Hoe was de grote MF meeting!!

[off-topic] Lara de volgende keer doen we wel een rode sjaal om. Lopen we elkaar niet meer mis. [/off-topic]



Ik was een van de weinigen die GEEN motorkleding aanhad ;)
Volgende keer steek ik wel een vergeet-me-nietje in een knoopsgat :+
Ik (we)zijn er niet lang geweest maar ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad!
Doen we het snel een keer over?
 
Leuk dagje, wel veel snelweg gezien maar dat is in Duitsland niet zo erg :)

Het 600tje loopt best wel lekker :) :)

Zijn er van mijn wheely's ook nog gelukte foto's....volgens mij kwam ik telkens te vroeg neer voor een mooie foto ;(

Ah je hebt thuis toch nog gehaald... :+

En hij liep zeker lekker!!!
 
Was toppie...

ff 2 minpuntjes

1. Ikke heeft het motortje in de file |( heen ff op z'n zij gelegd. Moest vol in de ankers voor degene voor me en dat was dus iets teveel van het goede. Megastoppie en enkele seconden later stond ik naast de motor :? Klereding weer omhoog getrokken en gelukkig niet meer dan een paar krassen op de kuip
2. Mij vrienden uit het noorden die met hun niet kinderachtige apparaten er met 260+ vandoor gaan. Sorry hoor, maar dat trekt m'n CBRetje niet. :j U word bedankt :P Dan zelf maar duitse snelheden in NL aangehouden en rap richting het bier thuis :)

Wanneer weer?
 
Wie kwam mij overigens voorbij schieten met die blauwe motor (ca. 15km vanaf Wezel richting NL). Ik reed met mijn KAWA ZX-9R volgas (ca. 260-270)
Ik zou het geweest kunnen zijn. Ik heb een stuk over de 280 gereden daar.
Moet je een foto van mijn achterlicht? Dan weet je het zeker..... :P
 
Ten eerst, Toffe dag!!!!
Heb in Duitsland echt flink kunnen blazen, toch nog 270 op teller gehad harder wou die niet :]

Op de terug weg van Oberhausen ook nog met zo'n 240 m'n mobieltje uit me jas laten vliegen. Volgens m'n achterligger spatte die mooi uit elkaar })

Ook is er menig persoonlijk record gesneuveld, Oj aen GSX-Radical gefiliciteerd met 300 Op de teller! :9~
Deze dag is zeker voor herhaling vatbaar, alleen dan misschien een wat duidelijkere organisatie. Hier nog ff wat fotootjes die ik heb gemaakt.

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php
 
Was toppie...

ff 2 minpuntjes

1. Ikke heeft het motortje in de file |( heen ff op z'n zij gelegd. Moest vol in de ankers voor degene voor me en dat was dus iets teveel van het goede. Megastoppie en enkele seconden later stond ik naast de motor :? Klereding weer omhoog getrokken en gelukkig niet meer dan een paar krassen op de kuip
2. Mij vrienden uit het noorden die met hun niet kinderachtige apparaten er met 260+ vandoor gaan. Sorry hoor, maar dat trekt m'n CBRetje niet. :j U word bedankt :P Dan zelf maar duitse snelheden in NL aangehouden en rap richting het bier thuis :)

Wanneer weer?

Ik vond het ook super !!

Enne.. je was de enige niet.. Fre Blade legde zijn motor even zachtjes neer.. nadat de standaard ff niet meewerkte en even later deed ik hetzelfde.. gelukkig was HagasanSuperman snel ter plaatse zodat ie de val redde :}
 
was allemaal zeer cool

2 km vor ghuis alleen ongeluk gehad
en motor waarschijnlijk totaal los....

verder ben wel ok.. beetje beurs en arm op 3 plekken gebroken, pols 2 plekken : rechts...
dus wordt l;ange tijd herstellen en fysio
kut auto sneed me gvd af
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
 
Zeker wel puike foto's :9~
Helaas Duitsland niet meer gezien,
maar ik kan zien en lezen dat jullie je prima hebben vermaakt.
Volgende keer zijn we weer van de partij :]

kunnen we beter meteen bij de oosterburen afspreken....
Ennuh,Oom agent: :j :j :j :j
 
was allemaal zeer cool

2 km vor ghuis alleen ongeluk gehad
en motor waarschijnlijk totaal los....

verder ben wel ok.. beetje beurs en arm op 3 plekken gebroken, pols 2 plekken : rechts...
dus wordt l;ange tijd herstellen en fysio
kut auto sneed me gvd af
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Aj, heel slecht nieuws.

Veel beterschap
 
markus...wil je nog een keer proberen...
ik heb dat wachtwoord geneuzel er ff af gehaald....
 
***
2 km vor ghuis alleen ongeluk gehad
en motor waarschijnlijk totaal los....

***

Das zwaar kut...En veel teveel gebroken :(

Dan hierbij een spoedig herstel vooral en dat je toch maar zo snel mogelijk weer een fiets heb en kan rijden...

Sterkte!!!
 
Was zekers super mensjes! Voor herhaling vatbaar. Misschien alleen wat minder op de voorgrond als stunt meeting aankondigen enzo.

Wij zijn met een paar gasten nog even het eind van de A4 gaan misbruiken... m'n steppie aan de rechterkant weer even een beetje op het niveau van de linker bijvijlen }) Ook nog wat juten langsgekomen daar toen we er een tijdje waren. Auto en twee motorfietsen. Netjes ontweken natuurlijk :j Is ook nog filmpje gemaakt, weet niet of ie nog gepost gaat worden...
 
was allemaal zeer cool

2 km vor ghuis alleen ongeluk gehad
en motor waarschijnlijk totaal los....

verder ben wel ok.. beetje beurs en arm op 3 plekken gebroken, pols 2 plekken : rechts...
dus wordt l;ange tijd herstellen en fysio
kut auto sneed me gvd af
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(


Shit zeg, dat is balen!

Beterschap en ik hoop dat alles snel weer heel is.
 
was allemaal zeer cool

2 km vor ghuis alleen ongeluk gehad
en motor waarschijnlijk totaal los....

verder ben wel ok.. beetje beurs en arm op 3 plekken gebroken, pols 2 plekken : rechts...
dus wordt l;ange tijd herstellen en fysio
kut auto sneed me gvd af
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Kut einde van zo'n toffe dag. Beterschap
 
Nou effe paar piccie svan mij dan.
De rest volgt nog :)

Vertrek van uit Zaandam (tank station A7 ) vlak bij de noord hollandse efteling.
5378



Net op de ring van amsterdam werd NapO getrakteerd door oom agent :r op een kleine attentie van 58 euro
5377


Een van de zo vele gemaakt bij de MAC in Veenendaal
5376


En er kwamen weer een paar groepjes aan rijden
5380


En dan voorlopig als laatste eentje genomen bij eerste tankstation in Moffrika
5375
 
Laatst bewerkt:
was allemaal zeer cool

2 km vor ghuis alleen ongeluk gehad
en motor waarschijnlijk totaal los....

verder ben wel ok.. beetje beurs en arm op 3 plekken gebroken, pols 2 plekken : rechts...
dus wordt l;ange tijd herstellen en fysio
kut auto sneed me gvd af
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Jezus klote man! Beterschap!
;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan