hoe vertel je het je moeder?

mams was trouwens NOT amused.............. ben net begonnen, en na 3 lessen durven vertellen aan d´r........... had je geen andere hobby kunnen nemen, nu al in de midlife crisis, blabla.......... maar meende toch wel iets in haar blik te kunnen ontdekken van................. STOERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! :+
 
mams was trouwens NOT amused.............. ben net begonnen, en na 3 lessen durven vertellen aan d´r........... had je geen andere hobby kunnen nemen, nu al in de midlife crisis, blabla.......... maar meende toch wel iets in haar blik te kunnen ontdekken van................. STOERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! :+

nu alleen nog zonder luier slapen... :}
 
Heb dinsdag 12 oktober mijn eerste les. Had een afspraak gemaakt en toen pas verteld :+ Had het wel eerder laten doorschemeren van, als ik mijn B binnen heb dan ga ik voor m'n A. Naja, mijn moeder zei er niet veel bijzonders van toen ik het zei. Mijn vader die had wel een beetje van 'het is gevaarlijk' (mensen zien je over het hoofd, en gelijk heeft ie). Maar verder ook niet veel bijzonders.

M.a.w, tis wel okay :)
 
Mijn broertje doet het andersom. Als hij zijn koekblik weer wat wil tunen (dat ding heeft nu al +350Pk) en mijn moeder begint moeilijk te doen, zegt hij altijd iets van:

"Ik kan twee dingen doen, of die auto gaat harder of ik ga net zo als SnowDude ook motor rijden."

Hij zegt het trouwens wel iets genuanceerder
 
"Ik kan twee dingen doen, of die auto gaat harder of ik ga net zo als SnowDude ook motor rijden."

Hij zegt het trouwens wel iets genuanceerder

De nuance: Hij noemt je ws geen SnowDude :? Als dat wel zo is zou ik me daar meer zorgen over maken als ouder zijnde :)
 
Helaas deze jongen reageerd toch wel als je SnowDude roept. (SnowDude komt door mijn hobbies surfen waardoor ik al Surfdude werd genoemd, te combineren met nog een hobbie snowboarden. En heeft dus niets te maken met wit poeder dat door je neus je lichaam in gaat.)
 
Gewoon net zoals mij doen, doen alsof je brommer/scooter naar de klote is en tege je pa zegge dat je een mooie motor hebt zien staan, meteen pinnen en gaan halen. En daarna met een vriendelijke glimlach op je gezicht vragen wat mamma van 't beestje vindt......oja en wel je helm ophouden als ze met de deegroller achter je aan komt........... :]
 
waarom is et hoe vertel je et je moeder...

voor mij si et meer hoe vertel ik me vader dat ik ga motor rijden...

ehum mn moeder heeft motor gereden.. en mn vadre vond et maar niks.. mn moeder de grootste fout van haar leven gemaakt... haar bike weggedaan omdat ze zwanger was.. en nooit meer 1 aangeschaft.. omdat vadre lief zei nee doe maar nie... mn moeder vind et geweldig dta ik ga beginnen met motor rijden en dat ik daarna net asl haar een Honda wil aanschaffen... et is dat ze et nu nie meer durft maar anders gign ze weer zelf motor rijden.. kon ik met haar gaan rijden..

maar nu de andere kant dus mn vader... :?
dat is een veel grotere probleem.. was et al met mn tattoo gewoon laten zetten zonder toestemming.. en ehum half jr later zag hij die pas,... maar hoe ga ik dat oplossen met mn motor rijbewijs.. et schilt pa woond in een andere stad (zeg maar dorp)... dus maar ehum is ook wel nie echt eerlijk om voorbij te komen blazen en dan zeggen hey pa.. dit is mn nieuwe aanwinst... hij vliegt me spontaan aan...

dus HELP... Hoe vertel je et aan je vader :? :? :?
 
Niet in een brief vol spelvouten... Edit. Je was me voor :P

Ik heb eerst gezegd dat ik rijbewijs ging halen. Daarna gezegd: "luister is...ik moet een moto kopen want krijg alleen een voorlopig rijbewijs" (was geen leugen trouwens)

Dan alles zelf geregeld en betaald. En veeeeeeeel woorden gehad met m'n moeder. Daarna een briefje getyped (serieus) waarin ik uitlegde wat het voor mij betekent en dat ik voorzichtig zal zijn etc etc. En nog wat filosofische sjit, dat ik haar graag zie en dat ik weet dat zij me ook graag ziet.

Nu gaat ze morgen mee naar de dealer om m'n moto op te halen.
 
ehum sorry voor de spelfouten...

ik kan nie zo goed typen:S


je kunt met
edit.gif
je post eventueel wijzigen. Dit knopje kun je rechts bovenin vinden van je reply.

Als ik jou was zou ik gewoon beginnen met lessen, je bent toch wel oud genoeg om je die beslissing zelf te maken? Mijn ouwelui vonden het in eerste instantie ook niet echt goed, maar ik heb ze gewoon gezegd dat ze niet zo moesten zeiken.

Ik heb ze een beetje de spreekwoordelijke middelvinger gegeven ;)

Deed het goed verder hoor, volgens mij zijn mijn ouders wele en beetje trots dat ik 2 rijbewijzen in een keer gehaald heb binnen een jaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan