Hoe trouw ben je aan je merk?

ik heb in elf jaar meer als dertig verschillende motoren gehad en uiteindelijk heb ik een duc gekocht en spijt van als haren op mijn hoofd dat ik dat niet eerder heb gedaan en nou heb ik twee ducati's een 900ss getuned en een 916sp een zeldzaam mooie fiets en ik weet zeker als ik geen duc kan rijden dan rij ik niet.
 
Honda.
1e motor: Magna V65
2e: CBR 600
3e: VTR FireStorm
4e: VTR SP-1

Volgende?? SP-2 (tenzij ze met nóg wat leukers op de markt komen..)

Merkentrouw?? ABSOLUUT!!!!

:} :} Honda :} :}

mzzls, Friessie
 
mijn tweede k100rs de tweede heeft nu 100.000 er op zitten.....
de eerste k100 tegen een vrachtwagen gezet, was op 22-8-2000

vorige motor was een HD, zou er wel weer een bij willen hebben. Ik ben niet merkvast maar hou van motors met karakter. Neem nou een HD, die praat gewoon met je als die stationair draait. En die fluiter die ik nu heb is ook geinig. De politie rijdt er niet voor nix op toch....
 
Honda - Yamaha - Yamaha - Honda - BMW

Niet trouw aan mijn merk dus. Denk echter dat ik nu wel bij BMW blijf hangen...
 
heb nu Yamaha en Kawasaki gereden en nu Honda. Heeeel waarschijnlijk word de volgende ook een Honda. Ik houd van techniek, en bij deze motoren klopt gewoon alles.

Suzuki's vind ik een beetje ordi (kleurtjes), en kawasaki loopt een beetje te rauw naar mijn zin (gerammel en geratel). Yamaha heeft een goede 2e plek.

Over Italiaanse motoren heb ik gemengde gevoelens, ik vind ze meestal erg mooi maar vertrouw ze voor geen meter.

Bij BMW vind ik alleen de R1150S mooi, die was helaas beetje te duur :)
 
Altijd Suzuki gereden:
GS700ES })
VS700 Intruder 8-)
GSX600F :)
SV650S :]
GSX1400 :] :} :]

Maar.... als de GSX1400 niet bestond, had ik een XJR1300 gekocht een Yamaha idd)
 
Ik heb van alles gereden en ook nog wat brikken gehad, maar eenmaal Vmax rijden en je bent op slag :}
 
ik hou van mijn zxr 750
gisteren heb ik gedroomd :Z over een
vtr sp-2 en hij was niet sneller dan mijn kawasaki
daarom koop ik hem niet

en ducati 998 r is ook zo goedkoop
tl1000r vind ik ook niets
rsv1000 bah
allemaal zo goedkoop


maar ik denk dat mijn volgende motor een 2 cilinder is
alleen die kawa boyz willen het gewoon niet maken :X
 
Ben niet echt merkentrouw geweest (Honda/Kawa)

Weet nu dat die jappen grote vergissingen waren.

BMW (uber alles }) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan