hoe staat je motor erbij in de stalling ?

Onder de zeil in de achtertuin aangesloten op een Optimate acculader.
Heb toch liever een droge plek maar dat zit er voor mij niet in vanwege ruimte gebrek.
In feite kan hij buiten best wel overleven zolang alles maar goed ingevet is en af en toe om de week anderhalve meter voor/achter gereden wordt om mijn band niet ovaal te later worden. ;)
Zolang het droog blijft ga ik erop rijden. Af en toe haal ik bij Halfords een benzinetoevoeging om het brandstofsysteem te reinigen.
1 fles is goed voor drie tankbeurten.
 
Ha ... nu weet ik waar ie staat !!
Nu weet ik het Ha ha !!

Dus niet ....
Ik ga niemand zeggen hoe mijn motor erbij in de stalling staat.
Gaat niemand wat aan. Er loopt genoeg dieven tuig en geteisem rond.
S'nachts zijn ze aktief.
Dan , wanneer wij na weeeeeer een lange dag van keihard werken liggen maffen , dan sluipen ze als trippel muizen naar binnen en weten ze dankzij duidelijke fotoos op dit Topic exact waar ze zijn moeten.

Dus kijk uit.
En pas op met posten van hoe staat mijn motor erbij.
Want straks staat ie er niet meer bij.

B| ;( :N -O- en das nie leuk !
Of een alarm op je motor, 3 sloten en stuurslot en het feit dat ze hem alleen weg kunnen halen als ze hem starten (of ze moeten met 4 man of meer zijn)... maar dan sta ik al lang naast ze om een handje te helpen en is de politie ook al gebeld :Y

Als ze hem echt graag willen jatten, dan weten ze hem toch wel te vinden... ook als hij in jou zo geheime garage staat (lijkt harry potter wel: de geheime garage :P )...
 
hier staat mijn zx6r helemaal ingepakt.


hij wordt trouwens wel gebruikt als het droog is en niet vriest....

full
 
Of een alarm op je motor, 3 sloten en stuurslot en het feit dat ze hem alleen weg kunnen halen als ze hem starten (of ze moeten met 4 man of meer zijn)... maar dan sta ik al lang naast ze om een handje te helpen en is de politie ook al gebeld :Y

Als ze hem echt graag willen jatten, dan weten ze hem toch wel te vinden... ook als hij in jou zo geheime garage staat (lijkt harry potter wel: de geheime garage :P )...


Ach , ik heb eigenlijk niet veel te vrezen.
Ik heb een paar goede vrienden.

 
ik ben dus niet de enige die in de winter aan het sleutelen slaat 8-)
ik hoef gelukkig niet zoveel... alleen een grote beurt en mijn achterrem vervangen.
hij staat dus op mijn werk in de garage (verwarmd, op slot en alarm van de zaak) *O*

full

 
Zo staat die van mij er bij...

full


aan de acculader lekker een beetje bij te tanken tijdens de winterperiode

Dat het maar snel beter weer mag worden :Y :]
 
en zo die van mij. (bezig met een projectje)

zo te zien heeft half nederland de motor in onderdelen in de schuur liggen??
full
 
mijne staat gewoon elke dag samen met mij vroeg op om weer de weg op te gaan. :]

en stalling doe ik niet aan (lees: heb ik niet ;) ), hij staat gewoon op het binnenterrein van de campus te genieten van het weer. ;)
 
Staan beiden binnen nu, garage in aanbouw
 
Laatst bewerkt:
Stond er de afgelopen 2 maanden ongeveer zo bij, wel in de schuur en de accu aan den lader ;)
293h7kh.jpg


Begint nu alweer wat meer in vorm te komen :Y
 
Ze staan allebij lekker binnen met de voetjes van de vloer (voor en achter op de paddock stand) aan de druppellader en de Kawa zelfs nog op de heftafel :9 :9 :9
full
 
Ze staan allebij lekker binnen met de voetjes van de vloer (voor en achter op de paddock stand) aan de druppellader en de Kawa zelfs nog op de heftafel :9 :9 :9 [afbeelding]



En ook nog met een pyamaatje aan( is wel een beetje voller geworden in de schuur/garage met de Ducati monster/motor trailer, maar het staat er wel lekker cosy bij zo) *O* *O*
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan