Hoe zet ik dit vast?

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Ik mis 2 moertjes aan mijn frame, aan elke kant 1. Hier wordt een van de vier schroefjes van de beplating op vastgezet. Het frame is gepoedercoat en ik vrees dat toen dit moertje is verdwenen. Het originele moertje zal wel moeilijk te vinden zijn (?). Dus ik vraag me af of er mensen zijn die hier een oplossing voor hebben. Vanaf de achterkant kant je er niet bij. Dus je moet op eoa manier een moertje in dat gat zien te krijgen.
full


full
 
past er geen gipsplaatplug in?
Dacht ik ook aan; trouwens, een beetje doe-markt heeft vaak méér typische plugjes volgens ongeveer zulk principe, in diverse maten. Vaak draait de bout dan alleen in plastic schroefdraad en als dat sterk genoeg is voor de te verwachten krachten heel prettig dat zoiets niet vastkankert.
 
Waarom ga je er vanuit dat het orginele moertje moeilijk te vinden zal zijn? Probeer 't gewoon eens via een Yamaha dealer die de moeite wil nemen om dit bij Yamaha Nederland na te laten kijken :+

Uit ervaring: Ze hebben véél dingen gewoon nog in de rekken liggen, daar.
 
Waarom ga je er vanuit dat het orginele moertje moeilijk te vinden zal zijn? Probeer 't gewoon eens via een Yamaha dealer die de moeite wil nemen om dit bij Yamaha Nederland na te laten kijken :+

Uit ervaring: Ze hebben véél dingen gewoon nog in de rekken liggen, daar.

:^
Kunnen ze gewoon nieuw bestellen hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan