Hoe veilig is een Suzuki GSX600/750R

ik ben begonnen met een gsx r 600 2003 uitstekende beginners fiets })
ik heb nu 12.000km gereden en ben de fiets al erg gewend, ik smijt em elke boch lekker in,
 
Ben zelf begonnen op een ZZR600 is best een aardige machine kleine 100 pk,
maar het valt in het begin toch allemaal tegen.

Iedereen kan heel hard rechtdoor op een 125cc of op een 1300cc maakt niet uit questie van goed vast houden.

Maar lekker door de bochten trekken kost toch wel enige moeite, een lesmotor weegt niet zoveel meer dan een brommer, dus dat wendbare vindt je dan ook snel terug op een lesmotor, dit in tegenstelling van een motor van rond de 200 kilo.

Maar met goed verstand en een beetje zelfkennis moet een gsxr geen probleem zijn.

Het beste advies dat ik je kan geven is...... Rij de routes die je tijdens het lessen ook hebt gedaan en ga veel oefenen op de bijzondere verichtingen,
Noodstop, achtjes, stapvoets, bochtje achteruit, helling rijden, file parkeren
Wheelie's enz enz enz.

succes met je aankoop
 
Kijk heel simpel uitgelegd

ene kant staat jouw vriendin in der bikini.. waar het vocht gewoon afdruipt en de tepels dwars door de bikini heen steken ..

hallo ?? opletten ok :+

andere kant staat de schoonmoeder met een deegroller in de hand ..



dat is het hele vergelijk.. hou ze beide tevreden... geef het meisje net genoeg maar niet zoveel dat je slaag krijgt...

is je hele snelle motor theorie..

lekker gassen..maar voorlopig absoluut niet de grenzen op gaan zoeken
 
Kijk heel simpel uitgelegd

ene kant staat jouw vriendin in der bikini.. waar het vocht gewoon afdruipt en de tepels dwars door de bikini heen steken ..

hallo ?? opletten ok :+

andere kant staat de schoonmoeder met een deegroller in de hand ..



dat is het hele vergelijk.. hou ze beide tevreden... geef het meisje net genoeg maar niet zoveel dat je slaag krijgt...





is je hele snelle motor theorie..

lekker gassen..maar voorlopig absoluut niet de grenzen op gaan zoeken
:} schitterend uitgelegd :}
 
Kijk heel simpel uitgelegd

ene kant staat jouw vriendin in der bikini.. waar het vocht gewoon afdruipt en de tepels dwars door de bikini heen steken ..

hallo ?? opletten ok :+

andere kant staat de schoonmoeder met een deegroller in de hand ..



dat is het hele vergelijk.. hou ze beide tevreden... geef het meisje net genoeg maar niet zoveel dat je slaag krijgt...

is je hele snelle motor theorie..

lekker gassen..maar voorlopig absoluut niet de grenzen op gaan zoeken

hehe... :}
 
Ik ben zelf ook meteen begonnen op een Gsx-r600 *D
je moet gewoon je verstand er bij houden en je grenzen kennen.
dus niet overmoedig worden.
Ja ze is natuurlijk razend snel en heel verleidelijk om het gas open te draaien.
 
Die fietsen zijn heel veilig, veel grip in de bochten, formidabele remmen, licht stuur gedrag om moeiteloos gevaarlijke situaties te ontwijken,lekkere bak power om vlot in te kunnen halen,ik wil er niet de kost geven die door een inhaal inschattings foutje en te weinig vermogen ge crashed zijn, wat is er nu fijner dan op zo'n moment eventjes alle paardjes van stal te halen.
dat sport fietsen onveilig zijn is de biggest bullshit ever!
 
Terug
Bovenaan Onderaan