Hoe verpruts ik mijn Honda

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
cb400f_red-green-7.jpg

:r Uch :r Zonde gewoon...

edit:
ff voor de vergelijking:
cb400f-A.jpg

Zo was ie dus ongeveer voor die lelijke Kelly-ombouw...
 
Laatst bewerkt:
Tsja, je moet ervan houden :?

Aandacht krijg je iig met zo'n fiets.
Of dat zo positief is...is een tweede.

Neh, kan het niet mooi vinden!!!
 
De eigenaar noemt het een caferacer...dan moeten we hem toch eens uitleggen wat dat nou precies inhoud... ;)
 
Stuurdemper?? Nee joh, da's z'n spiegel!! :+

Blegh... Leluk :r :r

edit:
Ik vind die blauwe minder lelijk.
 
Laatst bewerkt:
Stuurdemper idd:
misc.php


Beetje nutteloos...

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3046/71c149f6478f7de99daa83f832cf5c7e (naamloos.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Sjaap jongen, als je nou eens aan de studie ging, dan kon je morgen tenminste mee })

maar je hebt gelijk: spuuglelijk!
 
Ik vind de kleuren op zich wel oke. Maar niet voor een Honda. Is meer iets voor een Italiaanse bike. Een MV-augusta of Laverda ofzo.
Koop dan echt zo'n ding en ga niet proberen een Honda op een Italiaan te laten lijken.
 
Ik weet nu echt hoe ik een honda moet verprutsen. ;(

Gewoon vanalles reviseren, maar de puntjes niet op de i zetten. Dan heeft je honda weer vol vermogen & loopt ie als een zonnetje....

...tot de zwakste schakel....

Tja, nou is dus (naar alle waarschijnlijkheid) m'n primaire ketting naar z'n grootje. Zal ik maar binnenkort eens gaan fixen. ;)
 
Als je em wilde verprutsen, heb je het goed gedaan :+ Maarre... veel succes met de herstelwerkzaamheden, dat je maar snel weer mag :] Ga je dat tankje er dan ook gelijk opzetten of...
 
Ik weet nu echt hoe ik een honda moet verprutsen. ;(

Gewoon vanalles reviseren, maar de puntjes niet op de i zetten. Dan heeft je honda weer vol vermogen & loopt ie als een zonnetje....

...tot de zwakste schakel....

Tja, nou is dus (naar alle waarschijnlijkheid) m'n primaire ketting naar z'n grootje. Zal ik maar binnenkort eens gaan fixen. ;)
Ach heb je tenminste wat te doen he. Weet je al wanneer je hem gaat ophalen bij die aardige boer?
 
Tuurlijk komt 't tankje er ook meteen op. Volgende brikketoer is ie matzwart-nakedbike look. (&ook meteen lekvrij)

Ik hoop dakem morgenavond al op mag komen halen. kvinnet maar nix dattie helemaal allenig zo ver van huis staat. (Hij straat trouwens wel naast een knappe cb400n, misschien maken ze stieken wel 3 cillinder-kindjes. ;) )
 
ik ga gewoon me bb er op inruilen op dat ding...
vet man...dat ding heeft tenminste een stuurdemper....dat heb je ook wel nodig....

met dat slaan van dat stuur....al dat vermogen op de achterwiel... :)

(onzinnige reactie dit...maarja je moet toch wat he?)
 
Ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik het wel een aardige fiets vindt, maar ik ben dan ook veel ouder dan de rest hier en in mijn jeugd was dit toch wel echt waar je op rond moest rijden om de bink zijn.
Kuipje had wat mij betreft wel iets subtieler gemogen idd.

[edit] M'n collega vindt hem ook mooi ( ook al halverwege de 40 ) en die heeft er zelfs een gehad, "dus die kan het weten" zegt'ie zelf ;) )[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik durf het wel te zeggen. Leuk gedaan, inderdaad een beetje een lomp kuipie, maar verder ziet ie er wel mooi uit!!!
 
Sjaap had beter deze honda kunnen posten (ook cb400f). ;)

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3094/449f592431698c6fc6f9bb9b01871578 (hondacb400f.jpg)​
 
[edit] M'n collega vindt hem ook mooi ( ook al halverwege de 40 ) en die heeft er zelfs een gehad, "dus die kan het weten" zegt'ie zelf ;) )[/edit]




En ik heb er nog steeds een!! Haa! ;)
Het beestje ziet er goed uit, maar vind dus de kleuren OER lelijk....zonde gewoon dat ie de fraai verchroomde spatborden mee heeft gespoten....

Owja, vergeet ik bijna RDZ te troosten...

RDZ: Ooit zal ie weer rijden! :)
Hopen dat die geknapte ketting geen schade heeft gemaakt...hoeveel toeren maakte je toen het gebeurde??
 
Laatst bewerkt:
Zoeen had ik moeten kopen RDZ :)
Of mn eigen zo maken, waar ik al hard mee bezig ben :)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3100/fc1810bc9b5ab1d4170d593d28a9f556 (13606.jpg)​
 
Op maandag 03 juni 2002 15:21 schreef Sjaap het volgende:Hopen dat die geknapte ketting geen schade heeft gemaakt...hoeveel toeren maakte je toen het gebeurde??

Stationair...hij wilde wegrijden nadat het twentse zekeringenbrik gerepareerd was en toen kwam ie niet meer van zijn plek... ;( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan