HOE ver rijden

Hoe ver rijden we? (met een sport)

  • dagelijks woon werk tot 50km

    Stemmen: 3 11,5%
  • toertochten tot100km

    Stemmen: 0 0,0%
  • als het weer meezit rijd ik zover mogelijk

    Stemmen: 11 42,3%
  • 300 km tochten zijn geen probleem

    Stemmen: 0 0,0%
  • 400 en meer km op een dag

    Stemmen: 8 30,8%
  • Ik heb em als pronkstuk maar heb feitelijk geen rijbewijs

    Stemmen: 4 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    26

jacky007

MF'er
14 okt 2004
69
0
belgische limburg
jullie met de sportbikes dagelijks of toertochten?
na vandaag een rit van 400 km was ik toch blij thuis te zijn ! last van de polsen vooral... mischien gewoon een kwestie van trainen..
 
Ik gebruik mijn R6 voor dagelijks vervoer, school enzo. Als ik echt een lange rit maak, krijg ik ook wel last van mijn polsen hoor.
 
Gemiddeld tochtje is ongeveer 130 tot 200 km. Mede afhankelijk van de tijd die we er voor uittrekken. Maar ik heb ook wel dagen van 600 tot 800 km gemaakt, waarna je wel moe thuis aankomt, maar eerlijk gezegd eigenlijk nooit last van de polsen gehad. Misschien inderdaad een kwestie van trainen/gewenning?

:]
 
Tochten/afstand wisselt, woonwerk is elke dag (24/7, wisseldiensten) 52 km. :]
Enkele reis 8-) .

Wat moet ik nu stemmen? :?
 
Als je diezelfde 400km.:

in de trein had afgelegd was je gesloopt,
in een blik arm vanwege benzine en gek vanwege zoeken naar parkeerplek, op de fiets stond je strak van de spierpijn en stress wegens de goed meelevende blikkers (not |( ) en sowieso baal je als je dat niet gereden hebt. :]
 
afgelopen jaar nog een weekje zwitserland italie oostenrijk
en terug via de sachsenring gp weekend
3300 km in een week })
was voor ons ook extreem
maar dan heb je echt overal last van
na een week pas over
nu ik dit tik krijg ik al weer een doof gevoel in,.........

maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden GSXR 1000 :}
 
woon / werk ongeveer 110 km per dag en toertochtjes inclusief naar het startpunt rijden en weer naar huis ongeveer 250 km.
Van het weekend met een groep wezen toeren in de Ardennen en dat was ongeveer 400 km om op de plek van bestemming te komen. Na de rit een beetje een houten kont en een wat lamme rechterarm omdat je die niet zo goed kan rekken en strekken onder het rijden.

En dat alles op een CBR 600RR
 
ikzelf gebruik em dagelijks woon werk +-50 km
heb wel zin in om verder te blijven rijden ondanks het 'afzien' te zondag de laatste kilometers :)

zal een kwestie van trainen of gewenning zijn zeker. Rijd tenslotte ook nog maar een half jaartje dus ...

als het weer zo blijft zal da over enkele maanden al zijn want ik kan er nie vanaf blijve :]
 
Dagelijks van 60 tot 600km op de motor... gewoon een sportje, geen probleem met polsen of zoiets...als ik in het weekend ga toeren ga ik vrijdags wel met het koekblik.. na 3600km in de werkweek heb je dan in het weekend anders echt GEEN zin meer om te rijden.
 
Krijg ook geen last van de polsen, vandaag zo'n 250 km gereden.
Ligt eraan waar de route (zolang ie leuk is) me naartoe leid.. :]
 
Verschilt heel erg. soms heb ik ook na 5 minuten stad al last, en soms heb ik na 200km nergens last van.

Meestal nergens last van eigenlijk, kan makkelijk 350 km op een dag rijden zonder problemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan