Hoe verkracht ik een motor?

full


om ook maar iets toe te voegen..
een kuipenset monteren op je cbr600f
 
Laatst bewerkt:
was die set niet voor een blade? volgens mij zit er ook iemand op mf met zo`n ding

Ja, Innotechblade heeft er zo 1, daar zitten een beetje vergelijkbare vormen, futuristische rondingen in...

edit: deze
180120060055rw.jpg


uit dit topic:
Mooiste foto van je gerestylde bike topic

Ik vind dit trouwens niet verkrachten. Bij sommige motoren denk ik wel van: :X , maar het blijft een kwestie van smaak, en over smaak valt niet te twisten. Deze blade vind ik nog wel wat hebben :Y
 
Laatst bewerkt:
Hehe _O- die had i.p.v. die teddybeer, pink panter mee achterop moeten nemen :P
Pink_Panther.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, Innotechblade heeft er zo 1, daar zitten een beetje vergelijkbare vormen, futuristische rondingen in...

edit: deze
[http://img50.imageshack.us/img50/6945/180120060055rw.jpg (afbeelding)]

uit dit topic:
Mooiste foto van je gerestylde bike topic

Ik vind dit trouwens niet verkrachten. Bij sommige motoren denk ik wel van: :X , maar het blijft een kwestie van smaak, en over smaak valt niet te twisten. Deze blade vind ik nog wel wat hebben :Y

stond deze onlangs niet in het MOTOR fireblade special?
moet zeggen dat je gelijk hebt over deze blade.. deze heeft idd wel iets, toch zal ik het zelf niet graag erop hebben zitten.. maargoed.. je zegt het zelf al.. over smaak valt idd niet te twisten...
 
stond deze onlangs niet in het MOTOR fireblade special?
moet zeggen dat je gelijk hebt over deze blade.. deze heeft idd wel iets, toch zal ik het zelf niet graag erop hebben zitten.. maargoed.. je zegt het zelf al.. over smaak valt idd niet te twisten...

:Y

vind het zelf 'bijzonder'

dwz niet echt mooi :+
 
een motor is toch om mee te rijden:S achterbruggen verlengen is meer voor de antilianen.

okay en gepolijst velgjes en uitlaatje en miss frame ziet er tof uit, maar het moet niet te veel worden idd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan