Hoe rijd jij je 25KW periode

Hoe rijd jij je 25KW periode

  • Ik rijd Officieel op kenteken 25KW (motor is 25KW).

    Stemmen: 68 52,3%
  • Ik rijd Officieel op kenteken 25KW (motor is sterker).

    Stemmen: 17 13,1%
  • Ik rijd met een 25KW uitdraai (motor is 25KW).

    Stemmen: 37 28,5%
  • Ik rijd met een 25KW uitdraai (motor is sterker).

    Stemmen: 8 6,2%

  • Totaal aantal stemmers
    130
:N

Dat KAN niet.

Nou, zal maar weeris iets van me laten horen. Heb ondertussen mijn motor laten afknijpen naar 25kw dmv het slag van het gas te laten minderen, en het is geaccepteerd door de verzekering. Hoefde niet eens testuitslagen op te sturen, met een email was het al geregeld.

Afin, ga binnenkort maar eens langs de RDW, misschien dat het dan ook op kenteken verandert kan worden.

Ow jah, van dat afknijpen merk ik gelukkig zeer weinig. Motor accelereert nog steeds even hard, misschien een seconde trager, en topsnelheid is van 240 km/h naar 170 km/h verlaagt. Maarjah, aangezien ik er vrij weinig van merk, en het ding nog steeds even lekker rijd, laat ik het allemaal lekker zitten. Ik ga nu eerst lekker sparen zodat ik dat ding zwart met zilver kan laten spuiten :Y
 
Laatst bewerkt:
met mn vriendin achterop met 8 seconde op de honderd, en alleen nog sneller.. hoe zit dat bij jullie? hebben jullie ook tijden?

Ik rij gewoon met mn uitdraai, motor is afgesteld op 29.9pk. super strak!:)
 
Laatst bewerkt:
met wat voor motor?

Ikzelf doe er met de sv650 er ongeveer 5-6 seconden over denk ik. Ik ben ook niet de lichtste @ 102kg, dus het moet nog sneller kunnen


ben nu al wel 25KW helemaal spuugzat, geen powerband = niet leuk :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan