Hoe trouw ben je aan je merk?

hehehe.. wat hoop ik toch echt dat er wat meer van die enkels voor de knie motorrijders hier komen..
wat een lol, wat een lol toch! :)
 
Hij heeft het volgens mij niet goed gezegd of je hebt het niet goed verstaan...



Tja, een echte motor maakt een beetje geluid, dus daarom zou ik hem niet goed verstaan kunnen hebben :9

Tis... een motor waarbij je met je voeten VOOR je knieen zit is nix.

Dan kan je toch niet bij de pedalen? Is dat niet vermoeiend met je voeten op de steps van de passagier? 8-)

Of... een motor waarbij je met je handen hoger dan je hoofd zit is nix.

Nee, dat lijkt mij ook nix. Slapende handjes....

Of... een motor waarbij je met je voeten voor je handen zit is nix.

Zie boven.... })
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 27 december 2001 14:50 schreef Santtu Pikkarainen het volgende:
Tja, een echte motor maakt een beetje geluid, dus daarom zou ik hem niet goed verstaan kunnen hebben :9
Dat geluid wat tractors ook maken bedoel je :?
Op donderdag 27 december 2001 14:50 schreef Santtu Pikkarainen het volgende:
Dan kan je toch niet bij de pedalen? Is dat niet vermoeiend met je voeten op de steps van de passagier? 8-)
Tja, sommige mensen plaatsen die steuntjes naast hun voorwiel.. Of dat nou makkelijker rijdt :?
Op donderdag 27 december 2001 14:50 schreef Santtu Pikkarainen het volgende:
Nee, dat lijkt mij ook nix. Slapende handjes....
Mensen die het klimrek niet ontgroeid zijn :P
 
Laatst bewerkt:
Lekker hoor, zo\'n breed en hoog stuur. Als je warme klauwen krijgt weet je dat je grondspeling op is (aangenomen dat je eerst alle treeplanken, niet scharnierende stepjes etc eraf gesloopt hebt).
 
ik ben niet trouw aan een merk

mijn volgende motor zou wel eens een cagiva raptor :9~ :9~ :9~ kunnen worden....
 
Lekker hoor, zo\'n breed en hoog stuur. Als je warme klauwen krijgt weet je dat je grondspeling op is (aangenomen dat je eerst alle treeplanken, niet scharnierende stepjes etc eraf gesloopt hebt).

Ik heb dan ook een smal, recht stuurtje. Stukkie stoerder dan zo\'n okselfrisstuur :) Het enige nadeel is dat je voornamelijk je eigen armen in de spiegel ziet....
 
Ben ook niet trouw aan een merk, zou graag willen maar de financieen laten ook niet toe weer vor mijn favoriete merk te kiezen wanneer dat uitkomt.

Momenteel rij ik dus een Honda, maar na een aanntal Yamaha\'s blijft dat toch mijn favoriete merk, net wat gewaagdere modellen, wat sportiever, mooier etc

Suzuki en Kawasaki zou ik niet snel aanschaffen.
 
Ik heb in mijn jonge leven alleen maar Suzuki's gehad.
Mijn Crossers waren ook Soesen en nu heb ik een SRAD.
Ik ben zeer merktrouw.
 
Niet echt merkentrouw.
Ik wil zoveel mogelijk waar voor het geld en een motor die bij mij past.
Of het nu een Honda/Kawasaki/Suzuki/... is maakt dan niet uit.

Ik heb nu een Yamaha en een Kawasaki maar de volgende wordt een BMW R11x0RT.
Waarom? Voor het boxer gevoel en om te toeren.
 
Leuk topic dit.

Huh? Revolution op een Yamaha? Fastcruiser op een Honda? :?

Toen begon het te dagen.... de datum :z

Anyways, mij zegt merk niet zo veel. Ik heb de CBR gekozen omdat ik dacht dat die mij het beste zou passen/het mooiste vond. Niet omdat het een Honda is.
 
Tot nu toe niet: Yamaha FJ600, Kawa ZX-6R en nu Ducati 748. Ik zie over een jaar of 2 tot 3 wel of ik merkentrouw ben. 8-)
 
Na een Honda XL125 (1978) een Suzuki GS550EF (95) Honda CX650 (96-99), nu al 4 jaar Yamaha Fazer 600 (2x). Ik ben toch wel gecharmeerd van de nette afwerking van de Yamaha's, Ik zou toch snel weer voor een Yamaha kiezen. Honda is ook goed, maar die zuipen tegenwoordig nogal veel.
Als ik echt meer geld te besteden had, zou ik toch wel eens een Italiaanse fiets willen hebben, eigenlijk veel mooier :9~ maar minder praktisch in NL.
 
Ik heb voor mijn GSX-R 2 Yamaha's gehad en de 3e Yamaha rij ik nu nog (XJ voor woon-werk). Daar ben ik dus redelijk trouw aan, en als de R6 een beetje meer GSX-R was geweest (standaard seatcover, stuurdemper, hogere ruit en andere kleuren) dan was ik waarschijnlijk bij Yamaha gebleven. Maar nu, GSX-R rijdend... ik zou niet weten wat ik anders zou willen dus koop ik steeds dezelfde :P .

Maar, voor de toekomst, ik zal niet uitsluiten dat de volgende een R1 of RSV Mille wordt.. maar misschien ook wel een GSX-R 600.... maar ik hoop deze Gixxer 750 nog wel een poosje te rijden.

Ik verwacht wel dat mijn "merkentrouwheid" tot een paar merken beperkt blijft, ik denk nu aan Yamaha, Suzuki en Aprilia.
 
[off-topic]

Honda:

Wereldkampioen Supersport 600
Wereldkampioen Superbikes
Wereldkampioen MotoGP

tja........waarom snap ik jullie gezeur toch niet.... })

[/off-topic]
 
Je had vast niet anders verwacht, TRIUMPH forever. Onvergelijkbare sound van de Triple is one of the reasons! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan