Hoe was de Mega Meeting 2005?

Triker

MF veteraan
14 mei 2002
1.077
0
Renkum, Waddinxveen
Nat, droog, gezellig, veel blauw op straat en heel veel gezellige Motor Forum gangers die elkaar weer eens tegen kwamen en gezellig babbeltje met elkaar maakten :}
 
klinkt gezellig.. ik ben gezellig aan het leren B|

ennuh je hebt toch wel fotos geschoten?!?! Dat had ik wel verwacht van je ;) :P
 
Zeker dat ik niet lang ben gebleven ;)

Sommige van ons kregen persoonlijke begeleiding :)

001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Was erg gezellig, maar we hebben er dan ook wat voor over gehad zeg! Op de heenweg zulke erge hagel/hoosbuien dat ik dacht was ik maar thuis gebleven... maar ja, wij bikkels zijn gewoon doorgegaan. Nog even meegeholpen met geld inzamelen voor het Ronald McDonald Kinderfonds, iedereen hartelijk bedankt die een bijdrage heeft geleverd!
full


Daarna zagen we de volgende buien al aankomen en we vonden het wel mooi geweest, lekker terug naar huis (met nog meer buien) en nu heerlijk gedouched achter de pc...

We wachten in spanning weer op al je mooie foto's Triker :}
 
klinkt gezellig.. ik ben gezellig aan het leren B|

ennuh je hebt toch wel fotos geschoten?!?! Dat had ik wel verwacht van je ;) :P


Heb nog tig foto's gemaakt, maar ik ga eerste een weekje op vakantie, dus mijn foto's volgen later :)

Wat me wel opviel waren de vele, heel veel agenten in uniform, undercover en opgestelde radrawagens rondom Veenendaal en Ede !!!!

In ieder geval hebben wij ons zoals altijd weer van onze beste kant laten zien en hebben die enkele regendruppels de gros niet weerhouden om te komen. Heb niet geteld, maar volgens mij toch zeker rond de tig motorfietsen die er waren. Was dus een bere gezellige meeting in Veenendaal... de rest van het verhaal zullen de overige motorrijders straks wel vertellen.
 
Ik ben ook weer thuis. Zal zo een paar piccies posten.

Groepje in Doetinchem was een man of 10? groot en in Velp zijn er een man of 20 aangesloten. Als TS vond ik dat ik het recht had voor te rijden dus ff voor gekropen en relaxed langs die flitser bij Barneveld gereden.

We waren als 1 van de eersten in Veenendaal. Misschien dat er een 30 motoren al waren.

Toen we om iets voor 13.00 naar buiten gingen om de route te rijden was iedereen al weg We gingen dan wel niet mee naar Amersfoort (politie angsthazen met niet gekeurde dempers) maar zouden wel ff langs Bennekom rijden. Helaas. Maar denk dat er wel een aantal langs zijn gekomen

Op de terug weg toen we ede voorbij waren maar een beetje gaan doorrijden, rechts inhalen enzo. Tokico ging met me mee en toen we bij afslag Didam waren maar eens ff gaan wachten of de rest van AU nog kwam Duurde te lang en had het koud dus maar naar de Mac in Doetinchem gereden lekker warm binnen zitten.

En wat doen ze? Splitsen zich op en gaan naar huis

Samengevat: Leuk dagje maar volgende keer wel een stuk warmer en droger dan blijven we ook langer.
 
Heb nog tig foto's gemaakt, maar ik ga eerste een weekje op vakantie, dus mijn foto's volgen later :)

Wat me wel opviel waren de vele, heel veel agenten in uniform, undercover en opgestelde radrawagens rondom Veenendaal en Ede !!!!

In ieder geval hebben wij ons zoals altijd weer van onze beste kant laten zien en hebben die enkele regendruppels de gros niet weerhouden om te komen. Heb niet geteld, maar volgens mij toch zeker rond de tig motorfietsen die er waren. Was dus een bere gezellige meeting in Veenendaal... de rest van het verhaal zullen de overige motorrijders straks wel vertellen.

Ahhhh triker, ik ben zo benieuwd naar de foto's die je van ons gemaakt hebt :)
Enne rond de tig motoren? toch wel in de honderd(en) hoor zo rond 11:30 :)
We hebben er aardig wat voor over moeten hebben, tot zware hagelbui aan toe maar heb er geen spijt van *D :}
 
Was erg gezellig, maar we hebben er dan ook wat voor over gehad zeg! Op de heenweg zulke erge hagel/hoosbuien dat ik dacht was ik maar thuis gebleven... maar ja, wij bikkels zijn gewoon doorgegaan. Nog even meegeholpen met geld inzamelen voor het Ronald McDonald Kinderfonds, iedereen hartelijk bedankt die een bijdrage heeft geleverd! (Afbeelding)

Daarna zagen we de volgende buien al aankomen en we vonden het wel mooi geweest, lekker terug naar huis (met nog meer buien) en nu heerlijk gedouched achter de pc...

We wachten in spanning weer op al je mooie foto's Triker :}
:^
behalve dan dat ik alleen onder de douche stond :P ;)
 
Ben ook weer thuis. Helaas op de heenweg zitten slapen, want ik merkte het mobiele collecteteam te laat op langs de A12 :( . Verder wat het gezellig druk, ben benieuwd naar de foto's!
 
Vond het wel jammer dat ik niet mee kon !!
Maar als ik het zo lees was het niet als voorgaande jaren.

Erg jammer van het weer en die blauwe mannetjes ...

Misschien volgend jaar beter.
 
Neem aan dat dit ook het centrale foto topic wordt/is.

Ga dan nu ook mijn foto's(selectie) hier neer zetten.
Mocht je een foto zien die je in groot formaat wil hebben mailadres staat in profiel :)

full
 
Onderweg kwamen we op de a12 dit groepje tegen; Gouda en een deel Den Haag :?

Had ze eerst gespot bij het tankstation bij Gouda, stonden daar te wachten tot alle vrachtauto's weg reden. FF stukkie langzamer gereden om foto's te maken.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan