hoe staat je motor erbij in de stalling ?

Oh, gelukkig. Ik dacht dat we de enigste waren waar de motoren onder een afdak moesten slapen. Wel lief hoor, een ZR7 en een ZX7R naast elkaar onder een afdakje met een beetje sneeuw op de neus. :Y
 
Mijne staat ook onder een afdakje, met een lekker dik zacht kleed en een groot blauw zeil zodat ze geen kou vat...
Hier had ze het nog lekker warm:
full

Fijne jaarwisseling allemaal!!!
 
Ha, weer een excuus om een foto van mijn fietsje te posten. ;)

fazer1.jpg


Normaal gaat er dan ook nog een kleed over en staat hij op de bok. In de schuur van m'n pa.
 
De mijne staat in een garagebox verankerd aan een grondanker, alarm erop, schijfremslot, tralies voor het raam, deur extra verstevigd en extra sloten... moet hopelijk voldoende zijn...
 
ze kunnen beter die stink blokken er onder uit halen
in plaats van de wielen om hem binnen te zetten
maar ze zullen wel last van de neus hebben :}
 
Een warme motor (als in: warmgereden) ruik je, een afgekoelde niet. Of je moet de benzinedop eraf halen, of je motor moet olie lekken. En ik kan 't weten, mijn motor heeft al bijna 4 jaar een warme droge slaapplaats. :Y
<=== zie avatar.
 
full

hij staad met de bandjes van de grond ;ook de aanhanger'.en aan de druppellader natuurlijken', nu maar wachten op het goede lenteweer :Y :Y
 
(Afbeelding)
hij staad met de bandjes van de grond ;ook de aanhanger'.en aan de druppellader natuurlijken', nu maar wachten op het goede lenteweer :Y :Y

Ha ... nu weet ik waar ie staat !!
Nu weet ik het Ha ha !!

Dus niet ....
Ik ga niemand zeggen hoe mijn motor erbij in de stalling staat.
Gaat niemand wat aan. Er loopt genoeg dieven tuig en geteisem rond.
S'nachts zijn ze aktief.
Dan , wanneer wij na weeeeeer een lange dag van keihard werken liggen maffen , dan sluipen ze als trippel muizen naar binnen en weten ze dankzij duidelijke fotoos op dit Topic exact waar ze zijn moeten.

Dus kijk uit.
En pas op met posten van hoe staat mijn motor erbij.
Want straks staat ie er niet meer bij.

B| ;( :N -O- en das nie leuk !
 
Ha ... nu weet ik waar ie staat !!
Nu weet ik het Ha ha !!

Dus niet ....
Ik ga niemand zeggen hoe mijn motor erbij in de stalling staat.
Gaat niemand wat aan. Er loopt genoeg dieven tuig en geteisem rond.
S'nachts zijn ze aktief.
Dan , wanneer wij na weeeeeer een lange dag van keihard werken liggen maffen , dan sluipen ze als trippel muizen naar binnen en weten ze dankzij duidelijke fotoos op dit Topic exact waar ze zijn moeten.

Dus kijk uit.
En pas op met posten van hoe staat mijn motor erbij.
Want straks staat ie er niet meer bij.

B| ;( :N -O- en das nie leuk !
er bestaat ook nog zo iets als alarm op garage en op je huis.
full
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand waar ik een (universele) goede paddock kan vinden om het voorwiel v/d grond te liften :?
(achter heb ik al) en liefst 1 met verschuifbare oogjes/lepeltjes of hoe dat ook noemt want zowel mijn dikke vork van mijn Speed four als mijn cbr 125je moeten erop kunnen :}
P.S heb de search al gebruikt
 
Ha ... nu weet ik waar ie staat !!
Nu weet ik het Ha ha !!

Dus niet ....
Ik ga niemand zeggen hoe mijn motor erbij in de stalling staat.
Gaat niemand wat aan. Er loopt genoeg dieven tuig en geteisem rond.
S'nachts zijn ze aktief.
Dan , wanneer wij na weeeeeer een lange dag van keihard werken liggen maffen , dan sluipen ze als trippel muizen naar binnen en weten ze dankzij duidelijke fotoos op dit Topic exact waar ze zijn moeten.

Dus kijk uit.
En pas op met posten van hoe staat mijn motor erbij.
Want straks staat ie er niet meer bij.

B| ;( :N -O- en das nie leuk !

hmm, dus jij kan aan een foto van een motor die in een schuur staat zien waar die schuur staat :? vind ik toch knap :z

oja, mijne staat er zo bij:

full
 
Laatst bewerkt:
er bestaat ook nog zo iets als alarm op garage en op je huis.http://www.motor-forum.nl/forum/misc/299825

Ik heb een buurvrouwtje van 92 die hele dag waakt! (en s' nachts!) :X

Mijn fietsje staat ook op paddock stand, en onder de motorhoes. Heb alleen geen verwarming, zal wel koud zijn...
Buurvrouwtje houd de accu's ook vol door af en toe nog een stukje te rijden. :+
 
Laatst bewerkt:
Hier mijn 748 S op de voorgrond! De ideale stalling zo`n inpandige garage met een mooie vloeistofdichte vloer waar we mooi kunnen knutselen aan de DUC`s

full


Op de voorgrond mijn eigen DUC en daarachter die van mn pa en er staat nog een omgebouwde VT 1100 voor de fun!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan