Hoe verkracht je een zxr: tip 1

Wat vindt jij hiervan?

  • AAAAHHHH, I´m BLIND!!!!

    Stemmen: 13 11,3%
  • Opsluiten die eigenaar, zo´n gek moet nooit meer een motor a

    Stemmen: 47 40,9%
  • Ik vindt dit mooi! (iedereen die dit invult moet toch echt e

    Stemmen: 55 47,8%

  • Totaal aantal stemmers
    115
je verkracht um pas echt als je der een normale achterbrug in heb en der dan mee achterover slaat.

waarschijnlijk gewoon een kwestie van voorzorgsmaatregeltje. :]

ik vind die stijl ook niet zo je van het, maar het zie er wel lekker agressief uit.
 
zo in elk geval een VTR.... :r

full
 
Oeh, die SP-1 is ook om van in tranen uit te barsten :r
Dit is zekers de austin powers versie, matched leuk bij zijn boeiing
 
Dat weet ik ook wel, maar als je iets wil met de wielbasis van een vrachtwagen, koop dan gewoon een vrachtwagen. En probeer niet zo´n mooie fiets om te bouwen tot een vrachtwagen..

PS. wheelien met een zxr schijnt gewoon al een hele opgave te zijn.. (heb ik ooit eens vernomen hier op het forum)

[edit]
zie ik nou ter hoogte van de bevestigingsbeugel van de uitlaat een nummerplaat hangen?!?!


Dus jij bedoelt, koop een stock dragracer..
Hmm.. waar haal je die dan? |(
 
Ik vind de kawa best mooi. Netjes gepolijst frame, achterbrug, pimpala bling velgen, mooi uitlaat systeem van Muzzy, mooie remschakelset en groen. Tja het zal voor geen meter rijden, ja rechtuit uitstekend...

Ik zie hem toch liever zo :P

showfoto.php
 
Laatst bewerkt:
dit is niet voor de looks je hoeft het niet mooi te vinden

het is praktisch
tis waarschijnlijk een professionele dragracer
en die heeft die achterbrug gewoon nodig
 
En da's toch helemaal niet nodig ............... een ZXR klimt normaal toch niet snel in de ketting 8-)
 
Ik vind de kawa best mooi. Netjes gepolijst frame, achterbrug, pimpala bling velgen, mooi uitlaat systeem van Muzzy, mooie remschakelset en groen. Tja het zal voor geen meter rijden, ja rechtuit uitstekend...

Ik zie hem toch liever zo :P

(Afbeelding)
:^ dat is ook mijn idee! Vindt de bike voor de rest ook mooi, maar die achterbrug vindt ik persoonlijk niet om aan te zien! daarnaast is het volgens mij overbodig op een zxr, maar nogmaals, smaken verschillen ('t is in mijn ogen alleen zo zonde van een mooie motor). Wel respect als je kijkt hoe de rest van de fiets eruit ziet :} .
 
Terug
Bovenaan Onderaan