Hoi hoi,
ik dacht laat ik es een eindloze ketting monteren. Daartoe moet ik wel de achterbrug verwijderen. Oké, ding kan toch wel es een check gebruiken. Doen we dat toch.
Eerste uitdaging was de 'swing arm pivot adjust lock nut'. Da's zo'n soort 'kantelen-moer'...(nr. 6 op het eerste plaatje) waarvoor een speciale sleutel nodig. Nou had ik dat klusje bij een andere motor al eens geklaard, toen bij dealer zo'n sleutel geleend.
Nu had kon ik elders een 'zelfbouw' 'kantelenmoer-sleutelweet iemand hoe zo'n ding heet????) lenen, dus dat was snel geregeld.
Echter; volgens het werkplaatshandboek, moest daarna de 'swing arm pivot adjust bolt' verwijderd worden. (nr 7 op het plaatje)
Deze krijg ik er met geen mogelijkheid uit? Volgens de manual zou ie maar met 15 Nm vast gezet moeten worden.
Op de foto zit ie er nog in (helemaal tegen 't frame aan, nauwelijks zichtbaar, evenals de as zelf, die uitsteekt.
Iemand enige suggesties?
ik dacht laat ik es een eindloze ketting monteren. Daartoe moet ik wel de achterbrug verwijderen. Oké, ding kan toch wel es een check gebruiken. Doen we dat toch.
Eerste uitdaging was de 'swing arm pivot adjust lock nut'. Da's zo'n soort 'kantelen-moer'...(nr. 6 op het eerste plaatje) waarvoor een speciale sleutel nodig. Nou had ik dat klusje bij een andere motor al eens geklaard, toen bij dealer zo'n sleutel geleend.
Nu had kon ik elders een 'zelfbouw' 'kantelenmoer-sleutelweet iemand hoe zo'n ding heet????) lenen, dus dat was snel geregeld.
Echter; volgens het werkplaatshandboek, moest daarna de 'swing arm pivot adjust bolt' verwijderd worden. (nr 7 op het plaatje)
Deze krijg ik er met geen mogelijkheid uit? Volgens de manual zou ie maar met 15 Nm vast gezet moeten worden.
Op de foto zit ie er nog in (helemaal tegen 't frame aan, nauwelijks zichtbaar, evenals de as zelf, die uitsteekt.
Iemand enige suggesties?