 
ik heb sinds een week nu mijn honda cbr 600F van bouwjaar 1997 en dit is een orginele nederlander, dus nieuw door een nederlandse honda dealer verkocht.(dit was 1 van de voorwaarden om hem 25kw op kenteken te krijgen) en ik heb hem bij een officiele honda dealer laten begrenzen op 25kw en hun hebben mijn kentekenpapieren opgestuurd naar het RDW inclusief een verklaring dat hij echt volgens de officiele manier op 25kw gebracht is. en vandaag heb ik mijn kentekenpapieren van het RDW in de bus mogen ontvangen met 25kw er op dus nu is alles officieel! alleen nu moet ik nog een kleine 2 jaartjes op mijn honda CBR 600f 25kw! rijden.
 
Laatst bewerkt:
Nou sinds paar weken ook in bezit van rijbewijs ( 25 kw ).

tot nu toe paar ritten op een Harley low rider met bijna 70 pk
en afgelopen zondag van een kennis eens een TL 1000 geprobeerd.
150 pk is toch echt wel vet.
en nu ben ik dan toch maar op zoek naar een echte 25 kw.
wil niet alleen maar onverzekerd rond rijden ook al is vol vermogen veel
mooier rijden.
ach nog 1 jaar 11 maand en dan volle polle :)
 
Nou sinds paar weken ook in bezit van rijbewijs ( 25 kw ).

tot nu toe paar ritten op een Harley low rider met bijna 70 pk
en afgelopen zondag van een kennis eens een TL 1000 geprobeerd.
150 pk is toch echt wel vet.
en nu ben ik dan toch maar op zoek naar een echte 25 kw.
wil niet alleen maar onverzekerd rond rijden ook al is vol vermogen veel
mooier rijden.
ach nog 1 jaar 11 maand en dan volle polle :)
Ik wil gewoon full power niet ervaren :P anders word ik het gewoon en wil ik niet meer 34-pk'en...
 
vul m'n 2jaar gewoon met een Honda CB350F uit 1974.
Het is oud... maar officieel 24.9kW, dacht ik.

Maar ik heb er flink op lopen sturen, en het sturen heb ik nu wel redelijk onder de knie.
Dus mijn volgende motor kan er alleen maar beter op worden.
 
CBR600RR 2003, met uitdraai van de bank.

en het verschil tussen 125/250/400cc is zeker te merken met een 600cc die allemaal zijn terug gebracht! dus ik zeg allemaal 600 supersport knallen toch yuri ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan