Hoe strak moet het pak

ik hoor hier wel erg vaak dat men gaat twijfelen NADAT het pak of jack gekocht is...

haallooho.. denken jullie dan niet na voordat je iets koopt?? is het niet handiger om advies te vragen (bij bv een deskundige verkoper) voordat je je pin intoetst?? :?

of denk ik nu wel erg simpel?? :?
:^
 
ik hoor hier wel erg vaak dat men gaat twijfelen NADAT het pak of jack gekocht is...

haallooho.. denken jullie dan niet na voordat je iets koopt?? is het niet handiger om advies te vragen (bij bv een deskundige verkoper) voordat je je pin intoetst?? :?

of denk ik nu wel erg simpel?? :?

jij bent wel heeeeeeeeeeel erg praktisch zeg, nadenken vóórdat je iets doet :+
 
Ik heb vandaag besloten mijn pak te houden. Ben zojuist zo ongeveer anderhalf uur wezen rijden en het valt me allemaal reuze mee, als ik op de motor zit heb ik eigenlijk nergens last van. Tis wel strak en wennen ten opzicht van mijn textiel pak, maar het gaat prima. Staand heb ik dan nog steeds weinig plek voor klokkenspelletje, maarja dan rits ik de combi wel los, is dat ook weer opgelost.
 
Ik heb vandaag besloten mijn pak te houden. Ben zojuist zo ongeveer anderhalf uur wezen rijden en het valt me allemaal reuze mee, als ik op de motor zit heb ik eigenlijk nergens last van. Tis wel strak en wennen ten opzicht van mijn textiel pak, maar het gaat prima. Staand heb ik dan nog steeds weinig plek voor klokkenspelletje, maarja dan rits ik de combi wel los, is dat ook weer opgelost.

Uiteraard ook iets wat je aan de verkoopster kunt vragen: of je klokkenspel misschien net te groot is voor het pak en of ze even van binnen wil voelen of het wel goed zit........... En erbij zeggen dat wanneer zij (na het voelen) vindt dat het wel goed zit je het pak zal nemen........... Iedereen blij............*O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Tsjah, is ook zo, maar de enige andere oplossing als er verder niets goed zit, is een pak op maat he? :P

Of een maatje te groot en in laten nemen :)

Mijn pak zit zo strak dat ik netaan rechtop kan staan (trekt dan lekker in m'n zak) maar als ik op de motor zit zit het perfect. Het is ook een motorpak en geen sta pak :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan