hoe ver ga je ?

maximale afstand om je motor te kopen is

  • 0 tot 5 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 1 0,3%
  • 5 tot 25 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 15 4,9%
  • 25 tot 100 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 48 15,8%
  • tot aan 250 kilometer van huis/garagebox

    Stemmen: 14 4,6%
  • heel Nederland

    Stemmen: 191 62,8%
  • buiten Nederland, maar binnen ong 250 kilometer van huis/gar

    Stemmen: 9 3,0%
  • buiten Nederland, afstand maakt niet uit

    Stemmen: 26 8,6%

  • Totaal aantal stemmers
    304
Ik ben er voor naar de UK geweest helemaal boven in.......maar was zeker de moeite waard gekocht in oktober 09 cbr1000rr bike was net 6 mnd oud. Hele speciale bike zilver met rood incl pc5 en yoshi r77 demper, andere hugger kuipruit helemaal klaar.
 
"tot aan 250 kilometer van huis/garagebox ", wat is de langste afstand eigenlijk die je kan rijden in nederland zonder om te rijden..... +/- 300 km ???

Ben benieuwd wie deze optie had gekozen boven de optie van "door heel Nederland...." net of die 50 Km dan nog uitmaken ;). Oke het kunnen Belgen zijn op dit topic...

~[edit] van Budel (NL, 6021) naar Uithuizermeeden (NL, 9982) is 307,3 km *D
 
Laatst bewerkt:
"tot aan 250 kilometer van huis/garagebox ", wat is de langste afstand eigenlijk die je kan rijden in nederland zonder om te rijden..... +/- 300 km ???

Ben benieuwd wie deze optie had gekozen boven de optie van "door heel Nederland...." net of die 50 Km dan nog uitmaken ;). Oke het kunnen Belgen zijn op dit topic...

\[edit] van Budel (NL, 6021) naar Uithuizermeeden (NL, 9982) is 307,3 km *D
Ruim 440 kilometer:
Google Maps
 
Donders. :X ..dat had ik niet verwacht..... ...dat is wel een eind inderdaad.....
Bovendien moet je het vergelijken met de kleinere optie in de poll: tot 100 km. Iedereen die dus wel 150 wil rijden, maar geen 200 of meer, zal ook voor 'tot aan 250' moeten kiezen.
 
Dat vind ik ook leuk, maar shoppen naar motoren is aan mij echt niet besteed. Ik snap ook niet de lol van het op zaterdag naar een dealer gaan en daar koffie drinken en rondkijken.

mijn eigen koffie is lekkerder, dus ik shop met dat muziekje en koffie lekker thuis, als ik wat zie ga ik er heen en dat is dan meestal niet bij een dealer, wat er in de showroom staat vind ik toch altijd veel te duur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan