Hoe snel ging jij onderuit?

Heys..

Zelf heb ik geluk de enige keren dat ik viel was stilstaand..

Maar in 2000 had ik me hornet 600cc verkocht en 5 km later, had de nieuwe eigenaar motor ongeluk gekregen. Motor total-loss. Hij in zieken huis.

In 2001 had ik me motor uitgeleend aan me nicht en haar vriend. uur later motor ongeluk gekregen en zij overleed...

Ik heb geluk of... ik week hoe ik moet rijden.... tjaaaa
 
Is alweer 2 jaar geleden met mijn 1e motor. Net geen 6000 km op de klok van m'n CBR600F4i na een maand of 5. Ik reed van mijn werk weg en kwam op een kruising aan waarbij een auto de kruising opreed toen ik er nog maar een meter of 10 van verwijderd was. Met het natte wegdek blokkeerde ik mijn voorrem en kwam ten val vol tegen de auto aan.

Motorje is er heel wat minder vanaf gekomen dan ik aangezien die gelijk total loss was. Dubbel balen aangezien de 600F in 2007 voor het laatst gemaakt werd en de voorraden al uitverkocht waren.
 
Laatst bewerkt:
Het omvallen agv een voet die blijft hangen achter mijn opgebonden rugzak tel ik niet mee.

Wat ik wel mee tel is mijn eerste 'stoer doen' actie. Kom met mn maatje aanrijden bij AC de Meern en ik denk, ik parkeer em ff stoer. Kom aanrijden met 15 km of zo, trap mn achterrem vol in, stuur naar links, mooi dwars, poot links uitgestoken, helemaal goed...... om uiteindelijk in de laatste meter grip te krijgen en zo naar rechts om te donderen. |(

Mannetjes met petje in Calibra er vlak naast in een deuk en ik ook rollend van het lachen over de grond. Schade: wat lichte krasjes op stuurgewicht en uitlaat.
 
tellen rijlessen ook? zo ja, dan les nummer 4

de halve draai gaat vrij lastig als je halverwege besluit iets te hard bij te remmen

zo nee, nog niks nuttigs te melden, ik mag nog niet ;(
 
Heys..

Zelf heb ik geluk de enige keren dat ik viel was stilstaand..

Maar in 2000 had ik me hornet 600cc verkocht en 5 km later, had de nieuwe eigenaar motor ongeluk gekregen. Motor total-loss. Hij in zieken huis.

In 2001 had ik me motor uitgeleend aan me nicht en haar vriend. uur later motor ongeluk gekregen en zij overleed...

Ik heb geluk of... ik week hoe ik moet rijden.... tjaaaa


jeetje,heavy... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan