hoe ver ga je ?

maximale afstand om je motor te kopen is

  • 0 tot 5 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 1 0,3%
  • 5 tot 25 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 15 4,9%
  • 25 tot 100 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 48 15,8%
  • tot aan 250 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 14 4,6%
  • heel Nederland

    Stemmen: 191 62,8%
  • buiten Nederland, maar binnen ong 250 kilometer van huis/gar

    Stemmen: 9 3,0%
  • buiten Nederland, afstand maakt niet uit

    Stemmen: 26 8,6%

  • Totaal aantal stemmers
    304
Ik heb mijn motor op n half uurtje rijden van mijn huis gekocht, dat vind ik nog wel te doen :)
Ook voor onderhoud eraan straks is dat niet absurd ver weg en tja hij bood ook n goede deal!
Dat plus goede referentie's die ik erover kreeg waren de stap om er eens te gaan buurten :D
 
Max 50Km. Ik koop wel nieuwe, dus moet je de eerste 2 jaar terug naar de dealer voor beurten.
 
als je ergens een mooie motor ziet die je wilt is de afstand toch niet relevant lijkt mij?

heb zelf ook een keer een motor iets meer dan 200 km verder kunnen ophalen gelijk een goede proefrit :+
 
Grappig, ik dacht een sex vraag te krijgen :)

On topic, het hele land mits tweedehands. Nieuw zo ik gewoon bij de lokalere dealers doen.
 
Hele land af, ZX6R wat ik had, daar heb ik totaal 800 km voor op de weg gezeten.

- 200 km (wezen kijken proefrit) 200 km terug
- 200 km voor het ophalen en 200 km terug

Totaal: 800 km
 
Heeft niets met verspillen te maken... :N
In je vrije tijd doe je dingen waar je op dat moment behoefte aan hebt...

Al ga je languit op de bank liggen, het is je vrije tijd dus een onbetaalbaar gevoel...
:^ zo waar, met name dat laatste... je favo muziek erbij.. een sudoku... glaasje 7-up... wat wil een mens nog meer :9
 
gewoon in de buurt ,liefst om de hoek :Y
maar goed mijn dealer zit op ongeveer 20 km hier vandaan.
en zet altijd een huur fiets(gratis) voor me klaar,daar ik geen auto heb.
en bevalt me eigenlijk prima...
 
Afgelopen weekend een nieuwe motor gekocht in Limburg, kom zelf uit Rotterdam dus dat was even twee keer 200km *D Het was de moeite waard :)
 
Rij desnoods de hele wereld af, de laatste van de drie is gekocht ergens in België.
Als het ding goed is en de prijs ook maakt het me niks uit hoever ik moet rijden.
 
mm, volgens mij vindt het gros van de mensen op dit forum het toch wel redelijk leuk om in de vrije tijd iets met motoren te doen.

Dat vind ik ook leuk, maar shoppen naar motoren is aan mij echt niet besteed. Ik snap ook niet de lol van het op zaterdag naar een dealer gaan en daar koffie drinken en rondkijken.
 
mijn buurman ging ook ver weg ,de beste man de vorige had in 10 jaar pricies 3400 km
gereden.
nu kocht ie dit jaar een nieuwe bandit 1200 ver weg weer natuurlijk, op de terug van de dealer
eerste rit even kijken hoe vlot ie kon...........de rest van het jaar mag ie er na kijken.
omdat ie alles kwijt is nu, nou ja hij reed toch niet veel.......
 
Dat vind ik ook leuk, maar shoppen naar motoren is aan mij echt niet besteed. Ik snap ook niet de lol van het op zaterdag naar een dealer gaan en daar koffie drinken en rondkijken.
:^ die enkele keer dat ik wel es op zaterdag naar een motorzaak moet omdat ik nu eenmaal iets nodig heb, word ik ook altijd echt een beetje melancholiek van die types die daar rondhangen '(
 
gewoon gratis opgehaald bij tenkate dus daar wilde ik wel voor rijden,heb wel met hun afgesproken dat ik het onderhoud daar blijf doen.
 
met dank aan internet *O* *O* , is het gewoon mogelijk om eerst een schifting temaken in wat er tekoop is. daarna kan je 'gericht' gaan rijden/kijken in heel nederland.

zo heb ik de motoren gekocht in amsterdam,wormerveer(noord-holland),breda,leek(groningen),haelen(limburg)
 
Garantie? Dan dicht bij huis. Ooit een auto aan de andere kant van het land gekocht met garantie. In een half jaar tijd 3x Limburg-Groningen moeten doen voor garantiezaken. Nee, dat is echt niet tof.

Geen garantie, dan het hele land. Leukdag uitstapje en met een beetje geluk een mooie fiets voor een leuke prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan