Hoe was de MM 2006? foto's!

Zoo...eindelijk ben ik geen bijrijder meer!

Mijn 'eerste' meeting op mijn eigen bike :) . Te kick....vooral die figuren die knetterpijpen onder hun bikes hebben zitten, waar een vleugje vuur en wat rook uit komt :) .

Alleen, die flitsapparaten langs de snelwegen mogen ze achterwegen laten, beetje lame van die coppers, maar ja....al met al kick dagje :D. Foto's mikt Steve_O wel erop, hoop ik......

untill the next time :]
 
full
 
Voor mij begon het enorm klote..
(Afbeelding)

Ik reed met ca 160 naar een groep motorrijders toe (ws die gasten uut Emm')
en plotseling begint m'n achterkant te zwabberen.. Bleek dat het ventiel van m'n achterband het had begeven, maar dankzij de ANWB kon ik na een half uurtje mijn weg weer vervolgen *O* :}

De groep alsnog ingehaald voor Zwolle O-)


hmm ja das balen. gelukkig dat je nog weer verder kon!
 
:W Ik ben wel benieuwd waar die verdomde afterparty was, we zijn eerst met de verkeerde mensen mee gereden B| Ergens in Amsterdam toch :?
 
Vicci heb jij het filmpje nog van de tocht die door mijn straat ging vorig jaar? Of weet jij daar niks vanaf?
Was ook hier georganiseerd. Heb het filmpje zelf niet meer.
greetz
De boete is niet helemaal goed ingescanned, waar heb je die voor gekregen :? Was jij diegene die bij vertek langs de weg stond met een ander? :X
 
Laatst bewerkt:
Ik had eigenlijk wel een heleboel stickers verwacht ;(

Ik zal eens kijken of de foto's van mijn telefoon op de computer te krijgen zijn...






Hoe was het trouwens in amersfoort? Toen we mee wilden rijden, was er bijna niemand meer die naar amersfoort ging, waarvan niemand die de route wist. We zijn dus wel naar amersfoort geweest, maar geen meeting gezien -O-
 
ziet er goed uit!!.. ik wou ook even komen kijken maar kon geen auto fixen (srry nog geen rijbewijs/motor) als het ff mee zit ben ik volgend jaar ook van de partij met 25kw-ert :]

edit: ik wil nog meer foto's/filmpjes zien :9~ :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan