hoe velgstriping aanbrengen?

robbert-r6

Die hard MF'er
13 jul 2005
437
0
hallo,

ik heb op me r6 velgstriping aangebracht maar vind het niet zo'n succes.
een beetje te hoekig. maar hoe moet je zoiets eigenlijk aanbrengen? ik neem aan dat de mensen van rossi niet met de hand die troep aanbrengen en zo mooi rond krijgen?

gr. robbert
 
wiel eruit je vinger langs de rand en in een hoek van 45 graden, lange gedeelte doe je bescherming er af pellen en die hou je tussen wijs en middelvinger en met de duim plak je en ga je de velg rond, je kan ook in duitsland voor gevormde kopen die zijn in 4 stukjes
 
wiel eruit je vinger langs de rand en in een hoek van 45 graden, lange gedeelte doe je bescherming er af pellen en die hou je tussen wijs en middelvinger en met de duim plak je en ga je de velg rond, je kan ook in duitsland voor gevormde kopen die zijn in 4 stukjes

juist, dat lijkt me ideaal! die voorgevormde!
kan je me vertellen waar?
 
Informeer hier maar es info@Xtremebikz.nl adverteert hier op mf ook wel.Verschillende kleuren en kosten 21 euro incl. verzending keb ze zelf ook voorgesneden in wielvorm 2 per kant ben erdik tevreden over en je krijgt ook nog 1 extra dus 9 intotaal en een duidelijke handleiding hoe je het moet doen.Echt een makkie. :W
 
rolletje Motip... biertje er bij... goed ontvetten (nee, niet met dat bier maar met wat anders wat er toevallig in huis is), droog maken en plakken maar...

full


goedkoper kan het niet *D

naja... zonder bier dan maar goed, daar krijg je een vast hand van ;)
 
ik heb ze ook in delen gekocht, dus per kant van een velg waren het 4stukken..
en heb het gedaan zonder me velgen eraf te halen en zelfs met me wielen op de grond (njah alleen de voorste dan) :P

ik heb ook nog een setje fluo geel liggen en daar zit een speciaal object bij waarmee je het binnen een paar seconde erop plakt.. zat erbij.

nog niet uitgeprobeerd maar het zal ongetwijfeld makkelijk gaan..



na dit hele verhaal :P .. gewoon lekker prutsen, mijne zit ook niet helemaal super recht, mjah dat zie je toch niet als je hard rijd :+
 
Informeer hier maar es info@Xtremebikz.nl adverteert hier op mf ook wel.Verschillende kleuren en kosten 21 euro incl. verzending keb ze zelf ook voorgesneden in wielvorm 2 per kant ben erdik tevreden over en je krijgt ook nog 1 extra dus 9 intotaal en een duidelijke handleiding hoe je het moet doen.Echt een makkie. :W


http://cgi.ebay.co.uk/Wheel-Rim-Stickers-Decals-Yamaha-R1-R6-R7-YZF-EXUP-FZR_W0QQitemZ8047057065QQcategoryZ25632QQrdZ1QQcmdZViewItem

da's de helft van jou prijs :) :)
 
Informeer hier maar es info@Xtremebikz.nl adverteert hier op mf ook wel.Verschillende kleuren en kosten 21 euro incl. verzending keb ze zelf ook voorgesneden in wielvorm 2 per kant ben erdik tevreden over en je krijgt ook nog 1 extra dus 9 intotaal en een duidelijke handleiding hoe je het moet doen.Echt een makkie. :W
ook van diezelfde voorgesneden striping!

full
 
Ik heb ze Hier vandaan kijk ff bij webshop en dan stukkie naar benee scrollen.
Je krijgt er ook een beschrijving bij hoe te plakken.
 
Ik heb het samen met vienus op mijn velgen aangebracht, even een paar tips:

Gebruik een föhn en verwarm de striping wat, dan laat het zich veel makkelijker plakken.
Gebruik iets van een lamp/looplamp en schijn op de velg, zodat je een soort van randje ziet, als je de striping hier parallel aan legt wordt ie snaarstrak :Y

Hier het resultaat van mijn velgen:

full


full


En gemonteerd:

IMG_0151.JPG


Succes ermee :)
 
en onder de 15 graden hoef je niet te plakken he, dan hecht de lijm niet en ook niet met een fohn want dan koelt het te snel af ( tips van trimline.nl )
 
Terug
Bovenaan Onderaan