hoe teken verwijderen op dash als je zelf onderhoud doe

Fallout323f

Rookie
22 jul 2009
8
0
goededag.

ik ben een eigenaar van een 125cc satelis peugeot scooter.
nu is hij uit garantie en om wat de koste te drukken ga ik hem zelf onderhouden.

maar kan mij iemand vertellen hoe ik dat symbool dat ik krijg op mijn dash elke 5000km zelf kan verwijderen.
 
full


Maintenance indicator.
Maintenance function:
The maintenance indicator goes on 5000 kms after the last reset.

Maintenance reset:
- The ignition is switched off, press the control button (A) while switching on the ignition, the distance unit will flash.
- Pressing the control button (A) for more than 5s allows you to reset the maintenance indicator, and the "key" icon will go off.




Dit is de procedure voor de 400/500, zoals beschreven in de wphb, neem aan dat dit ook voor de 125 uitvoering geldt, mits de cockpit uitvoering overeenkomt.

Suc6.
 
heel hard bedankt.
waar heb je die info gevonden mss?
of weet je of er al een garage handboek uit is?
 
De info komt uit de wphb van de Satelis 400/500, een wphb van het 125 model heb ik nog niet gezien.
Vraagje, wat is de motorcode van je machine?
 
na 11dkm alternator kapot nu na 16dkm kan ik hem met geen stokkne in gang krijgen**** peugeot
 
"hoe teken verwijderen op dash als je zelf onderhoud doe"

Teken kun je het beste verwijderen met een pincet of tekentang. Even draaien, en weg is de teek. Als'ie op je dashboard zit, kun je hem gewoon eraf vegen met je hand. *O* *O* *O* *O* sorry, kon het niet laten 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ja, ook ik dacht dat dit wel een erg gemakkelijke inkopper zou zijn, maar je vraagt er natuurlijk wel om als je je topic zo introduceert....

Is toch humor, niet?

Wees voorzichtig: ziekte van Lyme is geen pretje!

Peer
 
Terug
Bovenaan Onderaan