Hoe schoonmaken fogcity

Keob-Nepo

MF veteraan
28 dec 2007
2.385
0
Heerhugowaard
Ja, ik heb al gezocht op de forum, maar kan niet vinden hoe je dat ding schoon moet maken.

Ik heb het er zojuist opgeplakt en daarbij zijn er vingerafdrukken op gekomen (niet aan de kant waar het vastzit aan de vizier, maar aan de kant waar je tegen ademt zeg maar).

En ik weet niet hoe/waarmee ik dat eraf kan krijgen, zonder dat ding te beschadigen?

Kan iemand mij dit vertellen?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een beetje warm water op een microvezeldoek. Evt een klein beetje afwasmiddel er op.

FogCity is niet gemaakt van één of ander "magisch" materiaal of zo, het werkt gewoon volgens het principe van dubbel glas. Dus niet krassen, zorgen dat de lijmlaag intact blijft en je zit goed.
 
Ok, mooi! Ik dacht dat er misschien een soort dun laagje op lag (er hangt een bepaalde geur aan namelijk), wat het beslaan dan tegenging...maar ik kan het dus gewoon met water schoonmaken..

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook een fogcity
Er komt relatief snel een vettige film op aan (stoppen met ademen schijnt te helpen, maar das zo onpraktisch)
Ik kuis die elke 2 weken zowat met wat lauwig water met een druppeltje afwasmiddel en een katoenen tshirt=vod
Sinds afgelopen herfts elke dag woonwerken, en die fogcity is nog steeds bruikbaar. Ik denk dat ie nog wel een winter overleeft, daarna een nieuw vizier en een nieuwe fogcity en weg zijn de krassen dan
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan