hoe vaak ben je aan de kant gezet met je motor?

m00n

MF'er
28 jun 2010
120
0
Vrij simpele vraag, hoe vaak ben je door oom agent aan de kant gezet en hoe vaak kreeg je er als ''beloning'' een mooi prentje voor?

Ik heb onlangs weer een andere motor gekocht en ik denk dat dit de eerste motor wordt waar ik een bonnetje voor ga krijgen vanwege het geluid ... (en ik heb een helm zonder CE-keuring, ben benieuwd of een uitgeslapen diender dit ook ziet ... )

Wie heeft er ervaring met zulke situaties ?


Ben benieuwd naar jullie reacties !!
 
Nog nooit aan de kant gezet.



En de helm............ ik zeg maar niks.
 
Elk jaar wel 2x.. Maar nog nooit een bon gehad *O*

En als ik jou was zou ik ff een echte helm gaan kopen ;)
 
vaak, en 1 op de 2 keer een bekeuring. Vrijdag nog een waarschuwing gehad voor zonder helm proefrijden O-)
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit maar wtf een helm zonder e-keur waarom dat.
Een e-keur zit er niet voor niets in.

Ach ja zijn jouw hersenen toch maar. ;)
 
waarschijnlijk gaat het om zn über stoer pothelmpje.
side%20view%20dot.jpg
 
Een bekeuring voor geluid krijg je niet zo snel, voor te weinig profiel op je banden wel.
Zo netjes rijdende met een oldtimer een keer stop gezet op de snelweg.
Ging ze alleen maar om een check :? en kwamen uit bij de achterband. :Y
 
1x, politiebus ingehaald over doorgetrokken streep, doorgetrokken naar 160 ... Toen zag ik in mijn spiegel die bus met licht knipperen en gek doen.. Ik dacht nog wat heeft die nou op zn dashboard, dat bleek "stop politie" te zijn.

Bon van 150 euro voor de streep, snelheid is mij kwijtgescholden..
 
Keer of 10, alleen waarschuwingen gehad. Het waren vrijwel altijd motor(rijdende)agenten, dus die begrepen de hoge snelheid, slecht leesbare kentekenplaat en rijden op plaatsen waar het niet mocht wel.
 
Regelmatig. Meestal voor het door "rood" licht rijden. D.w.z. Links voorsorteren en dan toch rechtdoor gaan als het licht voor rechtdoor op groen springt.

Nog nooit een bon voor gehad.

Of zou het komen dat ik de salarissen regel voor de collega's hier in de regio. })



_O-
 
bijna elke keer dat ze mij van de weg af haalde koste het geld
een keer een waarschuwing voor een dikke wheelie
motor politie vond hem mooi maar nooit meer doen

laatste keer dat ik van de weg afgehaald werd
4maanden papiertje kwijd
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit, maarja heb me motor dan pas 4000 km. Auto overgens ook niet en dat is toch inmiddels al 40.000 km. Wil niet zegen dat ik nooit een bekeuring krijg (verdomde flitsers) maar goed spiegelen helpt zeker het aan de kant worden gezet.
 
Twee keer ... 1x omdat mijn kentekenplaatverlichting het niet deed (geen bon), en 1x routinecontrole (papieren niet bij me, wel een bon).

Voor de rest ben ik met de motor alleen nog tegen flitsboetes opgelopen, nog nooit aangehouden.
 
1x bijna (week of 3 terug)

Bochtje door (ietwat sportief)b O-) komt er een politieauto tegemoet..
Stopbord ging aan maar ik reed door en hij keerde ook niet om
 
Ik ben nog nooit staande gehouden.

Motoren altijd technisch in goede staat (qua banden e.d.), maar uitlaat altijd teveel herrie.. Rijd standaard overal iets te hard, maar nog nooit staande gehouden. Wel altijd kijkend naar of het verantwoord is om op dat punt iets harder te rijden. Sowieso blijf ik altijd onder de 50km/u/verdubbelde snelheid-grens... Geen zin om m'n rijbewijs te verliezen, mocht er ooit een agent staan waar ik 'm niet gezien heb...

Gr,
Bart
 
Twee keer.

De eerste keer door een charmante agente in een undercover Volvo die ik met hoogst illegale snelheid inhaalde. Ze kwam meteen achter me aan en dat viel uiteraard op. Dus daarna het rustiger aan gedaan maar niet heel erg hypocriet strak 50. Toen ik het parkeerterrein bij mijn werk opreed ging haar "STOP POLITIE" bordje aan. In plaats van een bekeuring kreeg ik een compliment voor mijn beheerste rijstijl, het ging allemaal wel wat te hard maar ik remde netjes af voor onoverzichtelijke punten. En natuurlijk, met de motor mocht het allemaal wat harder maar ik moest het alleen niet te gek maken.

De tweede keer door een biker op de fiets terwijl ik door een voetgangersgebied reed. Dat doe ik bijna dagelijks, het was nu alleen een drukke zaterdagmiddag met winkelend publiek en ik had zelf al bedacht dat het niet handig was. Dat zei ik ook meteen en ik kreeg een waarschuwing en de opmerking dat als hij het me weer zag doen tijdens winkeltijden dat ik dat wel een bekeuring zou krijgen.

Voor mij zitten bij de politie dan vooralsnog ook mijn beste vrienden.
 
1 keer maar.. Reed op het plein hier in Nijkerk. Was vrij leeg en reed maar 20. Kwam er een fietsagent op de fiets achter me aan, ik zag m al in mn spiegel, liet m nog even fietsen en ben toen gestopt :P. Kreeg een waarschuwing en meer niet. Wel ging hij alles aan mn motor bekijken (profiel, verlichting, papieren, enz) maar ik had alles voor elkaar dus het bleef bij die waarschuwing *D
 
1 keer nadat ik enthousiast optrok gaf ie mij een waarschuwing agent kon me niet bijhouden met optrekken dus geen meting :')
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen 7 jaar meer dan 100.000 km gereden en nog nooit staande gehouden.
Wel de nodige, tot nu toe, kleine bekeurinkjes. Ongeveer 4 denk ik.
Eén keer hadden ze me graag aangehouden, maar dat ging niet.
Lag er wel na een paar weken een verzoekje 90e over te maken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan