Hoe snel trekt de RS125 naar de 100??

25KW Schaap

Rookie
14 apr 2004
23
0
Etten-Leur
Dit zou ik graag willen weten omdat ik steeds denk dat dit "brommertje" iets sneller is als de rs50 en me daarom zwaar gaat teleurstellen :?
 
Dit zou ik graag willen weten omdat ik steeds denk dat dit "brommertje" iets sneller is als de rs50 en me daarom zwaar gaat teleurstellen :?

Nou, je hoeft niet bang te zijn dat je iets sneller bent dan een brommer. De normale auto trek je der 4kant uit. Hoe snel weet ik zo niet. Maar omdat hij zo licht is heeft hij ook minder KG naar de 100 te sleuren dus gaat het zelfs nog sneller als bij een geknepen Busa (Leuk topic)
 
Wat ik er zo van weet moet het lukken met iets van tussen de 5 en 6 seconden. Dat is echt nog wel snel; er is bijna geen auto die dat bijhoudt, laat staan een brommer.
 
YES!! halen die motor duss ik zat ook te twijfelen tussen de rs250 en de 125 dussss smaar het budget gaat richting de 125RS
:p Thanxs
 
nou ik rij al best een tijdje rs 125, maar er is nog geen enkele rs50 mij voorbij gekomen hoor.

alleen het heeft voor mij wel een tijdje geduurt voordat ik goed doorhad hoe je hard wegrijdt met zo'n 125.. dus de gemiddelde auto er uit trekken.

dat is ff oefene dus ;)
 
En mijn bike, volges mijn eigen meeting (horloge op et stuurtje, en dan pcies op de 10 sec weggaan, en weer ff kijken als je bijna tegen de 100 zit) doet er 6a7 sec over. (das dan schakelen zonder koppeling, en met letterlijk 28,7pk op et achterwiel...dynobank)
 
ik heb 't gedaan in 4.6 seconden(chrono mee op de fiets) top lag met de originele uitlaten op zo'n 218 per uur vlakke weg,geen wind op kop of tegen(warm weer toen)
met de uitlaatjes moet ik nu toch winst hebbe gemaakt maar ik krijg men 6e niet mooi rond,hij won in zen 3 zo'n 12 per uur(vroeger 145km/u op 12000tpm,nu 157km/h op 13000tpm) maar kheb 'm nooit zo goed afgesteld thuis hij liep maar een 210 echt met moeite toen ik een keer of 5 getest heb...
als hij nieuwe zuigers heeft en mooi in orde is dan ga ik vast en zeker opnieuw testen voor hij de deur uit gaat binnekort
 
ik heb 't gedaan in 4.6 seconden(chrono mee op de fiets) top lag met de originele uitlaten op zo'n 218 per uur vlakke weg,geen wind op kop of tegen(warm weer toen)

218? Geloof ik helemaal niets van. Dit rijdt een rs250 amper en die zit tegen de 70pk aan. Dat lukt met een 125 1-pitter absoluut niet.
Tenzij je op een wedstrijdracer zit.
 
Ik had in ehm moto73 volgens mij gelezen dat een 25 kw zxr400 qua optrekken ongeveer even snel is als een rs125. Ik weet niet precies hoe snel mn (25kw)kawa optrekt maar ik denk zo'n beetje 6 a 7 sec.
 
als ge andere posts in de 2t topics ook es leest weet ge da ik ne rs250 heb pee-jay ;)

als ge daar te lui vr zijt kunde mijne post waar ge op reageerde es tegoei lezen en dan zulde zien da ik 't over uitlaTEN en ZuigerS heb ;)
 
als ge andere posts in de 2t topics ook es leest weet ge da ik ne rs250 heb pee-jay ;)

als ge daar te lui vr zijt kunde mijne post waar ge op reageerde es tegoei lezen en dan zulde zien da ik 't over uitlaTEN en ZuigerS heb ;)

Daar ben ik inderdaad te lui voor :P
Mijn enige 2takt ervaring is met een Kr1-s. Maar toen ik je post weer las, had ik kunnen weten dat je het over een 250cc had door de zuigers en dergelijke.
 
hehe ;)

accelereren doet ie gelijk een raket maar ik ben 'm een beetje moe aan't geraken(voorspelbaar dan eh)
mijne weg doen en ff bijleggen voor de mille dan kunne we weer een tijdje kicken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan