Hoe vinden ze dat nou??

CBRgirl

Die hard MF'er
12 jun 2001
542
0
Opheusden
Ik sprak vanmorgen iemand die vondt het niet zo denderend dat haar vriend motor rijdt. Ze ging namelijk zelden achterop. Als hij het ook maar 1x probeerde om een wheely of wat dan ook te maken (als ze achterop zat) dan ging ze nooit meer mee! :(
Hoe zit dat met jullie vrouwen/vriendinnen?? :)

CBR-GIRL
 
vriendin -> vind het totaal geen probleem...

eerder verteld: ik had een keer ruzie met haar, zij achterop.
Ik heb toen echt als een malloot hard gereden (idioot van me natuurlijk |( )

het enige was ze achteraf zei was: "ik wil niet dat je door rood rijd".


totaal geen angst...
 
Vriendin is nog niet achterop geweest, maar heb al wel ff samen met haar een jas en helm geregeld. Dus zodra de mogelijkheid er is kan ze mee... Ze wil zelf ook wel gaan lessen, maar volgens mij duurt dat nog wel even...
 
Valt me altijd op dat de meeste vrouwen of niet aanwezig zijn of ze zitten achterop.

Mijn vriendin wil ook niet achterop. Ze rijdt altijd zelf (ander vervoer heeft ze ook niet). Da's veel leuker!

Ze had eerder haar rijbewijs en heeft mij enthousiast gemaakt.

 
Mijn vriendin vindt motoren en motorrijden niks. Maar ze wil wel dat ik op een goede motor rij, dat ik goede kleding draag en ze snapt wel dat ik het geweldig vind. Ze wil niet achterop en om heel eerlijk te zijn vind ik dat ook niet erg. ( kheb een hekel aan mensen achterop.) Al met al heb ik het dus eigelijk wel goed voor elkaar... ( vind ik zelf.)
 
In het begin vond ze het doodeng (tijdens de eerste rit durfde pas na een kwartier voorzichtig d'r ogen te openen), maar sinds ze haar eigen motorkleertjes heeft maakt ze me geregeld in het weekend wakker met de mededeling dat het 8-) motorweer is en of we even gaan :] . Ik :} mijn vriendin...

[2x typo's :( ]
_________________
Motorrijexamen nieuwe stijl onderdeel bijzondere verrichtingen: wheelie, stoppie, kneedown en crashen...

Yamaha FZS 600 Fazer =
malelovies.gif


[ Dit Bericht is bewerkt door: soeptablet op 2001-06-26 13:13 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: soeptablet op 2001-06-26 13:13 ]
 
Voor mij vriendin kon het nooit plat genoeg gaan!!

Tot dat wij een keer in de stad werden aangereden en zij in het zieken huis lag. '(
Nu moet ik veel rustiger rijden maar ze gaat nog steeds mee ook zaterdag naar Assen. :}
 
de mijne valt in slaap achter op de motor!
maar wordt toch wel wakker als de voetsteunen over de grond schrapen.
maarja zo rijd ze zelf ook ;-( met die voetsteunen bedoel ik ;-)
 
Vriendin zal nooit haar rijbewijs gaan halen, maar ze wil wel een keer achterop. Eerst moeten we ergens kleding zien te lenen om een keer te kunnen testen. Om nou > 1000 gulden uit te geven voor een ritje waarna ze niet meer mee wil lijkt me ook wat zonde.

Verder vindt ze het prima.
 

Mijn vriendin heeft al een jaar of 5 haar roze papiertje en sinds dien toert ze er lustig op los. Zij rijd ook woon-werk verkeer. Ongeveer 20.000 km per jaar haalt ze wel.

Dus zit zij eigenlijk ook nooit achter op bij mij :)

Ohw... en maagdelijk rubber op de band: ong 1 cm.
 
Mijn vriendinnetje rijdt CBR900, en dat doet ze goed.

Ben erg tevreden met haar.
Leuk als je ergens staat,vragen zoals zit jij achterop die R1, nee, ik rij zelf, en dan zie die gasten zoeken naar een chopertje of id, en dan rijdt ze weg op der blade. Leuk joh.

Of een keer bij de benzine pomp, staat een hele stoere kerel stoer te zijn naast zijn Fireblade, zet m'n vriendin haar blade renaast, precies dezelfde kleuren, kerel was meteen vertrokken.

Even voor het totale plaatje, me vriendin is 1.68 en ziet er nogal lief uit, dus niemand die dat verwacht.
 

Dat is ook wel gaaf een meid op een Blade, die van mij gaat aan het eind van het jaar naar alle waarschijnlijkheid over op een nieuwe ZX-6.

Is ook wel mooi *D
 
Mijn vriendin zei eerst ook altijd dat ze niet mee achterop ging. Sinds ik mijn motorrijbewijs heb en ook een motor, is er er niet meer af te slaan! :]
Als we nu tijd hebben en het is een beetje weer, vraagt ze al of we niet een stukje kunnen gaan rijden.
Het is nu zelfs zover, dat ze volgende week zelf aan haar motorrijbewijs gaat werken! :+
 
Ze wou alleen achterop met goede kleding, goeie gedachte, als het maar niet te hard gaat. We hebben nu enkele ritjes gemaakt, en ze vraagt nu zelfs of ze mee mag. Maar toch vindt ze het allemaal een beetje eng. Desalniettemin vindt ze het wel leuk dat ik een beetje fiets, dus het zit allemaal wel goed..... :]
 
Mijn vriendin vindt het geweldig achterop maar zelf rijden lijkt haar nog mooier. Dus gaat ze in het voorjaar(als er weer geld is) zelf haar papiertje halen.
 
Op het moment geen vriendin, maar de meeste vrouwen die ik ken vinden het wel tof (alleen mijn moedertje is zwaar tegen :j )

Heb al een aantal vriendinnen die een ritje tegoed hebben *D :]
 
Over dames achterop gesproken,

ik heb via MSN-chat een meisje ontmoet die toevallig in een aangrenzende woonwijk woont. Heb ik vanavond een motorrijdate mee. Zij achterop uiteraard, heeft geen rijbewijs. By the way, ben nieuw hier, maar vind dit wel een supersite. :} Vooral het lezen van die berichten, ik bescheur me regelmatig.

Hehehe, moet nog even berekenen hoeveel liter er nog in de tank zit. Moet wel op de juiste plaats afslaan die motor. ;) Alhoewel, ik heb haar nog nooit gezien. Maakt ook niet uit als ze maar een nice body heeft. :P Ze draagt ja toch wel een helm. Ok, wish me luck.

Groetjes
 
mijn vriendin reed deze week voor 't eerst mee voor meer dan 5km met enorm veel schrik en ik moest zeker voorzichtig rijden!!!
toen ik toekwam (nooit meer dan 140 gereden) vond ze 't spijtig dat ik niet wat sneller had gereden }) }) }) ik heb de ware gevonden... :}

zelfs op de ring van Brussel en in de file vlot doorgereden daarna en ze vond het plezant en vroeg al naar een volgende rit

vandaag schoot mij wel te binnen dat ik eigenlijk nog niet mag voeren want heb mijn rijbewijs nog niet afgehaal sinds mijn examen een maand geleden, maar zal het haar maar niet vertellen of ik het zit er weer eens op
 
Ik sprak vanmorgen iemand die vondt het niet zo denderend dat haar vriend motor rijdt. Ze ging namelijk zelden achterop. Als hij het ook maar 1x probeerde om een wheely of wat dan ook te maken (als ze achterop zat) dan ging ze nooit meer mee! :(
Hoe zit dat met jullie vrouwen/vriendinnen?? :)

CBR-GIRL

Laat me raden, het gaat over mijn vriendin, hehe!

Ik kan het me goed voorstellen hoor! Iedereen weet dat ik hou van 'stevig rijden'...

En achterop vind ik het ook maar niks, hele tijd met je helemen tegen elkaar.

Wel jammer dat ze niet van motorrijden houd (zoals ik het doe tenminste)

Aan de andere kant vind ik het HELEMAAL niet erg, want alleen rijden vind ik VEEEL mooier. Anders heb je weer de verantwoordelijkheid over je mede-passagier--> niet hard kunnen rijden dus!

 
Op 2001-06-26 12:36, schreef CBR-GIRL:
Ik sprak vanmorgen iemand die vondt het niet zo denderend dat haar vriend motor rijdt. Ze ging namelijk zelden achterop. Als hij het ook maar 1x probeerde om een wheely of wat dan ook te maken (als ze achterop zat) dan ging ze nooit meer mee! :(
Hoe zit dat met jullie vrouwen/vriendinnen?? :)

CBR-GIRL

Laat me raden, het gaat over mijn vriendin, hehe!

Ik kan het me goed voorstellen hoor! Iedereen weet dat ik hou van 'stevig rijden'...

En achterop vind ik het ook maar niks, hele tijd met je helemen tegen elkaar.

Wel jammer dat ze niet van motorrijden houd (zoals ik het doe tenminste)

Aan de andere kant vind ik het HELEMAAL niet erg, want alleen rijden vind ik VEEEL mooier. Anders heb je weer de verantwoordelijkheid over je mede-passagier--> niet hard kunnen rijden dus!

Goh hebben wij dezelfde vriendin :? De mijne is namelijk precies hetzelfde...
 
Op 2001-06-26 12:36, schreef CBR-GIRL:
Ik sprak vanmorgen iemand die vondt het niet zo denderend dat haar vriend motor rijdt. Ze ging namelijk zelden achterop. Als hij het ook maar 1x probeerde om een wheely of wat dan ook te maken (als ze achterop zat) dan ging ze nooit meer mee! :(
Hoe zit dat met jullie vrouwen/vriendinnen?? :)

CBR-GIRL

Laat me raden, het gaat over mijn vriendin, hehe!

Ik kan het me goed voorstellen hoor! Iedereen weet dat ik hou van 'stevig rijden'...

En achterop vind ik het ook maar niks, hele tijd met je helemen tegen elkaar.

Wel jammer dat ze niet van motorrijden houd (zoals ik het doe tenminste)

Aan de andere kant vind ik het HELEMAAL niet erg, want alleen rijden vind ik VEEEL mooier. Anders heb je weer de verantwoordelijkheid over je mede-passagier--> niet hard kunnen rijden dus!
Inderdaad, dat was inderdaad je vriendin die ik sprak!
 
Terug
Bovenaan Onderaan