Hoe was de MM 2006? foto's!

=lvt=

MF veteraan
12 feb 2004
14.570
5
Tja, omdat ik alweer thuis zit met pech start ik maar alvast het foto topic..

Wij begonnen met 30/40 man op de akermaat

full
 
full



Ketting gebroken -O-

Ben benieuwd naar de foto's vanavond!
 
Zo ben ook weer terug heb geen pics gemaakt maar het was mega druk parkeerplaats was afgezet vanaf de stoplichten stond het vol een bedrijven terein ook de mac helemaal vol het is volgens mij nog nooit zo druk geweest en de motors bleven maar binnen komen het was geweldig en super mooi weer :}

O ja en er was best wel veel politie aanwezig dit jaar :(
 
Laatst bewerkt:
Bij deze dan mijn aanvulling op het foto-topic van de Motor-Forum Mega Meeting (MFMM) 7 mei 2006.

Ik moest eerder weg, moet zo op kraamvisite.
Ben met de club in Amersfoort gestart en naar Veenendaal binnendoor gereden, Z1000 Muis voorop geloof ik. Nog wel door een kl**tzak in een Mercedes bijna eraf gereden en daarna om 'm te ontwijken bijna op 2 fietsers gereden, maar gelukkig ging het goed.. dat is het nadeel van rijden in een groep en dan een automobilist tegenkomen die een grafhekel heeft aan motorrijders. Remmen werken in elk geval goed gelukkig !

De foto's... kwaliteit even wat minder omdat ik ze flink heb verkleind zodat
ook de mensen met een trage verbinding snel de foto's kunnen zien.

De kentekens heb ik weggemoffeld. Zal er meteen wat commentaar bij zetten af en toe :P

DSC01732.JPG


DSC01733.JPG


DSC01734.JPG


DSC01735.JPG



McDrive veranderd in een lange rij wachtende motorrijders...
DSC01736.JPG

DSC01737.JPG

DSC01738.JPG




DSC01739.JPG



Wat is dit voor 2 takter? Ik kon 'm niet plaatsen...
lijkt op een 2 cilinder.. Yamaha TZR250 ofzo ?
DSC01740.JPG



DSC01741.JPG



De Honda CBR1100XX is goed vertegenwoordigd.. en dan heb ik niet eens
de bordeauxrode CBR1100XX erop gezet ! De hele achterste parkeerplaats vol
met deze mooie machines.
DSC01742.JPG


DSC01743.JPG



Ook opa op de spartamet laat zijn kunsten zien

DSC01744.JPG



DSC01745.JPG



Mijn eigen fiets, zag alleen nog een KTM supermotard staan,
de 1-pitter offroad/allroad was niet zo goed vertegenwoordigd.
DSC01746.JPG



Kan je met zo'n breed stuur nog goed tussen de files door :?
DSC01747.JPG



De welbekende Nitromax ook van de partij :)
DSC01748.JPG



Dit kan echt niet meer! Een oud Kryptonite slot zonder ART-goedkeuring.
Inruilen nu het nog kan, heb er wel meer gezien met deze oude sloten.
DSC01749.JPG



DSC01750.JPG






Nou, vul het topic maar verder aan mensen ! :P
 
waar_staat_mijn_motor.jpg


vmax.jpg


terugblik.jpg


terugblik2.jpg


parkeeroverlast.jpg


motoren_motoren.jpg


motoren.jpg


Het leek mij leuk om de bedrijfsleider in het zonnetje te zetten, hij was helaas net weg, maar zijn vrouw was een gewillig slachtoffer ;)

Mag ik even jullie aandacht?!
mag_ik_jullie_aandacht.jpg


Na een klein praatje over onze waardering voor hun gastvrijheid en dat niemand ooit had kunnen vermoeden dat er zo'n enorme opkomst zou zijn vandaag, overhandigde ik het kadootje.

Lara_geeft_kadootje.jpg


kadootje_ontvangen.jpg


Mac-forumklein.gif


druk.jpg


cheese.jpg
 
Laatst bewerkt:
zo ook weer terug :P :P wat een opkomst volgend de politie waren het er 1500 , ze stonden ook overal _O- _O- _O-


het was ook supergezellig prachtig weer *O* *O* *O*



zo nu maar wachten op allee practige filmpjes en foto's
 
Ik vond de opkomst van de politie wel meevallen, ik vond ze ook niet hinderlijk aanwezig.
Onderweg naar huis wel diverse snelheidscontroles gezien (zo goed als zelfde route gereden als er gereden werd)
 
Ik vond de opkomst van de politie wel meevallen, ik vond ze ook niet hinderlijk aanwezig.
Onderweg naar huis wel diverse snelheidscontroles gezien (zo goed als zelfde route gereden als er gereden werd)
:^

Afgezien van de snelheidscontroles (geen last van gehad, overigens) niks mis mee. Ze deden niet moeilijk (hè Timon :+ ). En ze zorgden er voor dat het parkeren, toen de parkeerplaats eenmaal vol was, ordentelijk verliep.
 
Ik vond de opkomst van de politie wel meevallen, ik vond ze ook niet hinderlijk aanwezig.
Onderweg naar huis wel diverse snelheidscontroles gezien (zo goed als zelfde route gereden als er gereden werd)

man of 10 geloof ik :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan