Hoe snel crashde jij je bike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is het, je bent een moraalridder als je crashen niet stoer vind. :X

Ik ben in het verleden een paar keer flink gecrashed, en dat heeft me teveel gekost (vriendin, ruggewervel en heel veel geld). Ben blij dat de laatste keer 9 jaar geleden is.
 
Lees net een verhaal van lounz, hij chraste bij de proefrit na 5 minuten.
Knappe jongen die dat verbeterd :X


Maar lounz, na regen komt zonneschijn en je gaat vast weer rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :]
 
Beginnens foutje zullen we maar denken.

Mijn eerste (en gelukkige enige) was toen ik in 1977 6 weken mijn eerste bike had.

Inmiddels zo'n 250.000 Km verder en nog heel.
 
Laatst bewerkt:
ben je ook hard op je hoofd gevallen voor je je A-rijbewijs haalde?

Motorrijden is geen spelletje..

http://www.motor-forum.nl/forum/sea...agetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any

Moraal rijd bijna net zo lekker als een motor :]

full
 
Wat een zeikerds hier allemaal , crashen is idd niet cool maar als het gebeurt gebeurt het .. die motor is idd gewoon speelgoed van gerecycled plastick en alumnium lekker belangrijk :P

Opstaan en verder gaan :] bij mijn crashen maakte de mensen om me heen zich nog meer druk als ik zelf " oww wat zonde " " oww moet je kijken hoe je motor eruit ziet" .... :Z :Z lekker belangrijk ... als je het geld er voor over hebt om zo nu en dan iets (tever) over grens (proberen) te gaan waar maken andere zich dan druk om :)

Ik vind dat veel mensen veel te veel geven om een stukje techniek , tis je vriendin/vrouw niet ...

Maar om antwoord op je vraag te geven ... eerst na een jaar rijbewijs ... tweede 4 weken daarna ... derde 10 weken daarna .. gaat nu alweer een tijdje goed

ps: vind het best een prestatie om je achterburg van je blade af te breken :}
 
Laatst bewerkt:
:Z :z


We hebben het afgelopen jaar natuurlijk al genoeg trieste verhalen gehoord van lui die effe een weekendje Eiffel (bijvoorbeeld) met de dood moesten bekopen. Een ongeluk zit in een klein hoekje, en dat hoekje moet je niet opzoeken. Een crash hoeft trouwens niet met éénzijdige schade af te lopen. Je zou de grens opzoekend maar zo iemand mee kunnen nemen. Hoe leef je daar mee?
 
Lees net een verhaal van lounz, hij chraste bij de proefrit na 5 minuten.
Knappe jongen die dat verbeterd :X


Maar lounz, na regen komt zonneschijn en je gaat vast weer rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :]

Inderdaad, gisteren geslaagd, alles ging te perfect, theorie in een keer, avb in een keer, praktijk in een keer, dag erna motor kopen, proefritje maken, dan betalen, motorbroek kopen, verzekering regelen en gaan, dus ik crashte mijn bike vlak voor het betalen. voor ik er ooit een gehad heb...... i'm oke, by the way....

Post van Louns in topic 'Whaaaaaa, ik ben me dr eentje.....'
 
:Z :z


We hebben het afgelopen jaar natuurlijk al genoeg trieste verhalen gehoord van lui die effe een weekendje Eiffel (bijvoorbeeld) met de dood moesten bekopen. Een ongeluk zit in een klein hoekje, en dat hoekje moet je niet opzoeken. Een crash hoeft trouwens niet met éénzijdige schade af te lopen. Je zou de grens opzoekend maar zo iemand mee kunnen nemen. Hoe leef je daar mee?

:^

idioot hoe sommige erover praten. alsof het een lachertje is.
1x verkeerd neerkomen en het is over. weer een familie in ellende omdat iemand stoer op het randje wou rijden. |(

denk ajb ff na ofzo :X
 
ik vind iemand die het stoer vind om ze motor in de prak te rijden echt geen respect hebben voor de motorrijders die wel normaal op hun ding zaten en buiten hun schuld om kapot werden gereden door bijvoorbeeld een auto of een dat er een eend tegen hun hoofd aan vloog. (dat laatste is serieus gebeurd bij een vage kennis van me, dood...)

Dat jij met zon mentaliteit nog leeft en niets mankeert, terwijl er anderen echt door een stom toeval heel verkeerd terrecht komen en voor de rest van hun leven invalide zijn of het leven laten is tot daar aan toe, maar er over praten alsof het niets voorstelt... :S
 
je crashed 2 blades, koopt vrolijk een nieuwe en komt hier de patser uit hangen.

is wel duur speelgoed om te crashe he! verzekering zal wel betaald hebben anders dacht je er wel anders over.
 
Ja MaN vEt StOeRZZ hOoR!!!!!
Ik HoOp DaT jE zO oP jE dOcHtErTjE vAn 4 CrAsHeD!!!
dAt Is PaS sToEr MaN!!!!

*D






















Ligt het aan mij of kan deze gozer gewoon niet rijden en, heeft een iq van een sinaasappel en is een gevaar op de weg?
 
Ik wil graag rijden maar nog liever blijven leven,ben ook wel eens gecrashed niet op jou manier minder schade.Volgens mij denk je er in je achter hooft wel anders over toch?Je mag van mij zo veel plezier hebben als je wilt,ik zou toch wat gas terug nemen.Maar goed dat is mijn mening.
 
Telt een vastloper ook? De derde dag had ik die namelijk al. Bleek dat de vorige eigenaar het oliepompje (2takt, 125cc) iets te arm had afgesteld, maar ja, daar kom je te laat achter natuurlijk.
 
ik vind dat hier een slotje op moet komen, ik heb het vermoeden dat deze meneer nog onder de 18 is.. ( meer rond 14 en deze foto's op i*net heeft gevonden)
 
mag van mij een slotje op, dit persoon is niet capabel op normaal op een motor te rijden. Dit figuur is volgens mij levensmoe
 
Ik crashde mijne bijna op de eerste rit naar huis toe, het regende keihard en het was een graad of twee. En bij een stoplicht vlak voor mijn huis remde ik mijzelf bijna onderuit :)
Daarna een paar weken later knalde ik op een stoeprand. Ik trok te hard op bij een stoplicht en haalde de bocht niet meer :X Vol in de ankers en rechtdoor was het enige wat ik kon bedenken. Er is nog steeds iets mis met het voorwiel ofzo, maar ik moet er nog naar laten kijken, ik heb er alleen last van als ik stuur ;)
Nu rij ik nooit meer als ik heel erg moe ben, is gewoon te gevaarlijk.

En @ts: Way to go! op naar de volgende crash :P maar jij liever dan ik!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan