Hoe trouw ben je aan je merk?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Hoe trouw is de Motor-Forummer aan het merk waar hij of zij op rijdt?

Ik rij dus op een Yamaha en ben ook behoorlijk Yamaha fan maar misschien wordt mijn volgende fiets wel een Suzuki GSX-R. Ik blijf dus niet ten koste van alles Yamaha rijden. Honda is echter weer een merk wat me niet trekt en ik zie mezelf ook niet een Honda kopen.

Over Suzuki hoor ik weer dat juist Suzuki rijders erg merktrouw zijn en vaak nooit meer anders willen, ben benieuwd of de Suzuki rijders op M-F het hier mee eens zijn. Van wKJ weet ik het in ieder geval. ;)

Dus de vraag, hoe trouw zijn jullie aan je merk? :)
 
merk boeid me niet zo als ik eenmooi fiets op het oog heb maakt het merk me niet zo heel erg veel uit
maar blijf nu waarschijnlijk wel trouw
IK WIL EEN BLADE maar eerst wat anders
 
Hoe trouw is de Motor-Forummer aan het merk waar hij of zij op rijdt?

Ik rij dus op een Yamaha en ben ook behoorlijk Yamaha fan maar misschien wordt mijn volgende fiets wel een Suzuki GSX-R. Ik blijf dus niet ten koste van alles Yamaha rijden. Honda is echter weer een merk wat me niet trekt en ik zie mezelf ook niet een Honda kopen.

Over Suzuki hoor ik weer dat juist Suzuki rijders erg merktrouw zijn en vaak nooit meer anders willen, ben benieuwd of de Suzuki rijders op M-F het hier mee eens zijn. Van wKJ weet ik het in ieder geval. ;)

Dus de vraag, hoe trouw zijn jullie aan je merk? :)
suzuki->moto guzzi->triumph->ktm
niet echt merktrouw.... alhoewel ik dit keer toch denk dat me volgende weer een KTM wordt...
 
Tot nu toe heb ik 1 motor gehad en 1 heb ik nu; beide Yamaha. Ik ben er ook heel tevreden over. Maar wanneer ik de kans krijg wordt mijn volgende een Ducati 750s of ss. ff sparen nog ;(
 
alles behalve honda.....
heb ik ooit geroepen maar \"karakter\" daar gaat het mij om!

Een fiets moet een smoel en karater hebben. Honda vond ik altijd \"te gladjes\"

Dus merk maakt niet uit alsie maar \"balls heeft\"
 
Op zaterdag 15 december 2001 19:42 schreef nitromax het volgende:
( maar misschien wel een Buell!)

als ik nu het geld zo willen uitgeven (mag niet van m\'n ega omdat ik al genoeg heb verspijkerd aan de bandit) kwam er absoluut een XB9R :9~ :9~ :9~
 
Nou toevallig heb ik vanmorgen m\'n Honda CBR400RR uit staan zwaaien... en de motor die ik eerdaags ga kopen is weer een Honda.
 
Ik ben supertrouw. Eerst Yamaha, nu Kawa, straks Aprilia of Ducati (of het moet zijn dat een ander merk met iets leuks op de proppen komt).
 
Zo merktrouw ben ik niet; ik rijd nu een Honda, maar er zijn ook fietsen van Suzuki, Yamaha en Kawa die ik financieel gunstig vind en kwalitatief goed.

Overige merken mogen er wel zijn, maar die zullen waarschijnlijk niet in mijn smaak vallen. Althans, tot zover is dat nog niet voorgevallen.

Al met al, ik kijk gewoon naar de motor waar mijn voorkeur op dat moment naar is.
 
Mijn huidige motor (eerste ook) is een yamaha R6 en heb het idee om over een jaar of twee drie een R1 te kopen. Wanneer er tegen die tijd iets is van een ander merk wat ik ook mooi vind kan het maar zo zijn dat ik Yamaha af ben.
 
Ben van een soes naar een duc gegaan en rij nu puur prijstechnisch weer suzuki.
maar als ik hoor van een cbr-tje 400 bereden door een meisje dan neem ik dat honda-tje er wel bij.
Ik ben niet zo moeilijk met merken, velen vinden een ducati het einde maar het is pas het begin. Je bent jong en je wilt wat leren, dat wil naar mijn idee zeggen vele verschillende type motoren rijden, twee in lijn, vier in lijn, v-twin (L-twin) en via een bmw boxer en een triumph drie pitter waarschijnlijk wel weer eens terug naar een ducati. Maar wie kijkt in de toekomst? De beast van Sachs is wel heel erg heftig...
 
Ik hou van halfbloedjes maar een blondje tussndoor vind ik ook wel wat.

Yamaha spreek mij nog steeds het meest aan.
 
m\'n 1e en 2e (huidige) motor zijn beide suzuki\'s maar ik durf nog niet tezeggen dat ik merk trouw ben. suzuki maak wel modelen die mij aanspreken en niet duur zijn en toch betrouwbaar zijn en goed rijden.
 
Niet echt merk-trouw, ik rijd nu een Suzuki en een Kawasaki. Maar Suzuki heeft wel wat...
 
Tot nu toe alleen Yamaha\'s gehad.
RD200, XS1100, RD350LC, XJR1300
Maar de volgende wordt een Fazer 1000 of Kawa 1200S.
 
Maakt mij niet uit. Zou gewoon kopen wat ik mooi vind en waar ik de poen voor heb. Kan voor m\'n 1e fiets al niet eens kiezen...
 
Laatst bewerkt:
Ik rij nu Suzuki, ik was al jaren verliefd op de SRAD, dus die moest en zou er gewoon komen. En het is zeer waarschijnlijk dat er hierna gewoon weer soes komt..

Ik ben normaal niet zo trouw eigenlijk })
 
Terug
Bovenaan Onderaan