Hoe Xenon aansluiten op een CBR 1000 RR?

29 apr 2007
22
0
Diest
Heb zojuist xenon Pilot mono Hid kit 12v aangeschaft maar voor de aansluiting spreken ze over Can-bus wat betekend dit eigenlijk.Het is namelijk om op een CBR 1000rr van 2007 aan te sluiten en hoe kan ik dit het beste doen heeft dit al iemand gedaan.
 
CAN-bus is een elektronisch regel systeem op nieuwe voertuigen.

Als je hier zomaar een xenon set je op aansluit zonder dat het ervoor geschikt is krijg je een foutmelding.

Hoe je het het beste kan doen is door in je boekie te kijken! RTFM zeggen ze dan :')

Over plaatsing van ballast enzo moet je gewoon even logisch nadenken.
 
Laatst bewerkt:
Canbus is een nieuwe manier van aansluiten op sommige motoren. BMW bv. heeft dat, dan wordt er maar één draad gebruikt om alle apparaten op aan te sluiten. Daar kun je niet zomaar een ander onderdeel op aansluiten, dan is de kans groot op storingen. Pilot levert dan een speciale versie van de Xenonsets voor canbus.

Volgens mij heeft jouw fiets geen canbus en kun je dat dus gewoon negeren.
 
gewoon de h7 bulp eruit halen de xenon h7 vervanger erin pluggen, de stekkers aansluiten kan niet fout en de ballast wegbouwen........kind kan de was doen was 20 min wewrk op mijn 05 cbr, moet hem nog wel in mijn 09 bouwen, zal ietsje lastiger zijn maar ook dat komt goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan