hoe snel is 25kw?

rij jij je steppies aan de grond????????

En de knie:

full
 
In iets van 5 a 6 seconden naar de 100, en iets van 210 als top.
Zxr400 uut 2000.
 
Heren heren mijn 25kW haalt 195 km/h lekker puh.

Maar is wel serieus zo, soms ook maar 185, maar normaal altijd 195, plat op de tank en kijkend door het ruitje.

Op de terugweg van m'n vakantie afgelopen donderdag net iets onder de 205 gezeten, was bergaf een heel eind.

En hoeveel echte kilometers het zijn weet ik niet, maar heb tellervergelijking gedaan met andere CBR600F en het klopt wel.

Moet je je natuurlijk maar afvragen wat het nut ervan is, want een mooie bocht van 5 seconden vind ik 10 keer meer genot dan 5 minuten 195 rijden.
 
mijn Intruder zonder enige vorm van stroomlijn :P gaat 160 km/h als ik geluk heb :P
A.s. woensdag wordt de begrenzing eraf gehaald en dan nog maar eens kijken ;)
 
Mijn rs125 gaat 165 op teller en dat zit ie al in het rode gebied, en het rijdt nou niet echt lekker ofz. Kwou dat ik meer koppel had, das veel leuker!!
 
Op mijn GS 500 Challenge (volle kuip) uit 1996 heb ik op een lang recht stuk 185 op de teller gehaald, het was toen windstil en vlak...

Ja, het is 25 kW, terwijl een vriend van me op zo'n zelfde motor slechts de 170 haalde.

Helaas heb ik op tweede paasdag een ontmoeting gehad met een vrouwelijke fietser, en duurt het nog een paar maanden voor ik weer kan lopen, dus rijden stellen we maar uit tot volgend jaar... En wat dat challenge betreft: die kuip kan ik schudden, dat is schroot geworden...

Maar een goed getunede 50 cc met 12 versnellingen loopt ook 200, dus t is allemaal relatief denk ik :P
 
Op mijn GS 500 Challenge (volle kuip) uit 1996 heb ik op een lang recht stuk 185 op de teller gehaald, het was toen windstil en vlak...

Ja, het is 25 kW, terwijl een vriend van me op zo'n zelfde motor slechts de 170 haalde.

Helaas heb ik op tweede paasdag een ontmoeting gehad met een vrouwelijke fietser, en duurt het nog een paar maanden voor ik weer kan lopen, dus rijden stellen we maar uit tot volgend jaar... En wat dat challenge betreft: die kuip kan ik schudden, dat is schroot geworden...

Maar een goed getunede 50 cc met 12 versnellingen loopt ook 200, dus t is allemaal relatief denk ik :P

ik heb ook 185 gehaald met mijn GS(ook met kuipen), 25kw GS'jes zijn vaag :P de ene perst er amper 130 uit en de ander rijd dik 180 :?
 
In France had ik de propjes eruit gehaald dus ik kan met zekerheid zeggen dat ie 25KW begrenst is. Zonder de propkes liep ie bijna 240 op de teller, misschien harder moest remmen voor auto. Ik heb ze er ook weer ingezet, pa en ma vinden t niet zo leuk zonder. Met begrenzing 200.
 
Binnenkort verhaal van de vakantie met geraldo-r1 in france, met fotos.

Zo appeltaart, maak jij wel eens wat mee?
Ohja de 25KW meeting! Lekker bij McDondals eten enzo! COOOOL.
 
Welke auto met 90 pk? Een auto van 600 kg met 90 pk zal stukken sneller zijn dan eentje van 2,5 ton met 90 pk :P

Reken qua acceleratie met 25 kW 0-100 ongeveer hetzelfde tot iets sneller als een Golf GTI, je zal er niet ver naast zitten. Qua top zal de GTI wel sneller zijn...

Wat voor golf GTI ( I, II, III, IV, V ) zit een pktje of 90 tussen golf I en V
 
Binnenkort verhaal van de vakantie met geraldo-r1 in france, met fotos.

Zo appeltaart, maak jij wel eens wat mee?
Ohja de 25KW meeting! Lekker bij McDondals eten enzo! COOOOL.

Mac is helemaal niet verkeerd hur, als je honger hebt, of als het net vers uit de magnetron komt :+
NC30Kerel, je moet je niet zo snel op laten naaien, en als je zo reageerd vinden ze t alleen grappig, dus wordt t alleen erger. BasE is gwoon een apart figuur, heb ik al gelezen, die maakt gwoon iedereen zo belachelijk mogelijk, en bij sommigen trapt ie dan idd snel tegen het zere been. Moet je niet laten doen, je hebt geen lepra. |( :X O-)
 
Mac is helemaal niet verkeerd hur, als je honger hebt, of als het net vers uit de magnetron komt :+
NC30Kerel, je moet je niet zo snel op laten naaien, en als je zo reageerd vinden ze t alleen grappig, dus wordt t alleen erger. BasE is gwoon een apart figuur, heb ik al gelezen, die maakt gwoon iedereen zo belachelijk mogelijk, en bij sommigen trapt ie dan idd snel tegen het zere been. Moet je niet laten doen, je hebt geen lepra. |( :X O-)

base is al vrij lang gebanned hoor, moet je je geen zorgen meer over maken :z
 
Bij n spelletje van mn broertje wordt ie soms voor 5 min gebanned, dus k weet niet hoelang dit hier is :) En ik had idd ook alleen gekeken naar de datum van de post voor me :9

Gr,

Nick.

Edit: met ie bedoel ik niet base, maar mn broertje. als zo n moderator (die dan meespeelt) beetje raar doet, en hij zegt er wat van, wordt ie of gemute, of soms gebanned, maar die ban is dan een bepaalde tijd. Ik bedoelde te vragen hoe dat zat met een ban, hier op het forum, is dat gewoon onbepaalde tijd?
 
Laatst bewerkt:
ah, dus hij wordt overal gebanned.
ook omdat hij iemand voor rasmongool uitscheld? :+

zijn laatste topics waren veel te grappig *O*
(dwaalt hij hier nog ergens rond onder een andere account?)
hoewel ik niet meer veel extreem (gemeende) belachelijke antwoorden op vragen heb gezien.


jammer :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan