Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ongelooflelijk!!!!heb ik nog nooit gezien.
In iets van 5 a 6 seconden naar de 100, en iets van 210 als top.
Zxr400 uut 2000.
en die is 25kw?
Mijn rs125 gaat 165 op teller en dat zit ie al in het rode gebied, en het rijdt nou niet echt lekker ofz. Kwou dat ik meer koppel had, das veel leuker!!
Op mijn GS 500 Challenge (volle kuip) uit 1996 heb ik op een lang recht stuk 185 op de teller gehaald, het was toen windstil en vlak...
Ja, het is 25 kW, terwijl een vriend van me op zo'n zelfde motor slechts de 170 haalde.
Helaas heb ik op tweede paasdag een ontmoeting gehad met een vrouwelijke fietser, en duurt het nog een paar maanden voor ik weer kan lopen, dus rijden stellen we maar uit tot volgend jaar... En wat dat challenge betreft: die kuip kan ik schudden, dat is schroot geworden...
Maar een goed getunede 50 cc met 12 versnellingen loopt ook 200, dus t is allemaal relatief denk ik
ik vind jou maar een rare appeltaart...
Welke auto met 90 pk? Een auto van 600 kg met 90 pk zal stukken sneller zijn dan eentje van 2,5 ton met 90 pk
Reken qua acceleratie met 25 kW 0-100 ongeveer hetzelfde tot iets sneller als een Golf GTI, je zal er niet ver naast zitten. Qua top zal de GTI wel sneller zijn...
Binnenkort verhaal van de vakantie met geraldo-r1 in france, met fotos.
Zo appeltaart, maak jij wel eens wat mee?
Ohja de 25KW meeting! Lekker bij McDondals eten enzo! COOOOL.
Wat voor golf GTI ( I, II, III, IV, V ) zit een pktje of 90 tussen golf I en V
Mac is helemaal niet verkeerd hur, als je honger hebt, of als het net vers uit de magnetron komt
NC30Kerel, je moet je niet zo snel op laten naaien, en als je zo reageerd vinden ze t alleen grappig, dus wordt t alleen erger. BasE is gwoon een apart figuur, heb ik al gelezen, die maakt gwoon iedereen zo belachelijk mogelijk, en bij sommigen trapt ie dan idd snel tegen het zere been. Moet je niet laten doen, je hebt geen lepra.