Hoe verkracht je een zxr: tip 1

Wat vindt jij hiervan?

  • AAAAHHHH, I´m BLIND!!!!

    Stemmen: 13 11,3%
  • Opsluiten die eigenaar, zo´n gek moet nooit meer een motor a

    Stemmen: 47 40,9%
  • Ik vindt dit mooi! (iedereen die dit invult moet toch echt e

    Stemmen: 55 47,8%

  • Totaal aantal stemmers
    115

Gerrider

MF veteraan
17 jan 2004
1.081
0
Wat is het toch een wrede wereld!!
Wat sommige mensen doen met hun bikes.......
full

:r
:r
:r
Op een busa vindt zou ik dit al jammer vinden..
Maar om een kunststuk als een zxr zo te verkrachten is gewoon ronduit fout!! ;(

Wat bezielt iemand om dit te doen..... '(
 
ach is redelijk snel weer mooi te maken, gewoon een normale achterbrug erin. Je bent wel snel weg bij het stoplicht want wheelien doet hij vast niet zo snel :)
 
best wel wreed!! :9 zal wel niet zo heel lkkr rijden maar tis weer es wat anders :p
 
Je bent wel snel weg bij het stoplicht want wheelien doet hij vast niet zo snel :)

Dat weet ik ook wel, maar als je iets wil met de wielbasis van een vrachtwagen, koop dan gewoon een vrachtwagen. En probeer niet zo´n mooie fiets om te bouwen tot een vrachtwagen..

PS. wheelien met een zxr schijnt gewoon al een hele opgave te zijn.. (heb ik ooit eens vernomen hier op het forum)

[edit]
zie ik nou ter hoogte van de bevestigingsbeugel van de uitlaat een nummerplaat hangen?!?!
 
ik snap het gezeik hier niet.
Deze ZXR is voor dragracen bestemd neem ik aan en dan wil je gewoon niet wheelien.
 
ik snap het gezeik hier niet.
Deze ZXR is voor dragracen bestemd neem ik aan en dan wil je gewoon niet wheelien.

:^

ieder zijn meug, bovendien is Muzzy in de states echt een grootheid op het gebied van dragracen nadat ze uit de wegracerij waren gestapt. Reden was dat ze met dragracen veel meer klanten konden werven

idd konden (wbt kawa) want volgend jaar gaat Muzzy met Buell in zee eh on nee dragracen ;)
 
Ik denk dat deze wel gewoon op de weg rijd hoor. Schijnt in Amerika steeds meer te komen in die underground scenes die ze daar hebben...

Zitten ook knippers en shit op.
 
normale achterbrug erin, kont omhoog
witte knipperglaasjes
ALLE stikkers eraf, en je hebt een zeer DIKKE fiets
 
Ik vind de bike verder ook niet lelijk, maar het is alleen de achterbrug.....
maar smaak verschilt zie ik aan mijn poll..

En als je dan toch wil dragracen, kun je dan niet beter een busa nemen? Dat zijn de echte pk monsters, zo'n zxr valt wat dat betreft nog mee..(no offence aan de zxr eigenaren)
 
Terug
Bovenaan Onderaan