hoe ver ga je ?

maximale afstand om je motor te kopen is

  • 0 tot 5 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 1 0,3%
  • 5 tot 25 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 15 4,9%
  • 25 tot 100 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 48 15,8%
  • tot aan 250 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 14 4,6%
  • heel Nederland

    Stemmen: 191 62,8%
  • buiten Nederland, maar binnen ong 250 kilometer van huis/gar

    Stemmen: 9 3,0%
  • buiten Nederland, afstand maakt niet uit

    Stemmen: 26 8,6%

  • Totaal aantal stemmers
    304
Net afhankelijk waar er een mooie deal te vinden is. Als dat dicht bij huis kan is het mooi, maar als de mooiste deal in Limburg of Groningen te vinden is ga ik daar ook gewoon kijken ;)
 
vandaar dat je het verspilt hier? ;)

Heeft niets met verspillen te maken... :N
In je vrije tijd doe je dingen waar je op dat moment behoefte aan hebt...

Al ga je languit op de bank liggen, het is je vrije tijd dus een onbetaalbaar gevoel...
 
hele land...

Huidige motor komt uit Surhuisterveen... :X

Met een volle tank weg, en vlak voor thuiskomst nog moeten tanken ook... :P
 
Heeft niets met verspillen te maken... :N
In je vrije tijd doe je dingen waar je op dat moment behoefte aan hebt...

Al ga je languit op de bank liggen, het is je vrije tijd dus een onbetaalbaar gevoel...

:^

Helemaal mee eens. Het moet me wel heel veel geld opleveren om dingen in mijn vrije tijd te gaan doen die ik niet leuk vind.
 
:^

Helemaal mee eens. Het moet me wel heel veel geld opleveren om dingen in mijn vrije tijd te gaan doen die ik niet leuk vind.
Motor uit de UK halen kostte me heel wat tijd, moeite en ook afzien maar als ik bekijk wat ik ermee bespaarde was het een flink hoog uurtarief wat ik ervoor ontvangen heb :+

Ik denk dat vrijwel iedereen die een flink stuk rijd om bij zijn/haar droommotor te komen dit vol spanning en plezier doet, zeker als je samen met een vriend/vriendin op pad gaat *O*
 
Mijn motor komt uit Wedde...
En ik uit Breda...

275,9 km...

Eén van de 3 zwarte CBR Fjes die toen te koop stonden. 2 andere voor 1000 euro meer bij dealers, met 3 tot 4 keer zoveel km's....

Vond het wel de moeite waard! :Y

Het benzinegeld werd gekort op de aanschafprijs. Erg netjes! *O*
 
Vrijdag !!!!!!!!!!!
WEEKEND *O* *O* *O* *O*

Damm is dinsdag -O- -O- -O-

Blijf zo dicht mogelijk in de buurd maar als ik moet het hele land af :]
 
woon in twente, motor kom uit limburg, motor had een deel van de after market opties die ik al wilde (dyno, uitlaten, vering) dat icm met de vraagprijs besloot mij toch om naar limburg af te reizen, 1x om te kijken, 2e keer om op te halen :)
 
Ik heb ze van dichtbij en ver gehaald en alles daar tussenin.

De dichtstbijzijnde was m'n rsv, de dealer zit hier 10 km vandaan.
De verste nederlandse komt uit vaals (3 landen punt) 270km enkeltje

Ook nog eentje net over de grens in belgië. Het ligt er maar net aan hoe graag je een motor wil hebben, voor een goede deal kan je wel wat verder reizen :Y
 
Motor 2 weken geleden gekocht. Omdat ik bovag-garantie wilde heb ik toch gekeken naar zaken in de buurt of waar ik vaak in de buurt kom.

Zonder garantie maakt het niks uit, dus hele land


heel het land :Y :Y zeker voor een goede deal..

maar die bovag garantie moet je je geen dikke om maken. ik heb een motor uit utrecht gekocht (160km) van mij vandaan, en als er iets niet goed aan is kan ik naar een zaak in de buurt die ook bij de bovag is aangesloten.. rekening word dan doorgestuurd naar de zaak waar je de motor gekocht hebt.. (dit moet je wel even overleggen met die garage natuurlijk ;) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan