hoe voeg je zo'n smiley toe?????

Sorry, Ben heel erg blond enzo..... Kun je me stap voor stap eens uitleggen hoe dit nu werkt. Ik had verwacht dat ik met de muis zo'n smiley kon kopieren en plakken maar nee dus...
 
Gewoon de code die boven de smiley staat intikken:


:+ = :*+ maar dan zonder het sterretje

Reply mijn post maar eens, dan zie je de code
 
Boven elke smiley staat de code die je moet invoeren,
dus voor :+ typ je een dubbelepunt en een plus direct achter elkaar.

Hoe simpel :+
 
Als je op 'reageren' klikt, krijg je een venster waar je je bericht kunt typen. Onder dat venster staan de verschillende smileys. Boven die smileys staat een code zoals bijv. :). Als je die code in je tekst typt, dan krijg je op die plaats de betreffende smiley in je tekst.

Dus bijv. :) in je tekst levert :)

De enige die niet in de lijst staat is :^. Die levert :^
 
Als je op 'reageren' klikt, krijg je een venster waar je je bericht kunt typen. Onder dat venster staan de verschillende smileys. Boven die smileys staat een code zoals bijv. :). Als je die code in je tekst typt, dan krijg je op die plaats de betreffende smiley in je tekst.

Dus bijv. :) in je tekst levert :)

De enige die niet in de lijst staat is :^. Die levert :^

Hey, jij gebruikt sneaky de tags :P

[ b][ /b]
 
Niet te geloven dat zoveel MF ers niets te doen hebben :Z en in zulke grote getale een mede MFér in nood helpen. :)
 
Wordt nu hoog tijd voor een slotje lijkt me 8-)
zie je wel

meteen mij de schuld geven })

Een man vliegt met een hete luchtballon in de rondte en komt er achter dat hij eigenlijk verdwaald is.

Hij laat de ballon wat zakken en ziet een man op de grond.

Hij laat de ballon wat verder zakken en roept: "sorry, kunt u me helpen? Ik heb mijn vriend beloofd dat ik hem een uur geleden zou treffen, maar ik weet niet waar ik ben."

De man beneden antwoordt: "Ja, je zit in het mandje van een hete luchtballon en zweeft ongeveer 10 meter boven de grond. Je zit tussen de 40 en 42 graden noorderbreedte en tussen de 58 en 60 graden westerlengte."

"Jij bent zeker een ingenieur!", zegt de ballonvaarder.

"Dat ben ik" zegt de man beneden. "Hoe weet je dat?"

"Nou" zegt de ballonvaarder, alles wat je me vertelt zal technisch wel kloppen, maar ik kan niets met je informatie beginnen, en het feit blijft dat ik verdwaald ben."

De man beneden zegt: "Jij moet een manager zijn."

"Dat ben ik inderdaad", zegt de man in het mandje, "maar hoe weet je dat?"

"Nou," zegt de man beneden "je weet niet waar je bent, of waar je naar toe gaat. Je hebt een belofte gedaan die je met geen mogelijkheid waar kunt maken, en je verwacht van mij dat ik je probleem oplos.

Je bevind je feitelijk in precies dezelfde positie als dat je was voordat we elkaar ontmoet hadden, maar nu is het op één of andere manier mijn schuld".

;)
 
ik denk het Niet dus he

ff managers afzeiken doet een mens goed man
maareh @TS 5 maanden al hier best wel veel topics (en slotjes :X ) en de smileys onderaan waren nog niet opgevallen ;)
 
Zou je denken :P
Niet dan??? hahahahahahaha had wel weer van dit soort reacties verwacht (lol *D )

En tja. wat betreft dat managers/inginieursverhaal.......ben ik wel weer mooi van het probleem af.... ;) Hij heb 'et kedaan hoor })

Toch altijd wel weer leuk dit forum toch?? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan