Hoe veilig is de koffert

Captain Distraction

Die hard MF'er
11 apr 2002
351
0
Purmerend
Gisteravond even naar het strand, lekker parkeren recht voor de ingang :} , motorkleding in de topkoffer (Givi 52 liter) en hup met de voetjes in het zwoele water.
Toch vroeg ik mij af hoe stevig zo'n topkoffer is. Er zit immers op dat moment voor een klein kapitaal kleding in. Is bij iemand wel eens uit de topkoffer gestolen (of het hele ding misschien?).

Overigens balen van al het afval op het strand (Egmond). ALsof je gaat zonnen in een vuilnisbak. Jammer hoor! Ben ik nu echt de enige overgebleven sukkel die WEL zijn rotzooi opruimt ?
 
Gewoon plastic, dus niet veilig.

Zolang men niet weet wat erin zit... je kan er anders weinig aan dooen.

Heb overigens nog niet gehoord van gejatte of opengebroken koffers.
 
Als je je spijkerbroeken erin flikkert, en ipv verf bleekmiddel gebruikt, dan heb je tegenwoordig al mode!

Dus jij heb met je hoofd in een koffer bleekmiddel gehangen ;)

Wel de goedkoopste oplossing voor een student })
 
als je je papieren er maar niet in stopt, daar hebben ze namelijk wel wat aan als het gejat wordt (met motor er nog onder)
 
als je je papieren er maar niet in stopt, daar hebben ze namelijk wel wat aan als het gejat wordt (met motor er nog onder)
IDD, de '99 Gixxer 600 van een maat van me is afgelopen zondag gestolen bij het circuit van Montmeló tijdens de GP. :(
Hij had slechts twee schijfremsloten erop, en had ook nogeens de orig. papieren onder z'n zitje. |(
Allrisk is hier niet te betalen, dus weg motor en weg geld. ;(
Motor kan gewoon overgeschreven worden (Spain is different)ondanks aangifte bij de politie. :j
 
Laatst bewerkt:
BTW, om ff on-topic te blijven; ik heb een Givi topkoffer op m'n scooter, schijnt er door een beetje handig iemand in een handomdraai afgehaald te kunnen worden.
Ik ken al wat mensen wwar het bij is gebeurd. :(
 
IDD, de '99 Gixxer 600 van een maat van me is afgelopen zondag gestolen bij het circuit van Montmeló tijdens de GP. :(
Hij had slechts twee schijfremsloten erop, en had ook nogeens de orig. papieren onder z'n zitje. |(
Allrisk is hier niet te betalen, dus weg motor en weg geld. ;(
Motor kan gewoon overgeschreven worden (Spain is different)ondanks aangifte bij de politie. :j


Dat is dus echt een nachtmerrie....
eek2.gif
 
BTW, om ff on-topic te blijven; ik heb een Givi topkoffer op m'n scooter, schijnt er door een beetje handig iemand in een handomdraai afgehaald te kunnen worden.
Ik ken al wat mensen wwar het bij is gebeurd. :(


Valt het openbreken of stelen van de koffers/inhoud wel onder de verzekering?
 
Terug
Bovenaan Onderaan