hoe snel is 25kw?


Goh wil ik wel eens zien dat jij je steppiejs aan de grond rijd, volgens mij is het OF een oude schadefiets dus gevallen, vandaar dat de steppies al afgeschaafd zijn, en ja, als je hard door de bocht gaat denk je "woooooooow ik ga met me steppies over de grond heen" OF je hebt je boutjes even tegen de schuursteen aan gehouden. BTW hou maar eens je motor zo plat dat je met het steppie tegen de grond aan komt. doe het wel met zun 3e om hem goed overeind te houden. En maak dan maar eens een foto en zet hem op motor-forum. Dan gaan we met zun allen eeens kijken hoe plat jij gaat. ik denk dat jij dan ook wel even schrikt, oftewel je ligt al op je plaat

Groetjes en succes met de foto :Y
 
Goh wil ik wel eens zien dat jij je steppiejs aan de grond rijd, volgens mij is het OF een oude schadefiets dus gevallen, vandaar dat de steppies al afgeschaafd zijn, en ja, als je hard door de bocht gaat denk je "woooooooow ik ga met me steppies over de grond heen" OF je hebt je boutjes even tegen de schuursteen aan gehouden. BTW hou maar eens je motor zo plat dat je met het steppie tegen de grond aan komt. doe het wel met zun 3e om hem goed overeind te houden. En maak dan maar eens een foto en zet hem op motor-forum. Dan gaan we met zun allen eeens kijken hoe plat jij gaat. ik denk dat jij dan ook wel even schrikt, oftewel je ligt al op je plaat

Groetjes en succes met de foto :Y
Niet te vergelijken :z Als je een motor plat houdt is 'ie totaal niet ingeveerd en moet je inderdaad heeeeeeeeeel plat om de stepjes aan de grond te rijden.

M'n CBR600F reed ik ook wel de stepjes aan de grond: gare vering waarschijnlijk, maar het is geen onzin.
 
owhs jaah daarin heb je wel gelijk, je zit er tuurlijk nog op, veering had ik niet meegerekend, wantja als je er zo naar kijkt als tie in de tuin staat, en dan kijkt hoe plat je moet gaan voor het steppiej, dan moet je echt plat gaan

okey okey ik zeg al niks meer :X :Y :W

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan