Hoe snel crashde jij je bike

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff 2 blades afschrijven of het niks is... ik doe regelmatig ook gek met mn 600tje maar als ik die in de soep knal dan ga ik toch echt wel met een zuur gevoel slapen de eerst komende dagen

sukkel :r :r :r
 
ff 2 blades afschrijven of het niks is... ik doe regelmatig ook gek met mn 600tje maar als ik die in de soep knal dan ga ik toch echt wel met een zuur gevoel slapen de eerst komende dagen

sukkel :r :r :r

:^

Levensmoe ofzo?

Koop nou, als je het nog eens mocht overleven, eerst een een cb-tje ofzo.
En dan wel met valbeugels natuurlijk.
Kan je het lessen eens overdoen :)

Volgens mij heb je nu een enorme grote L*L gekregen van al deze reactie's.
Shampoo :X :X :X
 
3de keer goede keer?! :?
Laat het ons weten.
Moest ik mijn fietsje plat rijden ik zal er zeker een wrang gevoel aan over houden. :(
 
als je niet crasht leef je niet op het randje, pff als je zo graag dood wilt ga dan ff lekker neuken met een neger met aids ofz.

Sjonge jonge hoe dom ben je nou, als je 1 keer valt oke, maar dan ga je het gevaar toch niet meteen weer opzoeken, prutser....
 
Dag allemaal,
ik ben hier nieuw.
Ik ben 26 en woon in belgie en heb een gsxr 600 uit 97 met opgfokt blok en dito uitlaat.
Ik wilde even reagerenb op wat
In 2000 crashte (ik) mijn duc 900ss fe,
was tegen 80 aangereden en die kerel was er tussen uit genaaid.
Ik ben een beetje plastische chirurgie vanaf gekomen.
Het klopt wie ver van het vuur blijft zal zich niet verbranden maar zal het ook koud hebben.
MAAR,ik denk toch wel dat je als snelle rijder best heelhuids door het leven kan gaan zowel financieel als mens.
Ben 26 en rijdt sinds '97 en ik ben al tig keer op men bek gegaan maar de laatste 2jaar zonder crashes en toch heb ik nog nooit zo hard gereden als de laatste 2 jaar.
het kan dus wél
greetings gc
ciao

Bijlage: Motor 005A.jpg
 
full



Dankzij kneuzen als jij betaal ik 60 euro per maand verzekeringspremie terwijl ik nog NOOIT een crash heb gehad op welke manier dan ook. In 50.000 km, 3,5 jaar en in weer en wind.
 
Mijn eerst blade (929RR) crashde ik na 680 km 3weken oud.
na 4 weken moeten wachten op een nieuwe blade, crashde ik deze na 6 weken 1300km
Nu heb ik een 1000RR en gaat al een half jaar goed 3400km
als je nie crashed rij je ook niet op het randje. ;)

(Afbeelding)
Als je niet chrashed rij je niet op het randje :r
Jij rijdt niet op het randje > je kunt niet rijden :z
 
Kijk, mannen zoals jij zijn echt gewoon :} Waar heb je anders een Blade voor *D
Al die crashes horen erbij als je je lekker wilt uitleven en die gare koekblikkers voorbij wilt gaan :)

LIVE FAST idd ;)
 
Kijk, mannen zoals jij zijn echt gewoon :} Waar heb je anders een Blade voor *D
Al die crashes horen erbij als je je lekker wilt uitleven en die gare koekblikkers voorbij wilt gaan :)

LIVE FAST idd ;)

Zegt iemand die nog moet afrijden :X
Stap jij maar eens op zo'n Blade. Kijken hoe snel we op MF kunnen lezen hoe zielig je in het gips ligt. Of erger |(
 
:Z :Z :Z

Misschien rijdt hij wel alleen op het circuit, of is zijn ketting een keer gebroken, weet jij veel...


Wat een oordelen allemaal terwijl jullie nog niet eens weten hoe het is gebeurt... |(
Beetje triest hoor!

Je moet toegeven dat deze kerel een erg grote bek heeft. Dat hij zoveel centjes heeft dat hij keer op keer zijn bike kan crashen, andere motorrijders verwijt niet te kunnen rijden omdat ze wat minder risico nemen :Z :Z BigTime Dat heeft dus niet te maken met de argumenten die jij hierboven schetst

Kijk als je wedstrijden rijdt of heel fanatiek bezig bent met je hobby op het circuit kan je grensverleggend bezig zijn. Das een keuze, maar als hij dit alles meemaakt op de openbare weg |(

:+ Zo heb ik even een serieus moment.... maar goed dat ik zo de stad in ga :}

Die gast Intimidator }) heeft wel humor.... goede naam verzonnen bij zijn grootspraak.
 
nou als een blade met afgebroken achterbrug op een pallet ligt voor richting sloop lijk me niet dat ie zomaar een 'schuivertje' heeft gemaakt. Vink wel zielig om te posen met je ongelukken :? hoe kun je daar nou trots op zijn |( Maar je bent 2x gecrashed waarom ben je niet een lichtere gaan rijden :? 600er lijk me een betere optie.
 
Té snel....
Maar dat kwam door een over ´t paard getilde koekblikridder met zijn Porshce998.... denk dat hij méér schade had als ik.. ondanks mijn TOTAL GSXR1000.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan