Hoe snel crashde jij je bike

Status
Niet open voor verdere reacties.
19 sep 2004
167
0
Mijn eerst blade (929RR) crashde ik na 680 km 3weken oud.
na 4 weken moeten wachten op een nieuwe blade, crashde ik deze na 6 weken 1300km
Nu heb ik een 1000RR en gaat al een half jaar goed 3400km
als je nie crashed rij je ook niet op het randje. ;)

full
 
Mijn eerst blade (929RR) crashde ik na 680 km 3weken oud.
na 4 weken moeten wachten op een nieuwe blade, crashde ik deze na 6 weken 1300km
Nu heb ik een 1000RR en gaat al een half jaar goed 3400km
als je nie crashed rij je ook niet op het randje. ;)

Dus... Crashen is nu cool ofzo? Ik ben 2 keer "gevallen", telt dat ook? Ben ik ook cool... ? Ah toe !!! :Z
 
Als ik er twee achter elkaar in de puin zou rijden zou ik toch ff bij mezelf nagaan of ik geen andere hobby zou nemen. Breien ofzo (wel uitkijken voor die scherpe punten) :P
 
wat voor bike rij je of is het hem dat ??

LOl rijd nu op een cb600s. :) maar die is van de dealert, heb zelf een intruder, maar dat durut ook geen 3 weken meer.

En het maakt niet uit wat voor een motor je hebt hoor, als je niet kan rijden crash je met ieder gebakje.
 
Als je twee bikes zo kan crashen zoals op de foto, dan mag je er inderdaad trots of zijn dat je nog leeft... 'k heb een kameraad die 3 x een frontaal accident heeft gehad met zijn auto, 3 x zonder gordel en 3 x door de voorruit heen en hij loopt nog gewoon rond... (alhoewel, gewoon ;) ) zijn stelling: "Gordels zijn nergens voor nodig"

't is maar hoe je het allemaal bekijkt...
 
Mijn eerst blade (929RR) crashde ik na 680 km 3weken oud.
na 4 weken moeten wachten op een nieuwe blade, crashde ik deze na 6 weken 1300km
Nu heb ik een 1000RR en gaat al een half jaar goed 3400km
als je nie crashed rij je ook niet op het randje. ;)

(Afbeelding)

ik zou stoppen met rijden want er komt een tijd dat je niet zo lacherig bent omdat je je motor gecrashed hebt :X sterker nog, ik betwijvel of je dan nog in staat bent te lachen, of te huilen, of te forummen B|
 
:Z :Z :Z

Stelletje moraalridders....

Als hij het toch leuk vind om Blade'tjes in de prak te rijden moet hij het toch zelf weten... Hebben jullie er last van :?

En de verzekeringpremies gaan toch wel omhoog, ook al crasht er niemand :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan