Hoe was de grote MF meeting!!

AJK

Die hard MF'er
26 feb 2002
491
0
thuis waar ....
Toen ik met Zoeperman aankwam in Veenendaal met de auto: Hmmm, minder veel politie, gasten hebben gewoon alles gelezen hier!!!

Nadat ik Zoeperman had terug gebracht naar Apeldoorn, ging ik naar Duitsland. Gelukkig mocht/kon daar het gas echt open. De groep had namenlijk besloten daarheen te gaan ivm de politie!!. Ik kwam de helft van de groep weer tegen bij Wesel???. Daarna hebben verschillende mensen nog wheelies en stoppies laten zien op een industrie terrein :} De terugweg ging lekker vlot. En ja, NapO was als eerste in Nederland (op brute kracht gewonnen }) !!)

Maximum: Ziet er top uit die wheelies Respect :}
Martin: Bedankt voor je advies. Haal meteen een nieuw setje banden!! :}
Napo: Hmmmmm, gefeliciteerd dan maaarrrrr. :}

[off-topic] Lara de volgende keer doen we wel een rode sjaal om. Lopen we elkaar niet meer mis. [/off-topic]
 
Laatst bewerkt:
Was in één woord een geweldige dag *D

Er zijn mega veel foto's gemaakt, dus er zullen er wel een paar verschijnen. Waarschijnlijk geen highspeed foto's op de snelweg, maar toch....

'k Heb op de terugweg mijn GSX-R uiteindelijk op de 270 Km/uur gehad. Kon nog harder, maar ik vond er teveel auto's rijden.

Iedereen in ieder geval bedankt voor de leuke dag en wat mij betreft, will be continued.... :}

B.t.w. Maximum, hoe maak je die staande wheelies. Het lijkt erop of je gaat staan en gewoon even je motor oppakt. Ziet er zo soepel uit :9~
 
Ja, ik heb een leuk dagje gehad. Lekker (hard) gereden, maar wat was het heeeeeeeeeetttttttt.

Het was gezellig en heel gaaf om te zien/mee te maken, al die motoren in een lange stoer richting Duitsland.

:} :] })
 
Ik vond het ook helemaal super! Nooit gedacht dat er ZO veel motorrijders zouden komen opdagen!

Wel ERG balen van de politie, dat ze alles in de gaten gehouden hebben. (Ze stonden dus al te wachten op onze afgesproken punten.. :( )

Merkte wel dat zo'n grote groep moeilijk bij elkaar te houden is. Op weg naar duitsland waren er al een hoop 'kwijt' (tanken), en toen we op een gegeven moment bij een duits pompstation stonden, was de helft al weg. Of naar huis, of verderop bij Wesel.
Uiteindelijk hebben ik, Unstable en 2 vrienden van me nog bij de Mac wat gedronken, en zijn we weer naar huis gegaan. (Unstable niet, maar ik moest die supersnelle Burgman weer terugbrengen, hehe!)

Heb veel bij de Mac in Veenendaal gefilmd, en een 'doorkomst' vlakbij duitsland. Zodra ik tijd heb, dan zet ik 'm online! (Zit nog met de verhuizing, dus kan ff duren)
 
NapO gefeliciteerd :}

Wie kwam mij overigens voorbij schieten met die blauwe motor (ca. 15km vanaf Wezel richting NL). Ik reed met mijn KAWA ZX-9R volgas (ca. 260-270) ;( .

P.S. Helaas was de motor low on fuel dus moest afhaken voor een pitstop :( Nog wel weer heel wat mensen ingehaald })

Het was een gezellig feestje en is zeker voor herhaling vatbaar :P
 
Het was lekker druk! Goede temperatuur, af en toe een beetje te fris..... })

En wat een warm welkom door onze vrienden met die mooie stickers op hun auto's. Het leek wel of de koningin meereed, wat een gedoe om een paar motoren. ;)

Voor herhaling vatbaar :) Om wat bij te lullen, om te :] was de groep "net iets te groot".
 
zo wij zijn thuis :D (tilburg)

ff afkoelen leuk om de hele zooi een keer bij mekaar gezien te hebben :)

wel lekker gereden 14500 rpm in de 6e versnelling
:9~
 
Ik ziet wel weer ik heb wat gemist....

Maar ik kan niet harder dan 180 dus ben bang dak jullie toch al kwijt was geraakt :)

volgende keer rijd ik wel mee :)

Ik wacht de foto's af
 
We willen inderdaad zo snel mogelijk foto's! :)

(Ennuh Sorry Flame, dat er niks van ons gesprek kwam, doen we een keer over :) )
 
Het was best een toffwe dag vandaag, zoveel motoren rijdend bij elkaar.

Nu ff wat foto's online zetten om een indruk te krijgen voor de mensen die er niet waren.

Hier is er vast 1:
motorforum_rit 003.jpg
 
Ah, de foto's zijn geupload.
De foto's die ik heb gemaakt vindt je http://home.hccnet.nl/antoine.van.uum/motorforum (hier)
 
Ah, de foto's zijn geupload.
De foto's die ik heb gemaakt vindt je http://home.hccnet.nl/antoine.van.uum/motorforum (hier)

Tuupke, klasse. Maar het je het misschien ook op de helft van deze resolutie... KPN verbinding... je weet wel!
 
zo net onder de douche vandaan ff het zweet eraf na een lekkere motordag, met dank aan de NL politie :} die erg bezorgd is over onze gezondheid :j ,konden we lekker het gas open draaien op de Autobahn .
mooi initiatief KJ en de opkomst was boven verwachting hoog :} :} :} :} ,erg genieten zo'n sliert motoren
topdag
 
ik vond het allereerst BERUH gezellig...
wat een groep...ongelovelijk...

waar ik heel blij mee was is dat we de politie toch te slim afwaren!!

deze is voor politie veenendaal :j
(ik hoop dat ze dit lezen. ik vind jullie een stelletje stakkers/losers trieste sukkels bij mekaar, ga iets zinnigs doen ofzo maar laat gewoon 100 motor rijders lekker rijden!!!

voor de rest een paar fotoos, ik heb nog een filmpje maar ik kan m nergens hosten...is er iemand met plek op zijn internet bakkie?

jonges, tot volgende keer maar weer !!!
full
 
deze is voor politie veenendaal :j
(ik hoop dat ze dit lezen. ik vind jullie een stelletje stakkers/losers trieste sukkels bij mekaar, ga iets zinnigs doen ofzo maar laat gewoon 100 motor rijders lekker rijden!!!


(Afbeelding)

Zie je hoe die gast wegduikt achter z'n arm!! Zeker niet trots op z'n beroep...hmmmm
 
de aandelen van macdonalds zijn rap gestegen met onze afname van big macs...

deze was in duitsland... :) in het plaatsje wezel.. :)
full
 
ik ken m niet anders...
onze max was ff boos...maar nadat ie zijn wheelies gedaan had...was ie weer helemaal in zijn nopjes...

t ziet er weer netjes uit kerel!
full
 
Was zeker een gezellige dag :)
Alleen jammer van die homo's in het blauw :(

We zijn lekker in Duitsland weze knallen })

Was het nog druk op Hoevelaken, blauwe sukkels :?
Hebben jullie niks beters te doen :?
Daar gaat al ons belasting geld naar toe.

Ik vind jullie maar zielig.
Ik hoop dat jullie op een paar foto's staan met die rotkoppen van jullie.
Ff op een paar anti-politie site's plaatsen })

De stunts waren weer :9~

[edit]sommige scheldwoorden liever niet op MF![/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik hoorde later dat deze gozer een 25kw rijbewijs had met een full vermogen r6...

kijk maar uit zeg maar... :)
maar je wheelies zien er goed uit... :)
full
 
Waren we nou maar door gereden naar Wezel, dat hebben we net niet gehaald als brikkies zijnde |( |( |( |(

160 was echt de max op de sbelweg, de motor in combinatie met wegdek liet niet veel meer toe :(

Maar wel leuke foto's

Trouwens, waarom waren Jeroen en ik de enigen zonder kuip?
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik heb inmiddels uitgebreid gegeten na deze geweldige dag.
Man wat heb ik gezweten, ik heb mijn longsleeve maar gewoon uitgewrongen!!!
Het was echt tof om met zo'n grote groep te rijden, maar toch ook weer jammer dat er al zo snel zo veel afhaakten!!!! Niet meer doen mensen!!! Foei!
Volgende keer is het misschien beter om een iets grotere lokatie uit te zoeken en een rit met veeeeeeeeel meer bochten, maar goed, zoiets regelen is al moeilijk genoeg.
Eindelijk eens wat meer van die MF mafkezen leren kennen!!! Niet erg veel maar ja, komt een volgende keer wel weer!
Mensen, ik vond het tof!!!!

Tot de volgende meeting!

ZXRené
 
Leuk dagje, wel veel snelweg gezien maar dat is in Duitsland niet zo erg :)

Het 600tje loopt best wel lekker :) :)

Zijn er van mijn wheely's ook nog gelukte foto's....volgens mij kwam ik telkens te vroeg neer voor een mooie foto ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan