Hoe worden de bikes betaald

Hoe is jullie bike betaald....?

  • Cash

    Stemmen: 119 78,3%
  • Lease bike

    Stemmen: 1 0,7%
  • Door de werkgever

    Stemmen: 0 0,0%
  • Persoonlijke lening

    Stemmen: 20 13,2%
  • Gekregen/Kado

    Stemmen: 5 3,3%
  • None of the above

    Stemmen: 7 4,6%

  • Totaal aantal stemmers
    152
In natura :?


echo


Ah, een polletje.

Cash (was dan ook een oud goedkoop barrel)
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat zo:

Ik: "Motorzaak wat is uw rekeningnummer?"
Motorzaak: "Dat is 12345678901"
Ik: "Dan hebt u binnenkort een leuk bedrag bijgeschreven, zodat ik deze motor mag menemen."
Motorzaak: "Dat is dan afgesproken"

-edit: polletje erbij nu?
 
Sja.... de vorrige had ik een gedeelte bij de bank gehaald, helaas moest ik alles terug betalen. De TL heb ik met inruil van de RF gewoon in Euro's gelapt. *D Gewoon helemaal van Saintjuhhh, dat is een lekker gevoel. Niet dat ik niet meer zou lenen voor een fiets hoor.
 
Veel werken, sparen en daarna alles in een bodemloos gat wat motorrijden heet storten. :)
 
Redelijk wat cash-bikes op de poll??
Er wordt toch zoveel geleased tegenwoordig.... :?
 
Topictitel aangevuld zodat het geen raadsel is.
Slaap nog teveel om na te kunnen denken wat dat kan zijn ;)
 
Moet het eerlijk toegeven. Deels van eigen centjes, deels van pap`s centjes.
Als student is het gewoon erg moeilijk om enkele duizenden euro`s te sparen.
Zeker nu de alcoholprijzen in de kroeg veel hoger zijn geworden :P
 
gewoon lekker sparen :)

geen gezeik met leningen

Leef NU, een lening is niets meer als achteraf sparen ;)

Ik promoot lenen niet maar ik vind er niets mis mee als je een gedeelte < 50% van de aankoop som leent. Je leeft NU en geniet NU, als het echt fout gaat kan je de motor verkopen en ben je van de schuld af. Durf te leven. Maar weet wel zeker dat je het geld voor de lening kan missen.

Maar het blijft goed voelen dat de TL geheel van mij is :)
 
Laatst bewerkt:
ik heb een groot gedeelte voor mn nieuwe bike al klaar liggen en met de verkoop van mn zxr zit ik aan een leuk bedrag.

Maar ik zit nog over de safe plus dinges plan te twijfelen.
Is ook wel leuk om nog een berg centen op de bank te hebben en voor 130 pleuro's een fiets van 8000 euro te rijden.
Wat is jullie ervaring hiermee??
 
Die fietsjes worden ook steeds duurder......in 1988 schrokken
de mensen nog van fl 19.995 voor een Yamaha FZR1000..... :)
 
Heel hard sparen, auto kopen, die weer verkopen...motor kopen :)

Geen lening voor mij!! Vind het idee waardeloos dat de motor niet van jezelf maar van de bank is.

en als je 'm plat zou rijden en hij is niet all-risk verzekerd, dan kan je nog gewoon dokken voor een motor die er niet meer is |(
 
Optie 5, cadoo krijgen, lijkt me wel interessant.

Sinterklaaaaaas ik ben echt lief geweest hoor!!! We hebben dan wel geen schoorsteen maar als u laat weten waneer u komt laat ik de garage wel op een kiertje staan.

Tot die tijd cash.
 
Heel hard sparen, auto kopen, die weer verkopen...motor kopen :)

Geen lening voor mij!! Vind het idee waardeloos dat de motor niet van jezelf maar van de bank is.

en als je 'm plat zou rijden en hij is niet all-risk verzekerd, dan kan je nog gewoon dokken voor een motor die er niet meer is |(

Welke mongool verzekerd zijn dure fiets niet all risk?
 
Maar ik zit nog over de safe plus dinges plan te twijfelen.
Is ook wel leuk om nog een berg centen op de bank te hebben en voor 130 pleuro's een fiets van 8000 euro te rijden.
Wat is jullie ervaring hiermee??
Asl je het geld hebt: cash betalen! Is altijd de goedkoopste oplossing.
Heb je het geld niet zou ik een doorlopend krediet nemen, die staat helemaal los van je motor en die kan je boetevrij versneld aflossen enzo. Veel minder haken en ogen dan aan dat 'safe'plusplan...
Op dinsdag 15 oktober 2002 10:23 schreef The Saint het volgende:Welke mongool niet zo slimme motorrijder verzekerd zijn dure fiets niet all risk?
:^ Zeker al 'ie nog van de bank is! (Sorry P...!)
 
Laatst bewerkt:
Ja Duderuud, ik kan je geen ongelijk geven.....het is natuurlijk wel zielig als je fiets van de bank is. Die zoveeleuropermaand fietsen is hetzelfde als huren zolang je betaald per maand mag je blijven rijden.....geen geld meer...INLEVEREN.. })
 
Ja Duderuud, ik kan je geen ongelijk geven.....het is natuurlijk wel zielig als je fiets van de bank is. Die zoveeleuropermaand fietsen is hetzelfde als huren zolang je betaald per maand mag je blijven rijden.....geen geld meer...INLEVEREN.. })


heb zelluf CASHHHHH betaald...

Maaruh ff op leningen uitkommuh...

Gelukkig dat iedereen tegenwoordig z`n koophuis ook ff cash betaald...
Geen geld.......INLEVEREN })
 
Terug
Bovenaan Onderaan