Hoe ver Beïnvloed. een motor je leven

de motor zorgt ervoor dat ik niet in de funnyfarm zit.
probeer eens in een hok na meer dan 12 jaar woon-werkverkeer 4 uur per dag file (en dan nog een 4 uur niet-file) de auto's voor je niet van de weg proberen te rammen.
bovendien is motorrijden goed voor mijn humeur (kan gewoon inhalen als er zo'n grijze postduif 30km/h gaat rijden waar je 80, 100 of 120 mag) en bewegen veel botjes en spieren nog, wat in de auto niet lukt.

bovendien is het goedkoper (1:25 gemiddeld) in verbruik, verzekering is 1/20ste van de prijs van de auto, en zelfs in banden kost de auto net zoveel (ik slijt 4 bandjes per jaar, tov 1 achterband per jaar en 1 voorband per 2 jaar.
 
de motor zorgt ervoor dat ik niet in de funnyfarm zit.
probeer eens in een hok na meer dan 12 jaar woon-werkverkeer 4 uur per dag file (en dan nog een 4 uur niet-file) de auto's voor je niet van de weg proberen te rammen.
bovendien is motorrijden goed voor mijn humeur (kan gewoon inhalen als er zo'n grijze postduif 30km/h gaat rijden waar je 80, 100 of 120 mag) en bewegen veel botjes en spieren nog, wat in de auto niet lukt.

bovendien is het goedkoper (1:25 gemiddeld) in verbruik, verzekering is 1/20ste van de prijs van de auto, en zelfs in banden kost de auto net zoveel (ik slijt 4 bandjes per jaar, tov 1 achterband per jaar en 1 voorband per 2 jaar.

haha een echte forens rijder dus.

ikke persoonlijk rij voor de lol alleen (ik heb OVkaart) en mijn leven draait echt om de motor
elke seconde die ik vrij ben rij ik (als het weer mee zit)
heb deze motor nu 8 maanden en heb er al 19.000 km op gezet *D *D *D
vooral de vakantie, 3 weken non stop toeren in oostenrijk en duitsland heeft veel km's opgeleverd.
 
in mijn geval is de invloed nogal sterk. rijden is één van mijn top 3 favo bezigheden geworden. ik spendeer er veel tijd en geld aan.

door het motorrijden heb ik bovendien beter leren 'vooruit denken' en verplaats ik me bij het analyseren van een situatie vaker en makkelijker in anderen.
 
tja.................
Ik rij motor, mijn vrouw,schoonzus,zwager,collega's,buren,baas,vrienden en vriendinnen.........verder niet.Verder heb ik niets met motoren, behalve mijn levenswijze.
Als ik met de auto van het werk kom, ben ik 9 vd 10 keer sjaggie, met de motor nooit, goh, hoe zou dat toch komen........ ;)
 
motorrijden is a way of live, je moet er voor gaan of helemaal niet doen!

dus.. ik rij altijd! altijd als ik even weg wil of iets kwijt moet (nee niet de ontlastings behoeften!) dan stap ik op de 2wieler en ga een stukkie rijden.. ( uuh meestal moet ik eerst eff tanken)


auto is alleen handig als je geen zin hebt om je in te spannen om iets leuks van je weggedrag te maken.
 
Ik zie het als vervoermiddel, niet als "way of life" klinkt me een beetje te veel midlife crisis.

Het is gewoon een handig ding in het verkeer, en dat het leuk is om te doen is erg leuk meegenomen. Maar ik ga er echt niet meer aanhangen dan dat het werkelijk is. Heb een hekel aan elk fanatisme, dus ook wat betreft motorrijden.
 
Nauwelijks!

Als ik werk denk ik aan motoren en bekijk regelmatig het motor-forum. Als ik vrij ben, lees ik een motortijdschrift, zit ik op motor-forum, hersenspoel ik mijn zoontje van 3 met motorgedachten, rijdt ik met hem op mijn motor of ga ik zelf wat rijden. Oh ja, soms eet, drink en slaap ik nog wat.

Ik ben niet gek, ik ben een motorfiets!
 
bij mij beinvloed het veel, maar dan echt veel!

alleen kan het niet omzetten in woorden |( :+

Hier hetzelfde hoor. Krijg regelmatig te horen als ik een vriendin zou hebben en die tijd in haar zou stoppen ze de gelukkigste vrouw op de wereld zou zijn :)

Het rijden is puur genieten en verder onderhoud en naar wens aanpassen mn leukste hobby.

Ben er altijd mee bezig en zou bijna zeggen dat het ding alles voor me :z


edit: gemiddeld genomen over de week of maand ben ik er dagelijks zeker naast het rijden wel een uur tot anderhalf mee bezig. soms twee dagen niet maar dan een hele zondag er aan spenderen.
 
Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Ik ben motorrijder namelijk. Wat erger is. Mijn vrouw is dat ook.
 
Ik sta ermee op en ga ermee naar bed.
:^
motoren,motoren,motoren,motoren,motoren,motoren,
motoren,motoren,motoren,motoren,motoren,motoren,
motoren,motoren,motoren,motoren,motoren,motoren,
motoren,motoren,motoren,motoren,motoren,motoren,
motoren,.............whatever.

;)
 
tja.................
Ik rij motor, mijn vrouw,schoonzus,zwager,collega's,buren,baas,vrienden en vriendinnen.........verder niet.Verder heb ik niets met motoren, behalve mijn levenswijze.
Als ik met de auto van het werk kom, ben ik 9 vd 10 keer sjaggie, met de motor nooit, goh, hoe zou dat toch komen........ ;)

als jij naast je motor ook al die andere mensen nog moet berijden, dan maak je waarschijnlijk niet al te veel km's
 
ik vond mijn motor eigenlijk erg (te) duur toen ik haar kocht.
het kreng zuipt bijna nog meer as mij
onderdelen en accessoires kosten meer as ik verdien
automobilisten plegen aanslagen op mijn leven
mijn familie verklaart me voor gek als ze horen hoeveel ik aan haar uitgeef
buren hebben een hekel aan me wegens geluidsoverlast









en toch blijf ik lekker motorrijden
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan