Hoe ver kun je gaan ?

Ik wil niet lullig of beledigend overkomen maar zoals ik al eerder heb uitgelegd: Op een gegeven moment wil je meer. Het feit dat ik pas 1500 km met deze fiets heb gemaakt wil toch niet zeggen dat ik alleen maar op rechte stukjes moet gaan rijden (en als n00b door het leven heenga)?

Dus als jij je rijbewijs hebt en je hebt een motor dan neem jij geen bocht. Dan rijdt jij alleen maar rechte stukken, want ja, stel dat er wat gebeurt :? Dan kan je toch beter binnen blijven zitten.

Ter vergelijking: ik ken een persoon die al langer dan een jaar een motor heeft en meer kms dan mij heeft gemaakt. En toch neem ik de bochten beter en sneller dan die persoon en zijn mijn schaamrandjes beter afgewerkt 8-) . Vandaar ook mijn vraag, hoe ver kan ik nog gaan? VOORDAT ik op mijn bek ga informeer ik hier dus naar (als n00b zijnde). Btw, een motorrijder die niet genoeg ervaring heeft en naast de motor wilt hangen zal moeite hebben met besturen van de motor tijdens het gebeuren, hoewel dit mij zeer soepeltjes en gemakkelijk gebeurt.

Zet jij je geld maar in, dan kan ik binnenkort mooi vangen *D

En voor de mensen met de nuttige tips :} bedankt!

erg goede instelling |( je stapt net op en je vind jezelf al een geweldige coureur..... met deze instelling ga je brokken maken, hopen dat het dan meevalt dan kan je er nog wat van leren. Ik kan het weten toen ik net me rijbewijs had.. maar heb ondertussen heel veel bijgeleert, ik laat me niet meer gek maken. Wat komt dat komt en zo niet dan niet. Hoog van de toren blazen als motorrijder word toch meteen afgestraft.

 
Meest makkelijke manier, is om een te kleine motor rijden waarop je al met de knieen naar buiten zit :+ :+ :+
 
Er zijn sommigen die met een R6 de kuip en alles aan de grond rijden. Die steken hun knie niet uit, maar daar zit het been tussen de kuip en het asfalt. De grens van een motorfiets ligt meestal verder dan de grens van de bestuurder.

Mja en en aan je type banden, maar dat vergeet je even vlug.
 
Om nog even ontopic te gaan: zodra je iets aan de grond rijd wat NIET meegeeft. Frame en/of jiffy dus :( Tegen die tijd kan je eens overwegen ernaast te gaan hangen.
 
Om nog even ontopic te gaan: zodra je iets aan de grond rijd wat NIET meegeeft. Frame en/of jiffy dus :( Tegen die tijd kan je eens overwegen ernaast te gaan hangen.

Jaaaa, als je je frame aan de grond rijdt kan je er denk wel naast gaan hangen....

:+ (kon het niet laten :9 )
 
erg goede instelling |( je stapt net op en je vind jezelf al een geweldige coureur..... met deze instelling ga je brokken maken, hopen dat het dan meevalt dan kan je er nog wat van leren. Ik kan het weten toen ik net me rijbewijs had.. maar heb ondertussen heel veel bijgeleert, ik laat me niet meer gek maken. Wat komt dat komt en zo niet dan niet. Hoog van de toren blazen als motorrijder word toch meteen afgestraft.



Nee nee nee eggie woaarrr heyyyyyy, Tering rooie glijer ben je wijzer geworden!? hahaa :} :} :} Geloof je niet op je wood ok maar we zullen t vast snel wwer zien. Misschien 13e fzo wel als er niets tussen komt!

layterzz
 
nou het word dan juist de hobby om met je helm ff de grond aan te tikken he
maar dan wel zonder te vallen natuurlijk he
of is dat al iemand gelukt????








:+ :+ :+ :+
 
heb je bewijs dan?????
ja ik zal het maar vorst zeggen voordat iemand anders het doet piccies zijn hier schijnbaar altijd nodig dus ja 8-)
 
nou het word dan juist de hobby om met je helm ff de grond aan te tikken
Bedoel je dit? ;)
full

Kneesliders aan de grond? eitje. Helm aan de grond? ik doe het liever niet meer.....
 
oow amar je fietsje is dus weer helemaal goed gemaakt?
en geen lichaamelijke klachten meer?

oow wacht zie al dat het bijna jaar geleden is maar ja je weet maar nooit
ik hoop je in iedergeval nooit na te doen maar ben er bang voor

greetz het menneke
 
Je kunt met je fiets tot ver in je steps gaan hoor... Tis alleen dat de meeste te weinig gas beheersing hebben en dus op hun bek gaan. Elke onbalans in de bocht is fout. --> twist of the wrist II kopeh, staat alles in :P
 
heb je bewijs dan?????
ja ik zal het maar vorst zeggen voordat iemand anders het doet piccies zijn hier schijnbaar altijd nodig dus ja 8-)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/99568/4074f2c6b6b8d377df8def44b5d197ff (krrrrrrts_resize.JPG)​
 
tja valt verder weinig op te zeggen loki :} :} :}

Laten we het houden op een vergevings gezinde motor en een stel goeie banden (bt020 120 en 160). Ik heb het id dat een bandit een soort rijdende basisschool is. Heb al wat complimenten van supersporters in ontvangst mogen nemen, wel leuk :) Maat van me heeft al een keer zijn rempedaal gebroken (ook bandit) en ja, stepjes, rem/schakelpedaal zelfs de jiffy krijg je aan de grond.
 
Waar gáát dit over?
Wat proberen jullie elkaar te bewijzen?

Hoe minder schaamrand<>hoe beter de motorrijder?
 
Terug
Bovenaan Onderaan