Hoe te zwaaien naar grote groepen motorrijders

Jellert

MF veteraan
6 mei 2007
6.420
8
Ik kwam vandaag zoals wel vaker grotere groepen motorrijders tegen die aan het toeren waren.
Hoe kun je hier het beste naar zwaaien, gewoon je hand uitgestoken houden of enkel degene die voorop rijdt begroeten?
Ik overwoog nog even om met beide armen te gaan zwaaien maar besloot dat dit misschien niet zo verstandig zou zijn.

Graag advies bij dit vraagstuk :W
 
bij groepen zwaai ik sowieso niet... blijf bezig. Ben toch zeker bezig met motorrijden? Zwaaien laat ik over aan vrouwen.
 
Deze op je helm zetten :+

full
 
bij groepen zwaai ik sowieso niet... blijf bezig. Ben toch zeker bezig met motorrijden? Zwaaien laat ik over aan vrouwen.

Omdat wij gewoon graag zwaaien?? Laat maar, hoef je niet op te antwoorden anders krijgen we weer een oeverloze discussie over mannen en vrouwen die al zo'n 1000 x is gevoerd maar waar nog nooit een zinnig antwoord uit gekomen is :Z
 
Bij de groep van vandaag had ik een respons van boven de 100%, zelfs de bijrijders zwaaiden vrolijk mee :P
 
En wat als het een groep Harleyrijders is? Of goldwings, of choppers? Of een combinatie daarvan? :? :? Het is toch maar een ingewikkelde hobby hoor, dat motorrijden -O-
 
En wat als het een groep Harleyrijders is? Of goldwings, of choppers? Of een combinatie daarvan? :? :? Het is toch maar een ingewikkelde hobby hoor, dat motorrijden -O-

choppers en wannabe-choppers gewoon negeren, kan me nog herinneren dat die gasten zicht vaak boven het 'normale' motor volk verheven voelen....


//edit- oooooops vergeet helemaal...



:W

en voor de bijrijders

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik zwaai alleen op momenten dat je weinig motorrijders tegenkomt, dus in de winter, regen, snachts etc.

Soms kom je meer motorrijders tegen dan automobilisten, kunnen zij beter naar elkaar gaan zwaaien :+

Maar komt natuurlijk ook omdat ik een elitaire BMW rijder ben die zooo veeeel beter rijdt dan al dat gepeupel die alleen lekkerweerrijders zijn })













:+


Ow en tis vrijdag natuurlijk; :W
 
En wat als het een groep Harleyrijders is? Of goldwings, of choppers? Of een combinatie daarvan? :? :? Het is toch maar een ingewikkelde hobby hoor, dat motorrijden -O-
Ik zag in Nijmegen ook een harleyrijder, dacht eerst dat het een holleeder scooter was :+ Was dat model met zo'n lang doorlopende koplamp.
Maar meneer zwaaide wel gewoon :W
 
Gewoon, vingertje optillen..
Als het een dikke cafèracer of oldtimer is gaat het handje van het stuur..

Works for me, alleen als het een heel stel harley's of beemers zijn dan laat ik het eerst van hen afhangen, anders ben je de underdog: Ik: :W Groep: :( ....beetje jammer
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan