hoe vaak mag je een advertentie TKA kicken..?

Hoe vaak kicken?

  • 1-2

    Stemmen: 3 11,5%
  • 3-4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5-6

    Stemmen: 2 7,7%
  • 7-8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9-10

    Stemmen: 0 0,0%
  • >10

    Stemmen: 21 80,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
als je hem na een paar dagen een keer kicked kan dat best. Ik zou hem niet na 5 minuten al gaan kicken. Dat levert wel reacties op, maar voornamelijk van geirriteerde mensen (en modjes O-) ) en werkt alleen maar averechts ;)
 
als je hem na een paar dagen een keer kicked kan dat best. Ik zou hem niet na 5 minuten al gaan kicken. Dat levert wel reacties op, maar voornamelijk van geirriteerde mensen (en modjes O-) ) en werkt alleen maar averechts ;)

volkomen mee eens
 
Als alleen echt geintresseerde mensen zouden reageren op advertenties, zou er helemaal niet gekicked hoeven worden. Opmerkingen zoals: Coole fiets, jammer dat ik er al één heb schiet niemand iets mee op toch ??
 
Ik kijk meestal alle "te koop" topics na naar topics die nog 0 of weinig replies hebben, als er al 50 replies achter staan is het object 9 van de 10 x toch al verkocht of niet interesant. Kicken heeft voor mij dus geen nut.
 
Ik kijk meestal alle "te koop" topics na naar topics die nog 0 of weinig replies hebben, als er al 50 replies achter staan is het object 9 van de 10 x toch al verkocht of niet interesant. Kicken heeft voor mij dus geen nut.

Als iedereen nou ff netjes een slotje aanvraagt als het object verkocht is zijn we ook van dat probleem af :}
 
>>>> V&O

Als alleen echt geintresseerde mensen zouden reageren op advertenties, zou er helemaal niet gekicked hoeven worden. Opmerkingen zoals: Coole fiets, jammer dat ik er al één heb schiet niemand iets mee op toch ??
Als er niet gereageerd wordt op een topic zakt het terug in de lijsten. Gevolg is dat na een paar dagen (vrijwel) niemand het topic meer ziet staan. Door er in te reageren komt het weer even boven aan de lijst te staan met de kans dat iemand die werkelijk geïnteresseerd is, het topic ziet staan. Omhoog kicken heeft dus wel nut en ook een reactie als 'coole fiets' kan dus nut hebben. Maar, zoals altijd: overdaad schaadt. Als een topic te vaak gekickt wordt, wekt dat irritatie.
Je mag een topic dus zo vaak kicken als je wilt, als je het maar niet te snel achter elkaar doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan