hoe vaak ben je aan de kant gezet met je motor?

Twee keer. Eerste toen Nederland nog wat leuker was wegens 190 op de teller en te weinig afstand houden (ovj vond kleven). Kijkt u wel uit meneer? Uiteindelijk voorgekomen en na veel gedoe was de rechter het met mij eens dat er geen sprake was van kleven. Was eigenlijk gewoon wat laat remmen voor de hoed met sigaar die plots naar links uitweek. Dus Fl 465 voor de snelheid. Maar geen inname rijbewijs toen nog.
En 2 vorig jaar toen de hele randstad vast was gezet voor de Afghanistan top. Net toen ik in de ochtendspits op en neer moest naar Leidschendam voor een beurt. Ik reed terug naar R'dam en bij de Benelux tunnel een vrachtwagen in de rechter buis met pech en beide rijbanen daar afgekruisd omdat over 2 km die vrachtwagen stilstond. Dus ik bleef daar nog ff oprijden he. Op een ruil BMW 800 met spiegels zo groot als de tandarts gebruikt. Nou die toch wel opvallende Volvo met twee gele kuikens er in zat dus achter mijn ellebogen. Zag u ons niet? Had toch ingevoegd. Dus ik zei zie je die spiegels, ik zie niets. Leen ding. Papieren uh niet bij me, ding van BMW dealeert. Rijbewijs? Tja even gauw op en neer naar L vanuit S. Alleen bon gehad voor kruis. Vond m wel duur €150? Ze namen genoegen met mijn creditcard als ID.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan