Hoe zet ik dit vast?

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Ik mis 2 moertjes aan mijn frame, aan elke kant 1. Hier wordt een van de vier schroefjes van de beplating op vastgezet. Het frame is gepoedercoat en ik vrees dat toen dit moertje is verdwenen. Het originele moertje zal wel moeilijk te vinden zijn (?). Dus ik vraag me af of er mensen zijn die hier een oplossing voor hebben. Vanaf de achterkant kant je er niet bij. Dus je moet op eoa manier een moertje in dat gat zien te krijgen.
full


full
 
Topic nogmaals gelezen ... maar staat nergens dat ze €6,- 't stuk kosten én dat je liever een goedkopere oplossing aangeboden kreeg.


:9
Halverwege dit topic kwam het uit..... Maar niet IN dit topic. In het TDM topic werd dat gepost. Daarom zeg ik ook "lezen".

Eerst heel MF lezen en dan pas reageren.
;)
 
Halverwege dit topic kwam het uit..... Maar niet IN dit topic. In het TDM topic werd dat gepost. Daarom zeg ik ook "lezen".

Eerst heel MF lezen en dan pas reageren.
;)

_O-

Ik geloof nooit dat 't zo werkt ... Ik maak als gebruiker een topic aan .... post ondertussen her en der wat andere zaken aangaande 't zelfde onderwerp én verwacht dan dat mensen m'n hele posthistoriie maar even na gaan pluizen om tot een volledig gefundeerd antwoord te kunnen komen


-O-

Is er wat met mijn kalender aan de hand óf is het écht pas Donderdag?
 
Laatst bewerkt:
Wie wat waar mod?

Bolski stelt die vraag ook gewoon als MF gebruiker maar heeft de "pech" dat z'n nick hier in het blauw vermeld wordt/is.

Accepteer dan ook gewoon de standaard reacties.
 
sjees Bolski, je gedraagt je als een wijf. Overal halve discussies opstarten en van ons verwachten dat we dat bij houden. Erger nog, verontwaardigd zijn dat we dat niet doen _O-

Maar wel lief hoor....

Voor jou probleem met je moertje is er een bekend maar beroemd brabants spreekwoord:
Agge't nie mir wit: pur of kit
 
sjees Bolski, je gedraagt je als een wijf. Overal halve discussies opstarten en van ons verwachten dat we dat bij houden. Erger nog, verontwaardigd zijn dat we dat niet doen _O-

Maar wel lief hoor....

Voor jou probleem met je moertje is er een bekend maar beroemd brabants spreekwoord:
Agge't nie mir wit: pur of kit


Zit 't te ruim ... gebruik'te schuim....
 
Terug
Bovenaan Onderaan